El Patron skrev:Dingo skrev:El Patron skrev:Jeg tror ikke helt på det der kalorie regnskab og at en kalorie er en kalorie
En kalorie er heller ikke bare en kalorie, så det kan du roligt mene.
Men min kost består af stort set af grønt, fedt og kød og jeg æder mig mæt hver dag.
Det er så mærkeligt at mange mennesker er så fedtforskrækkede at de tror at de tager på bare fordi de kommer til at spise noget der indeholder fedt. Jeg har i de sidste par år hjulpet en del bekendte og kollegaer osv. med at ændre kostvaner og når jeg fortæller dem at de skal spise grønt, fedt og kød og ligeså meget de har lyst til så taber de sig.
Min forældres nabo har i mange år haft diabetes 2 og har taget medicin i for det i ca. 6 år. Da han begyndte at spise Grønt, fedt og kød så stoppede han med sin medicin efter 2 uger og han har tabt sig omkring de 30 kilo.
Spiser de så bare fedtkanter fra bøffer?
Ja blandt andet, men fedtet kommer jo også fra fløde, smør, olie osv.
Du bruger bare betegnelsen "grønt, fedt og kød" tre gange i dit indlæg, men at "spise fedt" er en ret uklar og ikke særligt defineret definition.
"Så sagde jeg til folk de skulle spise grønt, fedt og kød". Det giver rimelig frit slag i baljerne.
Udover det så er et giga indtag af kød som oftest unødvendigt for gains. Kød er røv dyrt. Det er ret misforstået at 1 kg kød om dagen gør ens træning mere hardcore