Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

wikipedia skrev:Tikamp er en mangekamp indeholdende en kombination af ti af atletikkens discipliner, hvori de enkelte præstationer belønnes med et tilsvarende antal point.
Øvelserækkefølgen i en tikamp er:
Dag 1:
100 meter løb
Længdespring
Kuglestød
Højdespring
400 meter løb
Dag 2:
110 meter hækkeløb
Diskoskast
Stangspring
Spydkast
1500 meter løb
Tikamp kræver udover en bred teknisk kunnen og en velfunderet fysik også stor mental udholdenhed, da konkurrencerne som regel er ganske langvarige.

Stenalt skrev:wikipedia skrev:Tikamp er en mangekamp indeholdende en kombination af ti af atletikkens discipliner, hvori de enkelte præstationer belønnes med et tilsvarende antal point.
Øvelserækkefølgen i en tikamp er:
Dag 1:
100 meter løb
Længdespring
Kuglestød
Højdespring
400 meter løb
Dag 2:
110 meter hækkeløb
Diskoskast
Stangspring
Spydkast
1500 meter løb
Tikamp kræver udover en bred teknisk kunnen og en velfunderet fysik også stor mental udholdenhed, da konkurrencerne som regel er ganske langvarige.

S.K skrev:Eftersom jeg for nyligt er blevet fan af Jacko Gill, og synes jeg kan trække nogle ligheder imellem ham og gonge, så stemmer jeg gonge, og satser på han lever op til det.

sjonas skrev:Ratz, jeg forstår simpelthen ikke, hvordan du kan tro, at du kan ende på andet end en sidsteplads?
Fistandantilus skrev:10.000 til vinderen?

ThePhoenix skrev:Jeg stemte på Sjonas da jeg fik medlidenhed med hans sidste plads.
Det er i øvrigt god underholdning det her. Vi skal have mere smack talk her i tråden.

Wazza skrev:Hvem der kan samle en professorterning hurtigst!

Peter_Olsen skrev:Hvis I optager det på video vil jeg gerne se repout med kropsvægt i benbøj

Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

One Man Army skrev:Cykeltur rundt i Århus

Ratz skrev:Jeg synes at det er tankevækkende at det fra både Sjonas og Gonges siden har udviklet sig til en kamp/debat om hvorvidt at jeg taber eller blot bliver nummer to. Ikke hvem af de to som tager sejren.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster