Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1154
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1152

Følg bodybuilding.dk på

En flot physik men stadig stærk som en okse/i

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Først kort om mig.
Jeg er en dreng/ung mand der lige er rundet de 20. jeg har trænet i lidt over et år og har haft en helt fantastisk og eksplosiv udvikling både i styrke og strøelse (syntes jeg selv).
Jeg er omkring de 178 og har en morgen vægt på ca. 86, jeg ligger solidt omkring de 10% i fedt.
Mine PR er følgende: Dødløft 260, Squat 180, og flad bænk, 150.
Jeg ved godt at det ikke er de mest imponerende løft, men jeg arbejder på at forbedre dem.
jeg træner ca 6 gange om uge med et split pogram: (bryst/ryg, Skulder/arm, Ben).

Jeg elsker at løfte tungt i min compound øvelser, men det er nu BB der trækker og drømmer om en dag at gro mine vinger så store at jeg kan tage folk under dem og inspirer dem og ændre deres liv til noget mere positivt som bodybuilding har ændret mit! (cheasy)
Håber i vil give mig et skub i den rigtige retning.

Jeg vil gerne have bodybuilder fysikken men vil også gerne have følelsen at gå ned og rive i noget jern.

Har kigget på de forskellige bodybuildere der har været kendt for deres enorme styrke Ronnie C, branch, Tom Platz, Dorian OSV.

Mit spørgsmål er nu er der nogen der har det på samme måde, evt har trænet noget længere end mig skabt sig nogen erfaringer som i har lyst til at dele.
Skal jeg som dorian køre få øvelser 3-4 gange om ugen men med høj intensitet, eller som branch bare gå helt amok ](*,) (under kontrol).

Jeg er modtagelig for alt så længe der er et ordenligt belæg!

Tak på forhånd! See ya in church! [-o< O:)

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 245

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00

Kostplan: Vis kostplan

Du er gået fra 3x130kg til 1x260kg i dødløft på et år, og har samtidig kun øget din kropsvægt med 6kg? Det er sgu meget godt gået.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

For præcist 1 år siden.. 6 oktober 2013 havde du trænet 2 år og 8 mdr.
Nu har du trænet 1 år? Og løfter 260 kg dødløft og 180 squat?
De færreste der efter et år har dine løft.. Selv efter flere år..

Virker som en god røver du har gang i her :)?

Reputation point: 50

Du må være en genetisk freak, når du demonstrerer en sådan uvidenhed og rykker de kg!
Søg på PHAT af Layne Norton. Du kan evt. implementere en styrkeprotokol som Wendler.

Reputation point: 185

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.50
- Squat: 175.00
- Dødløft: 225.00

Logbog: Ingen logbog

Nieb skrev:For præcist 1 år siden.. 6 oktober 2013 havde du trænet 2 år og 8 mdr.
Nu har du trænet 1 år?

Måske han kun har trænet seriøst i et år? :)

Folk har nogle gange alternative måder at tælle på.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Træner her: Sportshøjskolen

jensagv skrev:
Nieb skrev:For præcist 1 år siden.. 6 oktober 2013 havde du trænet 2 år og 8 mdr.
Nu har du trænet 1 år?

Måske han kun har trænet seriøst i et år? :)

Folk har nogle gange alternative måder at tælle på.

""""""Jeg bor og træner i Svendborg i Performance gym, Træner sammen med en ven og ramme centeret 6 gange om ugen optimalt (søndag er pause dag).
Jeg har trænet i små 2 år med 8 måneder som "seriøst".""""""

Taget direkte ud af hans log.

Du har da vist fået dine havregryn og dine otte timers søvn, hvis du har formået at bl.a. smide ~120kg på din dødløft på et år.
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar

Reputation point: 303

Geografisk sted: Genitalien

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00

I call BS. Kig i hans log og så på hans løft... Ligner ikke en træning som tyder på et 1 RM på 260
Brugeravatar

Reputation point: 90

Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 202.50
- Dødløft: 227.50

"Jeg har trænet i små 2 år med 8 måneder som "seriøst"."
"Vil også fortæller om mine oplevelser med forskellige trænings præparater."

:dope: ing

Reputation point: 200

Drenge chill loggen var ikke min... Det var min ven der var begyndt en log men ikke lige havde spot på at jeg havde været logget ind på hans laptop også derfor den stoppede efter så kort tid. any how ja jeg har spist min hvergryn og og fået min 8 timers søvn og lidt til. har ikke været så meget her ind og havde derfor heller ikke skænket loggen en tank og taget den ned, det er den så nu.
Jeg har ca trænet 2 år og 10 måneder dog var de første 6 ikke noget at prale med så gode 2 år en tryk fejl og jeg undskylder meget!.
Skal nok smide et par videor op med mine pr's hvis det er prisen for at få noget hjælp til træningen...
Hvis der ellers er andet jeg skal gør bod for så sig endelig til, det er jo ikke fordi at jeg kunne finde på bedre ting at bruge min tid på.

Nu skriver du i din gamle logbog, at du hedder Mads, og bor i Svendborg. Eller det gjorde din 'ven'.

Når man søger på Mads Oddersborg på facebook, er der et hit på en gut fra Svendborg.

Så nu er jeg i tvivl om følgende: Hedder dig og din ven begge Oddersborg til efternavn? Er det dig eller din 'ven' der skriver nu? og er det dig eller din 'ven' der har oprettet brugeren?
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar

Reputation point: 62

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00

TheCzech skrev:Nu skriver du i din gamle logbog, at du hedder Mads, og bor i Svendborg. Eller det gjorde din 'ven'.

Når man søger på Mads Oddersborg på facebook, er der et hit på en gut fra Svendborg.

Så nu er jeg i tvivl om følgende: Hedder dig og din ven begge Oddersborg til efternavn? Er det dig eller din 'ven' der skriver nu? og er det dig eller din 'ven' der har oprettet brugeren?

han har da overtaget sin vens bruger det er jo det åbenlyse og smarte valg.
alle de 6 indlæg og den gennemførte logbog skal da ikke gå til spilde

Reputation point: 60

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Dødløft: 190.00

Okay fuck det jeg opgiver at forklare yderligere. Men jeg kan virkelig ikke se hvad problemet er hvis og hvorfor jeg skal retfærdig gøre det jeg skriver? kan du ikke bare svare på spørgsmålet?
Og hvis du virkelig ikke tror på at det kan lade sig gøre at komme op og løfte det jeg nu "påstår" jeg kan syntes jeg ærlig talt du skal gå til længen for tror mulig vis du mangler et skud hormoner til din spæde lille drenge krop.
Jeg skrev det jeg skrev for at give et indblik i hvem jeg var hvorfor skulle det gavne mig at lyve? altså jov hvis jeg havde løft som dig efter så mange år ville jeg nok også skamme mig lidt.
Skrev here inde i en god mening fordi jeg inderligt ønskede at få hjælp det kan jeg så se var en fejl, tak for opbakningen. :blackeye:

Som en skriver er PHAT programmet ret egnet til det du søger.

Ville helt sikkert tage et kig på det hvis jeg var dig.

Og flotte løft. uanset om du har trænet i 3 år eller 1 år.
Undrede mig bare lidt :)

Oddersborg skrev:Okay fuck det jeg opgiver at forklare yderligere. Men jeg kan virkelig ikke se hvad problemet er hvis og hvorfor jeg skal retfærdig gøre det jeg skriver? kan du ikke bare svare på spørgsmålet?
Og hvis du virkelig ikke tror på at det kan lade sig gøre at komme op og løfte det jeg nu "påstår" jeg kan syntes jeg ærlig talt du skal gå til længen for tror mulig vis du mangler et skud hormoner til din spæde lille drenge krop.
Jeg skrev det jeg skrev for at give et indblik i hvem jeg var hvorfor skulle det gavne mig at lyve? altså jov hvis jeg havde løft som dig efter så mange år ville jeg nok også skamme mig lidt.
Skrev here inde i en god mening fordi jeg inderligt ønskede at få hjælp det kan jeg så se var en fejl, tak for opbakningen. :blackeye:

Tag det ikke så tungt, din historie er blot lidt usammenhængende, hvorfor at folk helt naturligt undres og giver dig en blandet tilbagemelding. Det kan du vel sikkert også forstå. Du kommer ind og indikerer i dit første indlæg ikke at have det store styr på din træningsplanlægning, til trods for at du efter cirka to års træning alligevel har et dødløft der pt. ville gøre dig dansk rekordholder i din junior-vægtklasse. Ikke så underligt at det løfter lidt øjenbryn. Det kan umiddelbart indikere flere forskellige ting, hvilket jeg tænker lidt giver sig selv. Anyways, lad nu det ligge for nu, og så lad os se om vi i stedet kan hjælpe dig. PHAT som bliver nævnt var f.eks. en mulighed. Det kan du jo prøve at tjekke ud her, og så give en tilbagemelding efterfølgende.

At følge pro bodybuilderes træningsplanlægning er desuden næsten altid dumt. Deres træning er gerne sådan skruet sammen så den passer til deres forbrug af AAS.
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar

Styrkeliste

Tak har skimmet kort over det men vil helt klart give det en chance nu! :)

Hoved sagen er at jeg er blevet inviteret med til noget powerlifting, men da det egentlig aldrig har været mit mål, så ville jeg gerne holde mig i BB sporet.

er second gen. BB med en gudfar der er stærk mand så jeg blev hjulpet godt igang da jeg endelig besluttede mig for at gøre noget ved det! :)

Jeg bruger et bælte og straps til dødløft og bælte til squat. Ved ikke om nogen vil betegne det som "snyd".

Oddersborg skrev:Først kort om mig.
Jeg er en dreng/ung mand der lige er rundet de 20. jeg har trænet i lidt over et år og har haft en helt fantastisk og eksplosiv udvikling både i styrke og strøelse (syntes jeg selv).
Jeg er omkring de 178 og har en morgen vægt på ca. 86, jeg ligger solidt omkring de 10% i fedt.
Jeg ved godt at det ikke er de mest imponerende løft, men jeg arbejder på at forbedre dem.
jeg træner ca 6 gange om uge med et split pogram: (bryst/ryg, Skulder/arm, Ben).

Jeg elsker at løfte tungt i min compound øvelser, men det er nu BB der trækker og drømmer om en dag at gro mine vinger så store at jeg kan tage folk under dem og inspirer dem og ændre deres liv til noget mere positivt som bodybuilding har ændret mit! (cheasy)

Jeg vil gerne have bodybuilder fysikken men vil også gerne have følelsen at gå ned og rive i noget jern.

Har kigget på de forskellige bodybuildere der har været kendt for deres enorme styrke Ronnie C, branch, Tom Platz, Dorian OSV.

Mit spørgsmål er nu er der nogen der har det på samme måde, evt har trænet noget længere end mig skabt sig nogen erfaringer som i har lyst til at dele.
Skal jeg som dorian køre få øvelser 3-4 gange om ugen men med høj intensitet, eller som branch bare gå helt amok ](*,) (under kontrol).

Hej Oddersborg
Når jeg læser indlæg som dit, bliver jeg demotiveret .
Jeg har trænet i lidt over 3 år og mine løft er som følger: Dødløft 5x155 - har aldrig maxet ud i død, squat 5x110 jeg vil tro max ligger på 125 - jeg har desværre haft lidt lænde problemer, så mit squat ligger lidt lavt., flad bænk 1x120
Så hvis man kan opnå hvad du har, på kun 1 år, gør jeg tydeligvis noget mindre rigtigt end dig. Pt kører jeg nøjagtigt samme program opdeling som dig. ( se min log evt)
Kan du hjælpe mig. Hvad skal jeg gøre?

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Dødløft: 180.00

justsomebody skrev:
Oddersborg skrev:Først kort om mig.

Hej Oddersborg
Når jeg læser indlæg som dit, bliver jeg demotiveret .
Jeg har trænet i lidt over 3 år og mine løft er som følger: Dødløft 5x155 - har aldrig maxet ud i død, squat 5x110 jeg vil tro max ligger på 125 - jeg har desværre haft lidt lænde problemer, så mit squat ligger lidt lavt., flad bænk 1x120
Så hvis man kan opnå hvad du har, på kun 1 år, gør jeg tydeligvis noget mindre rigtigt end dig. Pt kører jeg nøjagtigt samme program opdeling som dig. ( se min log evt)
Kan du hjælpe mig. Hvad skal jeg gøre?

Stik nåle i ballen

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00

> physik
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 185

Oddersborg skrev:Tak har skimmet kort over det men vil helt klart give det en chance nu! :)

Hoved sagen er at jeg er blevet inviteret med til noget powerlifting, men da det egentlig aldrig har været mit mål, så ville jeg gerne holde mig i BB sporet.

er second gen. BB med en gudfar der er stærk mand så jeg blev hjulpet godt igang da jeg endelig besluttede mig for at gøre noget ved det! :)

Jeg bruger et bælte og straps til dødløft og bælte til squat. Ved ikke om nogen vil betegne det som "snyd".

Bælte og straps er ikke snyd, nej. Straps kan ikke noget i et 1RM forsøg som et låsegreb og lidt kalk ikke også ville kunne gøre for de fleste, og bælte tillades skam også i RAW konkurrencer.

Du kan prøve PHAT af i et par måneder, i hvert fald. Det er umiddelbart et af de programmer som kan tilbyde dig noget af det du søger, uden at det laver for store ændringer ift. din oprindelige planlægning. Der findes dog andet som også kan være relevant hvis det viser sig ikke at være noget for dig.
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar

Styrkeliste

>Søger på Mads Oddersborg på facebook
>4 billeder
>Gymnastiksal

Ham til højre ligner et natural born power house.

I øvrigt er jeg enig i at TheCzech burde få et skud hormoner til sin spæde, lille drengekrop, der - hvis jeg ikke tager meget fejl - kun har bænket beskedne 5 x 160.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1330

Geografisk sted: Mother Russia

Nogle gange elsker jeg simpelthen forum, mere end normalt. Denne her tråd er så dejlig. I er dejlige alle sammen. Tak.
The only constant is indomitable human will. Those with power and those without it.
Brugeravatar

Reputation point: 255

Geografisk sted: Brabrand.

Styrkeliste
- Bænkpres: 182.50
- Squat: 282.50
- Dødløft: 262.50

.
Sidst rettet af dioxy8800 18. nov 2019, 12:44, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 70

Styrkeliste
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

DON'T PLAYER HATE! CONGRATULATE!
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

Oddersborg: Hvis du virkelig er så stærk som du siger, og ikke har trænet længere end du siger (Jeg tror på dig), jamen så tag det da som et kompliment. Selv er min egen fysik ikke specielt vild, men da jeg var mest seriøs med træningen og kosten, blev jeg også mistænkt for doping. Jeg valgte at tage det som et udtryk for, at der skete noget, at det jeg gjorde var fornuftigt. At blive sur hjælper ikke noget, du har bare gode gener og arbejdet hårdt. Det er da fedt. Jeg ville være stolt. :)
Sidst rettet af agv 18. okt 2014, 11:16, rettet i alt 1 gang.

Geografisk sted: HBBC - Hjørring

Oddersborg skrev:Skal nok smide et par videoer op med mine pr's hvis det er prisen for at få noget hjælp til træningen...

Det er ikke prisen for at få hjælpe til træningen, men det kunne være interessant at se dig løfte så tungt. Du er ung og har opnået de flotte resultater på kort tid. Jeg vil i hver fald gerne se videoerne? (Om jeg så tror de kommer er en anden sag)

agv skrev:Jeg vil i hver fald gerne se videoerne? (Om jeg så tror de kommer er en anden sag)

Jeg beklager ovenstående citat, selvfølgelig kommer dine videoer lige om lidt. :lol:

Hold nu kæft AGV.
The only constant is indomitable human will. Those with power and those without it.
Brugeravatar

Reputation point: 255

Geografisk sted: Brabrand.

Styrkeliste
- Bænkpres: 182.50
- Squat: 282.50
- Dødløft: 262.50

Næste

Tilbage til Fitness & bodybuilding