Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheFatboy skrev:Kiggede lidt rundt på YouTube, og faldt over dette klip:
Tjek lige ham bonderøven, han er jo langt ude og skide. Han er på steroider, og han ligner til forveksling en gennemsnits-amerikaner.
Til dels kommer informationen, om hvor mange i hans alder der har indrømmet brug af steroider en eller flere gange - og hvor mange af deres sportshold der har dopede atleter. Jeg ved ikke hvad de tænker på, men jeg synes i hvert fald det er sørgeligt. Hvad tænker i når i ser det?

Ronzefar skrev:TheFatboy skrev:Kiggede lidt rundt på YouTube, og faldt over dette klip:
Tjek lige ham bonderøven, han er jo langt ude og skide. Han er på steroider, og han ligner til forveksling en gennemsnits-amerikaner.
Til dels kommer informationen, om hvor mange i hans alder der har indrømmet brug af steroider en eller flere gange - og hvor mange af deres sportshold der har dopede atleter. Jeg ved ikke hvad de tænker på, men jeg synes i hvert fald det er sørgeligt. Hvad tænker i når i ser det?
Hvorfor er det han træner i jeans?

Ronzefar skrev:TheFatboy skrev:Kiggede lidt rundt på YouTube, og faldt over dette klip:
Hvorfor er det han træner i jeans?

Bay skrev:Fuck ham bonderøven er helt ude at skide

Grebenneh skrev:"He is legpressing 900 pounds...." ja han har måske 900 pund på maskinen, men hænderne er på knæene og presser deres del af vægten....
"I'll be safisfied because I know I reached my goal in life" hvad for et mål? Om at være en middelmådig bonderøvs bodybuilder der ikke kan stille op til noget som helst fordi alle ved han er på steroider? Eller bare om at være en fucked up bodybuilder wannabe med ledsmerter og diverse helbredsproblemer?

TheFatboy skrev:Kiggede lidt rundt på YouTube, og faldt over dette klip:

jesperlinde skrev:Han har jeans på!

Grebenneh skrev:"He is legpressing 900 pounds...." ja han har måske 900 pund på maskinen, men hænderne er på knæene og presser deres del af vægten....

Rambo-Ringsted skrev:endnu et bevis på at amerikanere er snot dumme generelt!

Karl Æg skrev:Rambo-Ringsted skrev:endnu et bevis på at amerikanere er snot dumme generelt!
Words of wisdom fra den altid oplyste Rambo-Ringsted.

Mikkel leicht skrev:Jeg synes nu nemt jeg kan relatere til det sidste han sagde.. "Death before dishonor"

TheFatboy skrev:Mikkel leicht skrev:Jeg synes nu nemt jeg kan relatere til det sidste han sagde.. "Death before dishonor"
Problemet er så bare at han har misforstået det.

Mikkel leicht skrev:TheFatboy skrev:Mikkel leicht skrev:Jeg synes nu nemt jeg kan relatere til det sidste han sagde.. "Death before dishonor"
Problemet er så bare at han har misforstået det.
Hvilken en del mener du? ser den lige igen, kan være jeg er en hat der har misset pointen..

skræmmende alligevel fatter ikk de tør gamble med deres krop på den måde....

marty2300 skrev::? skræmmende alligevel fatter ikk de tør gamble med deres krop på den måde....
minder mig om "the man whoes arms exploded" film der også ligger på youtube..med bla greg valentino og arnolds træningspartner- der er 5-6 dele af 9min varighed

Rambo-Ringsted skrev:endnu et bevis på at amerikanere er snot dumme generelt!
, det var vidst rimelig hardcore generalisering!
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster