Her er min korte liste (Den bliver nok større en dag)
-Ikke træne basisøvelser som squat og dødløft nok.
-Overdrevent brug af maskiner.
-Bruge for lang tid i centeret. (2-3timer 4-5 gange om ugen i starten, det var dumt)
Så det jeres tur!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

krang skrev:At træne i nok et år uden at vide, at mad eksisterede

Lithium skrev:
At jeg squattede i løbe-sko det første år af min karriere
At jeg dødløftede i løbe-sko det første år af min karriere

Lithium skrev:asusvenus skrev:Lithium skrev:
Gør det virkelig en SÅ stor en forskel? For så har jeg da noget der skal tilføjes til min "gym-pack of goodness"
Træner selv i løbe(ish) sko, men hvis jeg kan forbedre min squat/dødløft gennem nye sko, så skal det da bare gøres.
Yes det gør en stor forskel - smed 20 kg på squatten da jeg fik rigtige squat-sko 140 til 160 (det har nok ikke været eneste faktor) Men rigtigt fodtøj er et MUST

Lithium skrev:Tage alt for meget vægt på for hurtigt - så bliver man ikke muskuløs - man bliver FED

Lithium skrev:asusvenus skrev:Lithium skrev:asusvenus skrev:Lithium skrev:
Gør det virkelig en SÅ stor en forskel? For så har jeg da noget der skal tilføjes til min "gym-pack of goodness"
Træner selv i løbe(ish) sko, men hvis jeg kan forbedre min squat/dødløft gennem nye sko, så skal det da bare gøres.
Yes det gør en stor forskel - smed 20 kg på squatten da jeg fik rigtige squat-sko 140 til 160 (det har nok ikke været eneste faktor) Men rigtigt fodtøj er et MUST
Okay, fedt nok. Kender du en god side hvor jeg kan finde sådanne sko?
Search you must![]()
viewtopic.php?t=16648&highlight=sko
viewtopic.php?t=13510&highlight=sko
viewtopic.php?t=1963&highlight=sko

bodydesign skrev:Lithium skrev:asusvenus skrev:Lithium skrev:asusvenus skrev:Lithium skrev:
Search you must![]()
What? squatter i og dødløfter i, i sko? :O
Det giver da en dårlig balance, sammenlignet med bare tæer.(ihvertfald min erfaring). Kan ikke se hvordan sko skulle kunne gøre en "stærkere" i nogen løft. Kan forstå sko til benpres, men det er nu mere fordi balance er ligegyldigt, og at man presser til så mange kilo med fødderne.
Kunne måske forstå hvis fødderne skulle bevæge sig i øvelsen man bruger dem til, men i både dødløft og squat, skal de jo bare være limet til jorden med en god balance.

bodydesign skrev:Lithium skrev:asusvenus skrev:Lithium skrev:asusvenus skrev:Lithium skrev:
Search you must![]()
What? squatter i og dødløfter i, i sko? :O
Det giver da en dårlig balance, sammenlignet med bare tæer.(ihvertfald min erfaring). Kan ikke se hvordan sko skulle kunne gøre en "stærkere" i nogen løft. Kan forstå sko til benpres, men det er nu mere fordi balance er ligegyldigt, og at man presser til så mange kilo med fødderne.
Kunne måske forstå hvis fødderne skulle bevæge sig i øvelsen man bruger dem til, men i både dødløft og squat, skal de jo bare være limet til jorden med en god balance.

Egebo skrev:Jeg fortryder inderligt at jeg har presset mig selv for hårdt i perioder.
Jeg ville for meget for hurtigt, og glemte den vigtigste regl om korrekt form før alt andet.
Det har temmelig sikkert bidraget til at jeg nu døjer med iskias smerter i højre ben, muligvis pga diskus prolaps.
Havde man bare taget det roligt, og taget en let træning når man var træt så havde det måske set anderledes ud.

Nikolaj P skrev:Egebo skrev:Jeg fortryder inderligt at jeg har presset mig selv for hårdt i perioder.
Jeg ville for meget for hurtigt, og glemte den vigtigste regl om korrekt form før alt andet.
Det har temmelig sikkert bidraget til at jeg nu døjer med iskias smerter i højre ben, muligvis pga diskus prolaps.
Havde man bare taget det roligt, og taget en let træning når man var træt så havde det måske set anderledes ud.
det er altid nemt at være bag klog

krang skrev:At træne i nok et år uden at vide, at mad eksisterede

den bliver tit opdateret med nye billeder, og nye træninger næsten hver dag (: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... highlight=

Nikolaj P skrev:det er altid nemt at være bag klog

Sixpack Boy skrev:At jeg først startede på bænkpress med Barbell efter 8 måneder

Raaert skrev:Sixpack Boy skrev:At jeg først startede på bænkpress med Barbell efter 8 måneder
Hvorfor fortryder du det?

Sixpack Boy skrev:Raaert skrev:Sixpack Boy skrev:At jeg først startede på bænkpress med Barbell efter 8 måneder
Hvorfor fortryder du det?
Fordi hvis jeg var startede før ville mit max være højre

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster