Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jepperm skrev:Hvis han er i et forhold, så ændre hans status til single, eller ændre hans fødselsdag til i morgen.

Jepperm skrev:Hvis han er i et forhold, så ændre hans status til single, eller ændre hans fødselsdag til i morgen.

Nders skrev:Lav hans fødselsdag om til i morgen.
Ændrer hans navn.

Nders skrev:Lav hans fødselsdag om til i morgen.
Ændrer hans navn.

](./images/smilies/eusa_wall.gif)
sund skrev:Det, folk prioriterer herinde, er om deres lår og lægge kan være i bukserne, og ikke om det er det ene eller andet mærke.

SienZ skrev:Nders skrev:Lav hans fødselsdag om til i morgen.
Ændrer hans navn.
Man kan ikke ændre navn længere, uden password.
Sæt ham i et forhold. Find personen Jarl Sørensen, han har et mega gaybillede. Det er mig og mine kammeraters "fake" account, så skal jeg nok acceptere forholdet

RippedInFourWeeks skrev:SienZ skrev:Nders skrev:Lav hans fødselsdag om til i morgen.
Ændrer hans navn.
Sæt ham i et forhold. Find personen Jarl Sørensen, han har et mega gaybillede. Det er mig og mine kammeraters "fake" account, så skal jeg nok acceptere forholdet
Ham som har 12 venner og gået på frisør skole?

SienZ skrev:RippedInFourWeeks skrev:SienZ skrev:Nders skrev:Lav hans fødselsdag om til i morgen.
Ændrer hans navn.
Korrekt

RippedInFourWeeks skrev:SienZ skrev:RippedInFourWeeks skrev:SienZ skrev:Nders skrev:Lav hans fødselsdag om til i morgen.
Ændrer hans navn.
Korrekt
Har ansøgt dig som ven ;)

SienZ skrev:RippedInFourWeeks skrev:SienZ skrev:RippedInFourWeeks skrev:SienZ skrev:Nders skrev:Lav hans fødselsdag om til i morgen.
Ændrer hans navn.
Korrekt
Har ansøgt dig som ven ;)
Ansøgt om forholdAccepter den lige

Gaxe skrev:
Det gør også at man ikke kan skrive på personens væg

Storfod skrev:Gaxe skrev:
Men hvor er det sjove hvis ingen andre end ham som har lavet joken, ved det/kan se det?

Storfod skrev:Gaxe skrev:
Men hvor er det sjove hvis ingen andre end ham som har lavet joken, ved det/kan se det?

SienZ skrev:Storfod skrev:Gaxe skrev:
Hvis du ser på billedet, så sætter de den til "Only Friends".. Så det er kun hans venner som kan se at han skriver at han er homoseksuel. Herefter retter de til at når han fremover skriver en besked, så er det kun ham som kan se den

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster