Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

XshulderX skrev:Hej jeg står og skal i hæren her fra den 2/9 og regner i denne forbinnelse med at tage 10 måneder der inde.
Derefter regner jeg stærkt med at flytte til KBH.
Her har jeg ledt efter et seriøst fitness center, hvor der også er pro. instruktøre der går meget op i deres kost og træning (mastermind group, du bliver som de folk du omgiver dig med).
Kan se i den forbinnelse at deres personlige træner er: Kristina Dybdahl
samt deres initativer ser super pro. ud synes jeg.
vil gerne høre om nogle her inde har efteringer fra dette center. Eller har forslag til alternativer.
(mastermind group, du bliver som de folk du omgiver dig med)

XshulderX skrev:Hej jeg står og skal i hæren her fra den 2/9 og regner i denne forbinnelse med at tage 10 måneder der inde.
Her har jeg ledt efter et seriøst fitness center, hvor der også er pro. instruktøre der går meget op i deres kost og træning (mastermind group, du bliver som de folk du omgiver dig med).
vil gerne høre om nogle her inde har efteringer fra dette center. Eller har forslag til alternativer.

A Menace To Chicken skrev:Jeg har kun hørt godt om Temple Gym, de jeg kender der træner der, eller har trænet der, er rigtig glade for det.
Tjek også The Gym, på Østerbro og WT-Center på Vesterbro, samt City Fitness på Amager.

HuggyBear skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg har kun hørt godt om Temple Gym, de jeg kender der træner der, eller har trænet der, er rigtig glade for det.
Tjek også The Gym, på Østerbro og WT-Center på Vesterbro, samt City Fitness på Amager.
Er de to ikke en og samme ting ?
City Fitness blev til Temple Gym mener jeg...

@ mig.

Poliquin skrev:HuggyBear skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg har kun hørt godt om Temple Gym, de jeg kender der træner der, eller har trænet der, er rigtig glade for det.
KorrektSuper fedt center btw.

Lyngbeck skrev:XshulderX skrev:Hej jeg står og skal i hæren her fra den 2/9 og regner i denne forbinnelse med at tage 10 måneder der inde.
Hvad skal du med instruktører og eksperter? De ved ikke hvad der virker for dig.
Lyngbeck skrev:(mastermind group, du bliver som de folk du omgiver dig med)
Jeg aner faktisk ingenting, jeg ved intet om hvor du vil bo eller hvor temple gym ligger, men hvis JEG flyttede til kbh havde jeg nok nørmest bosat mig i Daz Gÿm.
Hvis du går efter at blive som dem du træner med, noget pseudo psykisk noget nok.. hvorfor så ikke træne et sted hvor det er bekræftet at folk både er stærke, hakket og alternative.

SVea skrev:Jeg har selv overvejet at skifte til Temple Gym, men havde ikke helt kunne finde folk, der kunne udtale sig nok om det. Jeg vil gerne have et center, hvor jeg kan have min søn med, da det snart er sommerferie, og jeg i så fald overhovedet ikke ville kunne træne, mens jeg havde ham hjemme. Og ud fra deres hjemmeside, burde det være muligt i Temple Gym. Og så trænger jeg til et ordenligt center, og igen så burde dette også kunne leve op til disse krav.
Jeg har ladet mig fortælle, at der skulle være en del krudtede folk dernede, men det kan jeg ved gud ikke bekymre mig om.

Malke skrev:Jeg synes det er uheldigt at du udtaler dig om ting, eller anbefalder ting, du ikke selv har prøvet![]()

Lyngbeck skrev:Malke skrev:Jeg synes det er uheldigt at du udtaler dig om ting, eller anbefalder ting, du ikke selv har prøvet![]()
Jeg synes det er uheldigt jeg er ved min computer når jeg har drukket..![]()

Poliquin skrev:HuggyBear skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg har kun hørt godt om Temple Gym, de jeg kender der træner der, eller har trænet der, er rigtig glade for det.
KorrektSuper fedt center btw.

SørenDP skrev:Lyngbeck skrev:Malke skrev:Jeg synes det er uheldigt at du udtaler dig om ting, eller anbefalder ting, du ikke selv har prøvet![]()
Jeg synes det er uheldigt jeg er ved min computer når jeg har drukket..![]()
Gå dog i seng når du kommer hjem fra byen Karsten.

Lyngbeck skrev:Hvad skal du med instruktører og eksperter? De ved ikke hvad der virker for dig.

Malke skrev:Jeg vil ikke udtale mig om folk er krudtede eller ej, men de er ikke medlem af anti-doping Danmark (det er TheGym iøvrigt heller ikke) - men der kommer virkelig alle typer der, og der er plads til alle! Det var virkelig en ting jeg var lidt obs på da jeg startede der - men folk er sgu flinke og smilende
og vilde

Biiver skrev:Malke skrev:Jeg vil ikke udtale mig om folk er krudtede eller ej, men de er ikke medlem af anti-doping Danmark (det er TheGym iøvrigt heller ikke) - men der kommer virkelig alle typer der, og der er plads til alle! Det var virkelig en ting jeg var lidt obs på da jeg startede der - men folk er sgu flinke og smilende
og vilde
Der ER dopingstests i The Gym eftersom der ligger en styrkeløfterklub
Jeg vil - ligesom Malke - mene at du skal afgøre valget efter hvor du bosætter dig. Amager = Temple og indre by = The Gym.

8800 skrev:Biiver skrev:Malke skrev:Jeg vil ikke udtale mig om folk er krudtede eller ej, men de er ikke medlem af anti-doping Danmark (det er TheGym iøvrigt heller ikke) - men der kommer virkelig alle typer der, og der er plads til alle! Det var virkelig en ting jeg var lidt obs på da jeg startede der - men folk er sgu flinke og smilende
og vilde
Jeg vil - ligesom Malke - mene at du skal afgøre valget efter hvor du bosætter dig. Amager = Temple og indre by = The Gym.
Men vel kun på medlemmer af SL-klubben?

Biiver skrev:Malke skrev:Jeg vil ikke udtale mig om folk er krudtede eller ej, men de er ikke medlem af anti-doping Danmark (det er TheGym iøvrigt heller ikke) - men der kommer virkelig alle typer der, og der er plads til alle! Det var virkelig en ting jeg var lidt obs på da jeg startede der - men folk er sgu flinke og smilende
og vilde

EmilG skrev:Jeg kan klart anbefale Temple Gym.
Der er en god atmosfære og en del meget træningsdedikerede mennesker.
Men der er også gamle, grimme, tykke og tynde og rig mulighed for at løfte jern og blive Buffy McBuff..
Prisen er også udmærket i forhold til lign. centre i Kbh..

SandyFrink skrev:EmilG skrev:Jeg kan klart anbefale Temple Gym.
Men der er også gamle, grimme, tykke og tynde og rig mulighed for at løfte jern og blive Buffy McBuff..
Hvorfor sammenligner du steder i KBH med et sted i England?

EmilG skrev:SandyFrink skrev:EmilG skrev:Jeg kan klart anbefale Temple Gym.
England??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster