Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Centopani skrev:Jeg plejer at stjæle insulin fra mine medfanger.

mic skrev:Langt størstedelen af de danske indsatte har masser af fritid.. ..og rigelig tid til at træneDerudover er der det faktum, at en enkelt tjeneste eller 2, så har man lynhurtigt fat i lidt ekstra-stærk A-vitamin - der er altid nogen 'der kender nogen'.

Double-D skrev:Spørgsmålet er så om fangerne ikke må have lovlige kosttilskud derinde? Selvfølgelig alt efter hvor åbent/lukket fængslet er.
Har da flere gange set på tv at de indretter deres celler ligesom et almindeligt værelse.

Detorian skrev:Centopani skrev:Jeg plejer at stjæle insulin fra mine medfanger.
Efter de lige har smuglet det ind med åbent røvhul, og før du har vasket kondomet det har været i

Centopani skrev:Detorian skrev:Centopani skrev:Jeg plejer at stjæle insulin fra mine medfanger.
Efter de lige har smuglet det ind med åbent røvhul, og før du har vasket kondomet det har været i
Ja, hvad gør man ikke for fake NOVO

jesperlinde skrev:Hallo... Vi lever i danmark, fængsler her er ferie

Karl Æg skrev:jesperlinde skrev:Hallo... Vi lever i danmark, fængsler her er ferie
Fandeme nogen sjove ferier du tager dig.

jesperlinde skrev:Var selvfølgelig billedtalt, og jeg tror også godt du ved hvad jeg mener.

Karl Æg skrev:jesperlinde skrev:Var selvfølgelig billedtalt, og jeg tror også godt du ved hvad jeg mener.
Naturligvis. Men jeg er ikke enig og medmindre du selv har siddet inde, synes jeg du skal være varsom med at udtale den slags. Det er helt sikkert sjovere at sidde inde i Danmark end Thailand eller Columbia. Men på den anden side er det også sjovere at blive sparket i hovedet end at få trukket neglene af med en tang.

jesperlinde skrev:Det har jeg ikke, men jeg har utrolig mange venner som har, og det eneste de har manglet derinde er frihed.

Karl Æg skrev:jesperlinde skrev:Det har jeg ikke, men jeg har utrolig mange venner som har, og det eneste de har manglet derinde er frihed.
1) Snakker vi her åbent eller lukket fængsel?
2) Det syntes de ikke var slemt nok i sig selv? Jeg ved jeg personligt ville have et enormt svært ved at få min frihed berøvet. Men nu kan jeg som bekendt også temmelig godt lide frihed, og hvor meget pris man sætter på den er trods alt individuelt

qazws skrev:Jeg kan ikke huske, om der er svar til dig i artiklen herunder, da det er noget tid siden, jeg har læst den, men nevertheless er det spændende læsning, imo.
http://www.t-nation.com/free_online_art ... ind_bars_i
http://www.t-nation.com/free_online_art ... nd_bars_ii

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster