Ja det skal da nok blive morsomt.. Eller sørgeligt.. Men man bliver sku nok nød til at se det anyways

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mzg skrev:O..M..G!
Han er bare den største medieluder verden nogensinde har set! ..men jeg ærgrer mig dog over at jeg ikke har TV3.. det kunne være sjovt at se..
Det jeg synes der er mest imponerende ved Sidney er helt klart at han ikke selv kan indse hvor langt ude han er..

Træbenet skrev:Mzg skrev:O..M..G!
Han er bare den største medieluder verden nogensinde har set! ..men jeg ærgrer mig dog over at jeg ikke har TV3.. det kunne være sjovt at se..
Det jeg synes der er mest imponerende ved Sidney er helt klart at han ikke selv kan indse hvor langt ude han er..
Man må da tage hatten af, for at han er så ligeglad med hvad folk siger. Han gør bare som han har lyst til, det syntes jeg er rigtig fedt. Jeg syntes os han er lidt for smart, men han sørger jo for at vi har lidt mere at sladre om...

Bnaz skrev:Træbenet skrev:Mzg skrev:O..M..G!
Man må da tage hatten af, for at han er så ligeglad med hvad folk siger. Han gør bare som han har lyst til, det syntes jeg er rigtig fedt. Jeg syntes os han er lidt for smart, men han sørger jo for at vi har lidt mere at sladre om...
Du må skam også gerne sladre om mig.

Fangerne fortet. Nice. Så er der løbende dværge i fjerneren!

hydro skrev:Jeg synes sgu Sidney lee er grineren og han ved jo endelig godt han ik rigtig kan noget men bare gerne ville være kendt:-)
Ville sgu da være rart hvis alle andre fra feks xfaktor og alt sådan noget lort ,også bare stillede sig frem og sagde det som det var. Jeg kan ik rigtig noget, men vil bare gerne være kendt, det sgu da en ærlig sag istedet for at bilde sig selv ind at man kan synge eller andet crap..

Pzyrex skrev:Cool nok med Fangerne på Fortet tilbage på TV, det bliver da helt norstaldisk :-)
Jeg må indrømme, at jeg finder faktisk Sidney Lee ganske underholdende, så passer mig fint, hvis han er med. Noget helt andet er; hans fysik er faktisk ret sweet - rigtig god front han har, og par solide arme. Dét credit synes jeg da han fortjener ;-)

SimonJ skrev:Sidney Lee burde være ham gåde-troldmanden oppe i tårnet, se dét ville være god underholdning!

rask skrev:http://xplayn.com/14029
Hahaha, han bliver så ristet. SHIT han er blank.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster