Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

dornerd skrev:Køre BB, jeg bryder mig ikke om ilt, er der nogen erstatninger for ilt?

Fobian skrev:Lang historie, men det gør ondt midt på ryggen når jeg laver disse øvelser.
Har været til lægen, men der er intet at se.

Stenalt skrev:Fobian skrev:Lang historie, men det gør ondt midt på ryggen når jeg laver disse øvelser.
Du har ikke overvejet om det er teknikken der halter??
Prøv at lade egoet blive derhjemme og tage godt med vægt af og få styr på teknikken. Der er en god chance for at det kan være her årsagen til problemet findes.

Fobian skrev:Stenalt skrev:Fobian skrev:Lang historie, men det gør ondt midt på ryggen når jeg laver disse øvelser.
Prøv at lade egoet blive derhjemme og tage godt med vægt af og få styr på teknikken. Der er en god chance for at det kan være her årsagen til problemet findes.
Jeg troede også det var teknikken, men der var intet at mærke i det første lange stykke tid, indtil en fodboldskade kom i vejen.

Fobian skrev:Stenalt skrev:Fobian skrev:Lang historie, men det gør ondt midt på ryggen når jeg laver disse øvelser.
Jeg troede også det var teknikken, men der var intet at mærke i det første lange stykke tid, indtil en fodboldskade kom i vejen.

kinky_fætter skrev:Hvis lægen ikke kan se noget og du stadig har smerter, så vil jeg næsten anbefale måske røntgenfotografering

kinky_fætter skrev:Fobian skrev:Stenalt skrev:Fobian skrev:Lang historie, men det gør ondt midt på ryggen når jeg laver disse øvelser.
Hvis lægen ikke kan se noget og du stadig har smerter, så vil jeg næsten anbefale måske røntgenfotografering

Boris Eleiko skrev:Det er langt fra optimalt, eller smart, blot at skifte øvelser der gør ondt ud. du skal finde roden til problemet og løse det, ikke bare arbejde udenom.

MadzP92 skrev:i starten gjorde det også ondt ved mig. og jeg fik også min ryg ryngenfotograferet og jeg havde da også en fejl i ryggen. fik så at vide af en læge at jeg ikke måtte løfte tungt dyrke sport eller noget, og det troede jeg simpelthen ikke på så jeg ringede til en anden læge som sagde at jeg bare skulle løfte tungt og styrke ryggen.
nu gør det ikke ondt mere og jeg tager maks.
det jeg gjorde var at øge vægten stille og roligt og så når jeg nåede til det punkt hvor det begyndte at gøre ondt tog jeg nogle kilo af og øgede igen indtil det gjorde ondt og sådan blev jeg ved. kan slet ikke mærke noget nu.
håber det kunne hjælpe. squat og dødløft var faktisk de to vigtigste øvelser for mig for at få mit lænd optrænet til ikke at gøre ondt mere

Fobian skrev:MadzP92 skrev:i starten gjorde det også ondt ved mig. og jeg fik også min ryg ryngenfotograferet og jeg havde da også en fejl i ryggen. fik så at vide af en læge at jeg ikke måtte løfte tungt dyrke sport eller noget, og det troede jeg simpelthen ikke på så jeg ringede til en anden læge som sagde at jeg bare skulle løfte tungt og styrke ryggen.
nu gør det ikke ondt mere og jeg tager maks.
det jeg gjorde var at øge vægten stille og roligt og så når jeg nåede til det punkt hvor det begyndte at gøre ondt tog jeg nogle kilo af og øgede igen indtil det gjorde ondt og sådan blev jeg ved. kan slet ikke mærke noget nu.
håber det kunne hjælpe. squat og dødløft var faktisk de to vigtigste øvelser for mig for at få mit lænd optrænet til ikke at gøre ondt mere
tak for det.. tror jeg vil prøve det ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster