Jeg er stødt ind i et problem. Jeg træner ellers ikke rigtig ben i træningslokalet, da jeg i mange år har trænet fodbold og basket 4-6 gange ugentligt, så det er ikke mit største fokuspunkt. Alligevel er det mine lår, som giver problemer. Mine lår er begyndt at være for store, så hver gang jeg er færdig med en fodbold- eller basketkamp, så har jeg slidsår øverst på indersiden af begge lår, fordi de åbenbart slider hul når jeg løber meget. (Jeg har også fået flere løbetests, hvor min løbestil er blevet godkendt alle gange) Derudover er jeg nærmest groet ud af alle mine bukser på det seneste, fordi bukserne strammer omkring lårene, og da jeg er høj, så er det i forvejen ikke let at finde nye moderne bukser. For at gøre ondt værre, så har jeg nærmest et underbukseforbrug, som vel svarer til en teenage-piges mobilregning - bare fordi de ofte sprækker i syningen pga. friktionen fra mine lår. Not cool

Jeg har fået en lille kærlighed for dødløft, så det har jeg vel trænet jeg vel 2-3 gange ugentlig i et halvt år nu, og det er sådan set den eneste grund jeg kan finde til de store lår. Det er nok kun hver 10'ende dag, hvor jeg har en decideret bendag.
Skal jeg slække på dødløften, eller hvad pokker kan jeg gøre? :-)