Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dannow skrev:ja du har ret, men jeg troede kun at bryst var sekundært?
skal man så køre dips på en anderledes måde, når man gerne vil have brystet med?

skal man så køre dips på en anderledes måde, når man gerne vil have brystet med?
den bliver tit opdateret med nye billeder, og nye træninger næsten hver dag (: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... highlight=

Dannow skrev:okay tak for svarende
SPO: Hvilken forskel gør det da om man vejer 77kg, eller 120kg?

Spo skrev:Dannow skrev:okay tak for svarende

TheCzech skrev:Har du prøvet at køre cable fly? Jeg synes, den er meget blidere ved skuldrene, når den køres med kabel.

Moqensen skrev:Spo skrev:Dannow skrev:okay tak for svarende

Spo skrev:
Big Time =D>

Dannow skrev:TheCzech skrev:Har du prøvet at køre cable fly? Jeg synes, den er meget blidere ved skuldrene, når den køres med kabel.
Ja, den er noget blidere ved skulderen, men jeg hader den øvelse
- Jeg tror jeg vælger at køre flere sets og reps istedet, eller nupper nogle chest dips

Spo skrev:Dannow skrev:okay tak for svarende
Det kræver bare god teknik at køre den ordentligt, i mit center er der nok 20 folk der kører flies, og cirka 3.. Ja 3! Kan gøre det rigtigt, her mener jeg cable flies.. Det kræver bare en del teknik at få dem til at sidde godt i brystet, jeg kan ikke engang finde ud af det helt perfekt. Og Db flies kræver også en del for at få dem til at gå godt i brystet. Så vent noget tid før du leger med dem, eller kan det gå ud over din skulder. Bare lige hvad jeg havde på tænkeren.

Raaert skrev:Kan være jeg har været heldig med teknikken så, for jeg kan mærke at de brænder rigtig godt i brystet ;-) (cable flyes)
- Synes også at cable flyes går meget bedre i brystet end DB flyes.. har måske noget med teknik at gøre?

Illisher skrev:Skal den laves sådan for at ramme patværket bedst?
Cable Standing Fly
http://www.exrx.net/WeightExercises/Pec ... ngFly.html
For jeg køre dem meget længere frem,og krydser hænderne lidt når de mødes på midten?
Hvis det helt forkert så ville en video af korrekt udførelse være dejlig![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster