Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

2. Må man spise franskbrød med beanut butter til morgenmad, det kan jeg nemlig indtage på arbejdet, da der kommer franskbrød hver morgen?

Nick9000 skrev:2. Må man spise franskbrød med beanut butter til morgenmad, det kan jeg nemlig indtage på arbejdet, da der kommer franskbrød hver morgen?
Selvfølgelig må du ikke det. Spis rigtig mad.

HerreBred skrev: 3. Frokosten kan jeg altså stadig ikke finde en metode at beregne kcal på, eller når man får en sandwich/pasta salt ude i byen?

PumpToAchieve skrev:Altså jeg har søgt meget på dette, jeg er selv en slank fyr, og jeg har altid været useriøs omkring træning af maven, det keder mig, dog er jeg begyndt at blive mere seriøst omkring det og begyndt at tage hårde øvelser, da jeg føler det har hjulpet mig meget mere end normale situps osv., de øvelser jeg udfører er maskiner f.eks. spin torzo og øvelser med cabels f.eks. cable crunches, hvilket har udvidet mine abs gevaldigt, på kort tid, dog har jeg stadig lidt belly fat, og mangler noget træning selv, men hvis du vil have 6 pack, så kig nedenfor det er hvad jeg har fået ud af min søgning omkring den bedste måde at få dine abs frem på også kaldet Abdominis.
Mit bedste råd vil være, at du fuldføre disse to faser.
1) At du starter med at træne dine abs hårdt, hver anden dag, og spiser en masse sund mad omkring 6 måltider om dagen.
2) At du taber nogle ekstra kilo (selvfølgelig ikke for mange), ved hjælp af en god kost og en masse motion, f.eks. kan du benytte en afterburn effect, altså en anden måde at forbrænde kalorier med træning. For os mænd er fra naturensside født med størst tendens til at få fedt på maven, det der også bliver kaldt bellyfat, dette skal tabes og er det vigtigste for at få abs, især hvis du vil have abs der er permanent fremme, og der ikke skal spændes for at kunne ses. Greg Plitt er et eksempel her http://www.youtube.com/watch?v=vMAGVmtpJJc Greg har en 8 pack når man spænder og dog en synlig 6 pack når man bare står, dette kræver en del træning og en lav fedt procent.
Men altså kort sagt følg disse to råd, hvis du mangler inspiration til din træning, vil jeg klart råde dig til at kigge forbi Sixpackshortcuts http://www.youtube.com/user/sixpackshortcuts

3dec skrev:Det gælder om at have en rygrad. Kh

androide skrev:PumpToAchieve skrev:Altså jeg har søgt meget på dette, jeg er selv en slank fyr, og jeg har altid været useriøs omkring træning af maven, det keder mig, dog er jeg begyndt at blive mere seriøst omkring det og begyndt at tage hårde øvelser, da jeg føler det har hjulpet mig meget mere end normale situps osv., de øvelser jeg udfører er maskiner f.eks. spin torzo og øvelser med cabels f.eks. cable crunches, hvilket har udvidet mine abs gevaldigt, på kort tid, dog har jeg stadig lidt belly fat, og mangler noget træning selv, men hvis du vil have 6 pack, så kig nedenfor det er hvad jeg har fået ud af min søgning omkring den bedste måde at få dine abs frem på også kaldet Abdominis.
1) At du starter med at træne dine abs hårdt, hver anden dag, og spiser en masse sund mad omkring 6 måltider om dagen.
2) At du taber nogle ekstra kilo (selvfølgelig ikke for mange), ved hjælp af en god kost og en masse motion, f.eks. kan du benytte en afterburn effect, altså en anden måde at forbrænde kalorier med træning. For os mænd er fra naturensside født med størst tendens til at få fedt på maven, det der også bliver kaldt bellyfat, dette skal tabes og er det vigtigste for at få abs, især hvis du vil have abs der er permanent fremme, og der ikke skal spændes for at kunne ses. Greg Plitt er et eksempel her http://www.youtube.com/watch?v=vMAGVmtpJJc Greg har en 8 pack når man spænder og dog en synlig 6 pack når man bare står, dette kræver en del træning og en lav fedt procent.
Men altså kort sagt følg disse to råd, hvis du mangler inspiration til din træning, vil jeg klart råde dig til at kigge forbi Sixpackshortcuts http://www.youtube.com/user/sixpackshortcuts
Det vilde ved Greg er at han rent faktisk godt kan lide at gå i byen og drikker ofte, han træner på den anden side dødseriøs og han sveder altid som et svin når han træner, så det ikke umuligt. Held og lykke

PumpToAchieve skrev:androide skrev:PumpToAchieve skrev:Altså jeg har søgt meget på dette, jeg er selv en slank fyr, og jeg har altid været useriøs omkring træning af maven, det keder mig, dog er jeg begyndt at blive mere seriøst omkring det og begyndt at tage hårde øvelser, da jeg føler det har hjulpet mig meget mere end normale situps osv., de øvelser jeg udfører er maskiner f.eks. spin torzo og øvelser med cabels f.eks. cable crunches, hvilket har udvidet mine abs gevaldigt, på kort tid, dog har jeg stadig lidt belly fat, og mangler noget træning selv, men hvis du vil have 6 pack, så kig nedenfor det er hvad jeg har fået ud af min søgning omkring den bedste måde at få dine abs frem på også kaldet Abdominis.
Det vilde ved Greg er at han rent faktisk godt kan lide at gå i byen og drikker ofte, han træner på den anden side dødseriøs og han sveder altid som et svin når han træner, så det ikke umuligt. Held og lykke
Det er så vildt sagt af Greg det her, start på 2:20 citat startet 2:30 http://www.youtube.com/watch?v=X6hCKwRj ... ure=relmfu

HerreBred skrev:Jeg har brug for en metode med så lidt planlægning som muligt, men self. med garanti for resultater.

J. Tyler skrev:HerreBred skrev:Jeg har brug for en metode med så lidt planlægning som muligt, men self. med garanti for resultater.
Start på paleo, dvs. kun grøntsager og kød. Så skal du nok tabe dig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster