Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1404
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1402

Følg bodybuilding.dk på

Del jeres drømme!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Vi bruger en 3 del af vores liv på at sove. Jeg gad godt hører hvad i tænker på al den tid. Mange kan ikke huske deres drømme, hvilket nogen er glade for. Det er jeg ikke. Jeg elsker at drømme, også selvom de ikke nødvendigvis er lige gode.
Hvis nogen er drømmetydere, kunne det også være fedt at hører, om der er noget man skal være opmærksom på :wink: Vi ved jo ikke om der ligger en skjult dæmon inden i os, uden at vi ved det.

- Jeg drømmer tit at jeg går/løber, men at jeg ikke kommer fremad. Jo mere jeg løber, jo langsommere går det. Nogen gang går det endda baglæns.

- Andre gange kan jeg flyve (dette er min yndlings drøm) Jeg var en gang med i Dragenball og fløj mega hurtigt!

- Hvis der er nogen jeg kan lide, er de tit med i mine drømme. Også dem jeg hader.

- Det mærkeligste er når man vågner... Og så vågner man igen.. Og måske en gang til. Det er mindfuck. Når dette sker, føler jeg ikke at jeg har sovet nok, da jeg tror jeg har været vågen.
Aiming for, "Junior Fat-Ups Master"
Brugeravatar

Reputation point: 69

Geografisk sted: København k

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Del jeres drømme
I sovende tilstand, tak! :)

Jeg vil vildt gerne dele mine drømme, men det er megasvært for mig at poste, mens jeg sover :(
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 222

Kostplan: Vis kostplan

Jeg drømmer engang imellem at jeg dør, og det er meget smertefuldt :lol:
"Second by second, you lose the opportunity to become the person you wanna be. When are you gonna stop making excuses, and take charge of your fucking life?"

-Greg Plitt

My skin is too thick and bulletproof, to touch me!
Brugeravatar

Reputation point: 47

Valeurvaleur skrev:
Del jeres drømme

Jeg vil vildt gerne dele mine drømme, men det er megasvært for mig at poste, mens jeg sover :(

:wink:
Sidst rettet af Metapod 25. feb 2014, 19:30, rettet i alt 1 gang.
Der Weg ist das Ziel

U mirin brah?

#TEAM HARDEN

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.
Brugeravatar

Reputation point: 115

Geografisk sted: Fuarkistan

Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 40.00
- Dødløft: 65.00

Min favorit drøm var da BS Christiansen ringede til mig og spurgte om han ikke måtte være min praktikant.

EDIT: Klarificerede mit indlæg...
Sidst rettet af Bonan the Barbarian 25. feb 2014, 18:24, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar

Reputation point: 65

Styrkeliste
- Bænkpres: 5.00
- Squat: 5.00
- Dødløft: 5.00

Jeg drømmer vildt meget (jeg kan altid huske en hel masse drømme hver morgen, jeg vågner), men en af mine mest irriterende, gentagende drømme er, at når jeg er på ferie, så drømmer jeg tit, at jeg bliver nødt til at flyve hjem for at ordne noget, også går jeg (selvsagt) glip af nogle dage på ferie og det kan aldrig svare sig at rejse tilbage igen i drømmen. Det er træls.
Brugeravatar

Reputation point: 104

Geografisk sted: Spanien

Træner her: Ullerslev motioncenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00

Jeg drømmer fra tid til anden at jeg kan flyve. Teknikken varierer fra gang til gang og drømmene ender ofte med at jeg mister evnen til at flyve hvilket gør mig ked. Det ændrer dog ikke på, at de er mine ubestridte yndlingsdrømme.

En gang drømte jeg at jeg kunne flyve ved at føre armene fra en position vinkelret ud fra kroppen og ned. Så skulle jeg pludselig hen at redde min onkel, der var flyttet til et kønsløst gult boligbyggeri beliggende på en uspecificeret geografisk lokation, fra en morderisk sociopat. Men mine evner til at flyve begyndte at svigte, hvorfor jeg gentagne gange styrtede ned oven på hustage. Til sidst kunne jeg ikke længere få luft under vingerne og jeg indså at min onkels liv var tabt. Så vågnede jeg.

I en periode drømte jeg med jævne mellemrum at jeg stod på et plateau af en art i en skov sammen med en masse kendte mennesker som jeg dog ikke tog videre notits af. Rundt omkring plateauet strejfede dinosaurere frit omkring og naturen mindede meget om den natur jeg har set præsenteret i programmer om dinosaurtiden. Der er ikke noget handlingsforløb i drømmen – jeg står bare og kigger på dinosaurerne og ønsker at jeg kunne leve resten af mit liv i denne svundne tid hvor disse majestætiske skabninger beboede planeten.
Det er en drøm, jeg synes særdeles godt om.

Kærlighed drømmer jeg aldrig om.
Small I am - lift I must.

Reputation point: 40

Piratfisk i det gamle friluftbad, hvor jeg var livredder. Damn.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 185.00

Logbog: Ingen logbog

Den drøm som jeg kan tydeligst huske er hvor jeg står ved sådan en form for å, farverne mindede om aftensgry og på den anden side af åen står der en puma, jeg kender ikke sammenhængen men selvom det nu er over 10 år siden kan jeg huske den drøm så tydeligt :)

En anden drøm jeg havde fornylig var hvor mig og en af mine venner stod på anden sal og sprøjtede vand ned på folk, det kunne muligvis have været en gymfest. :)
Der Weg ist das Ziel

U mirin brah?

#TEAM HARDEN

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuarkistan

Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 40.00
- Dødløft: 65.00

Sjovt du skriver det der med at drømme at man vågner og vågner selvom man stadig drømmer.
Jeg havde aldrig oplevet det før for et par uger siden, og det mest mærkelige var, at jeg følte jeg drømte, men derefter nev mig i armen og vågnede, dog vågnede jeg blot op til endnu en drøm og det gjorde jeg en 3-4 gange det var det mærkeligste nogensinde.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Jeg drømmer til tider, at jeg befinder mig i huset jeg lever i, dog findes der ikke hjørner, og stuen består af sofa, tv og en lang gang med en gruppe folk på. Jeg sidder på sofaen og tænder fjernsynet hvori der kører en torturscene fra en film. Jeg betragter herfra scenariet udefra (som et slags publikum)

Jeg kan se mig selv stå i gruppen på den lange gang, og diskutere højlydt hvorvidt den anden jeg på sofaen er ved at blive sindssyg af filmen. Filmen består nu af en mand der ryster på den klassiske "sindssyge" facon man tit ser i film. Mit jeg på sofaen begynder langsomt at tage sig på hovedet og ryste ligesom folkene i filmen. Gruppen er helt stille bortset fra mit andet jeg der griner af mit jeg på sofaen. Herefter begynder det langsomt at sortne.

Jeg sidder nu, igen i 1. person, på sofaen og ser en film af mig selv der er ved at blive sindssyg. Jeg kan høre folkene snakke om, at jeg snart bliver sindssyg. Jeg begynder at ryste og skrige hysterisk, mens jeg ser en film af mig selv der gør det samme.

Sådan gentager drømmen sig, indtil det hele sortner og jeg står i et mørkt lokale og skriger af mig selv at jeg ikke er sindssyg.

Jeg drømmer typisk denne drøm, med få variationer i, i negative perioder af mit liv.
Most everyone's mad here.
Brugeravatar

Reputation point: 192

Billede

Reputation point: 10

Jobsamtale ved Helle Thorning inde på borgen. Vi tog et selfie sammen.

Jeg har ikke skyggen af intentioner om at blive politiker, så hvor det lige kom fra, aner jeg ikke :lol:

Valeurvaleur skrev:
Del jeres drømme

Fedt at du så den :lol:
Brugeravatar

hjælpervenner skrev:Jeg drømmer engang imellem at jeg dør, og det er meget smertefuldt :lol:

Troede ellers det var umuligt at dø i sine drømme. Man vågner altid?
Brugeravatar

Muskelpianisten skrev:
hjælpervenner skrev:Jeg drømmer engang imellem at jeg dør, og det er meget smertefuldt :lol:

Har de sidste mange nætter drømt at der sprang en atombombe tæt ved mig. Og så kan jeg mærke varmen og trykbølgen kommer tættere og tættere på, er selvfølgelig meget bange, og fortæller mig selv: "Okay, det var det. Ikke mere af livet tilbage", og så er det ekstremt smertefuldt, og så tror i et øjeblik at jeg rent faktisk ER død, men så vågner jeg op.
"Second by second, you lose the opportunity to become the person you wanna be. When are you gonna stop making excuses, and take charge of your fucking life?"

-Greg Plitt

Brugeravatar

hjælpervenner skrev:
Muskelpianisten skrev:

Har de sidste mange nætter drømt at der sprang en atombombe tæt ved mig. Og så kan jeg mærke varmen og trykbølgen kommer tættere og tættere på, er selvfølgelig meget bange, og fortæller mig selv: "Okay, det var det. Ikke mere af livet tilbage", og så er det ekstremt smertefuldt, og så tror i et øjeblik at jeg rent faktisk ER død, men så vågner jeg op.

Ja præcis. Man kan ikke dø. Man kan være et milisekund fra, men så vågner man også.
Brugeravatar

Muskelpianisten skrev:
hjælpervenner skrev:
Muskelpianisten skrev:

Ja præcis. Man kan ikke dø. Man kan være et milisekund fra, men så vågner man også.

Jep :)

-Greg Plitt

Brugeravatar

Drømmer alt alt for meget...

De bedste er drømme hvor jeg har succes eller bare nyder at lave de ting jeg også holder af når jeg er vågen...være sammen med folk jeg holder af og mine hunde...
nogle gange slås jeg...alt efter hvem det er med, er det en god eller dårlig drøm.... :lol:

Har indimellem mareridt, hvor der enten sker noget med mine hunde, eller der er spøgelser/ånder...af en eller anden grund skal jeg altid udfordre væsnerne eller provokere dem, fordi jeg ikke rigtigt tror på de findes før jeg har virkeligt håndgribelige beviser...

Den vildeste drøm jeg har haft, var at jorden gik under....alt var totalt kaos, og alle flygtede til højre og venstre, mens det brændte overalt...enkelte havde købt sig en billet ud i rummet...men jeg gik bare rundt og accepterede min skæbne....
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

awesome skrev:Drømmer alt alt for meget...

De bedste er drømme hvor jeg har succes eller bare nyder at lave de ting jeg også holder af når jeg er vågen...være sammen med folk jeg holder af og mine hunde...
nogle gange slås jeg...alt efter hvem det er med, er det en god eller dårlig drøm.... :lol:

Har indimellem mareridt, hvor der enten sker noget med mine hunde, eller der er spøgelser/ånder...af en eller anden grund skal jeg altid udfordre væsnerne eller provokere dem, fordi jeg ikke rigtigt tror på de findes før jeg har virkeligt håndgribelige beviser...

Den vildeste drøm jeg har haft, var at jorden gik under....alt var totalt kaos, og alle flygtede til højre og venstre, mens det brændte overalt...enkelte havde købt sig en billet ud i rummet...men jeg gik bare rundt og accepterede min skæbne....

Hate life?
Brugeravatar

Muskelpianisten skrev:
Hate life?

Nej jeg elsker mit liv...men hvis jeg skal herfra, gider jeg ikke flygte ud i rummet hvor jeg alligevel ikke kan lave en skid...og jeg gider slet ikke gå og whine og have ondt af mig selv, når ALLE er i samme båd...:)
Brugeravatar

awesome skrev:
Muskelpianisten skrev:
Hate life?

Nej jeg elsker mit liv...men hvis jeg skal herfra, gider jeg ikke flygte ud i rummet hvor jeg alligevel ikke kan lave en skid...og jeg gider slet ikke gå og whine og have ondt af mig selv, når ALLE er i samme båd...:)

Heheh sandt nok. Jeg gad dog godt ud i rummet. Dog ikke hvis alle tuder hele tiden.
Brugeravatar

Muskelpianisten skrev:
Valeurvaleur skrev:
Del jeres drømme

;)

Mere on-topic, så er jeg desværre typen der glemmer mine drømme ca. 5 minutter efter jeg vågner. Dat dere bad memory.
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 222

Valeurvaleur skrev:
Muskelpianisten skrev:
Valeurvaleur skrev:
Del jeres drømme

;)

Mere on-topic, så er jeg desværre typen der glemmer mine drømme ca. 5 minutter efter jeg vågner. Dat dere bad memory.

Billede
Brugeravatar

Dat dere DMT... :D

-Greg Plitt

Brugeravatar

Jeg drømmer til tider, at jeg er i en slags trance eller tilstand, hvor jeg hurtigt skal være fra noget, hvad det er, aner jeg ikke.
Men problemet er, at den tilstand jeg er i umuliggøre, at jeg flygter. Det er ligesom at være absurd fuld, hvor man vælter hele tiden samtidig med, at du er ved bevidsthed. Man kan mærke frygten løbe ind i kroppen og mærke, hvordan den potentielle fare kommer nærmere og nærmere - BOOM, så vågner du.
Brugeravatar

Reputation point: 50

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Dødløft: 150.00

Nogle der har prøvet Lucid drømme?? Det kunne være mega fedt at prøve :mrgreen:
Brugeravatar

Reputation point: 90

Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 202.50
- Dødløft: 227.50

darkthrone skrev:Nogle der har prøvet Lucid drømme?? Det kunne være mega fedt at prøve :mrgreen:

Har jeg prøvet. Det er sgu mærkeligt.
Brugeravatar

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.20
- Squat: 4.70
- Dødløft: 9.80

Almond skrev:
darkthrone skrev:Nogle der har prøvet Lucid drømme?? Det kunne være mega fedt at prøve :mrgreen:

Når man er blevet lidt mere erfaren med det, kan man vist lave nogle ret vilde ting :)
Brugeravatar

Reputation point: 90

Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 202.50
- Dødløft: 227.50

darkthrone skrev:
Almond skrev:

Når man er blevet lidt mere erfaren med det, kan man vist lave nogle ret vilde ting :)

Har prøvet lucid dreaming et par gange :) Ekstremt sjovt, gør at man glæder sig til man skal sove.

-Greg Plitt

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster