Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

neslo skrev:Ja forstår , men syntes bare jeg har hørt at man kan gøre noget for at ens fedtprocent ryger ned , uden man sådan rigtigt skal tabe sig ?

neslo skrev:Ja forstår , men syntes bare jeg har hørt at man kan gøre noget for at ens fedtprocent ryger ned , uden man sådan rigtigt skal tabe sig ?

neslo skrev:og samtidig igen , hvis jeg får for meget muskelmasse bliver jeg for tung på banen ...

Pind skrev:neslo skrev:og samtidig igen , hvis jeg får for meget muskelmasse bliver jeg for tung på banen ...
Stop nu... Det der viser bare du ikke har en kæft begreb om noget som helst. Hverken alm. træning eller fodbold.
Nu ved jeg ikke hvad for en position du spiller, men ligemeget hvor på banen du befinder dig er det aldrig dårligt at have en solid mængde muskelmasse.
At påstå at en muskuløs krop er langsom og tung er bare tåbeligt.

Pind skrev: Stop nu... Det der viser bare du ikke har en kæft begreb om noget som helst. Hverken alm. træning eller fodbold.
Nu ved jeg ikke hvad for en position du spiller, men ligemeget hvor på banen du befinder dig er det aldrig dårligt at have en solid mængde muskelmasse.

Blunt skrev:Pind skrev: Stop nu... Det der viser bare du ikke har en kæft begreb om noget som helst. Hverken alm. træning eller fodbold.
så så nu skal vi huske at antallet af spillere der vejer over 85 i prof fodbold er ekstremt lille ?
@Neslo Jamen der er faktisk 2 øvelser der kan anbefales hvis du vil tabe dig..
Den første er "Table Pushaways" og den anden er "Fork Putdowns"
og hvis de ikke virker kan det anbefales at få Jessica alba til at spise med dig ! tror ikke jeg kunne få mig selv til at spise noget usundt mens hun sad og kiggede i hvert fald !
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Blunt skrev:Pind skrev: Stop nu... Det der viser bare du ikke har en kæft begreb om noget som helst. Hverken alm. træning eller fodbold.
så så nu skal vi huske at antallet af spillere der vejer over 85 i prof fodbold er ekstremt lille ?
@Neslo Jamen der er faktisk 2 øvelser der kan anbefales hvis du vil tabe dig..
Den første er "Table Pushaways" og den anden er "Fork Putdowns"
og hvis de ikke virker kan det anbefales at få Jessica alba til at spise med dig ! tror ikke jeg kunne få mig selv til at spise noget usundt mens hun sad og kiggede i hvert fald !

DGR skrev:Jeg gætter på at de fleste prof fodbold spillere ikke har tiden eller lysten til at træne seriøst BB. Selvom det helt sikkert vil give en fordel. Af hvad jeg ser i træningscentret, så er det også begrænset hvor meget de prof fodboldspillere egentlig træner. Det kan virke useriøst og deres teknik er generelt ikke for køn.

DGR skrev:Nu nævnte jeg ikke "Barcelona", de har helt sikkert styr på tingene. Men jeg tror på at, generelt mere muskelmasse ville gøre en forskel til det bedre. Ikke sagt at de decideret bliver bedre fordboldspillere, men deres styrke/fysik vil blive bedre og det kan være en fordel på banen.
Som du selv påpeger så er det nok også mest hensigtmæssigt at passe på med tung træning pga. mulighederne for skader.
Om ikke andet, så for de der spiller fodbold på et lavere plan.
Men ikke noget jeg skal gøre mig ekspert på.

neslo skrev:så hvad er jeres råd til mig ??
- skal jeg styrke for muskelmasse 8-10 reps også spise så jeg er i overskud ? så jeg kan tage muskelmasse på først .
- også når jeg har trænet i et par måneder cutte ? eller hvordan ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster