
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69537 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag














Tranex skrev:Glæde dig til du skal på arbejde igen!





















Fistandantilus skrev:Synes du 2eren er den bedste, eller den bedste i forhold til sin tid?
Men altså, hvis jeg tog mig tid til at sætte mig ind i alt diplmoatiet osv i de nye kunne det da tænkes at jeg skiftede mening
Hvad er din favorit?







Hammerome skrev:Genialt med en stærk udgave af Mrs Wurst!
Her er lidt at peppe karnevalsstemningen op med https://www.youtube.com/watch?v=sR79hO7HpWI

Hammerome skrev:Genialt med en stærk udgave af Mrs Wurst!
Her er lidt at peppe karnevalsstemningen op med https://www.youtube.com/watch?v=sR79hO7HpWI







Friche skrev:Et samarbejde jeg ikke lige havde set kommer:





Friche skrev:Fistandantilus skrev:Synes du 2eren er den bedste, eller den bedste i forhold til sin tid?
Vi snakker civ2 right? Jeg synes det er den bedste uanset dens tid. Sikkert hovedsageligt fordi jeg har spillet det mere end jeg har spillet de andre. De nye virker til at tage lang tid at sætte sig ind i, og når jeg næsten ikke spiller computer længere medmindre jeg virkeligt er syg så er det rart bare at kunne expande og bekrigeMen altså, hvis jeg tog mig tid til at sætte mig ind i alt diplmoatiet osv i de nye kunne det da tænkes at jeg skiftede mening
Hvad er din favorit?


Fistandantilus skrev:Friche skrev:Fistandantilus skrev:Synes du 2eren er den bedste, eller den bedste i forhold til sin tid?
Vi snakker civ2 right? Jeg synes det er den bedste uanset dens tid. Sikkert hovedsageligt fordi jeg har spillet det mere end jeg har spillet de andre. De nye virker til at tage lang tid at sætte sig ind i, og når jeg næsten ikke spiller computer længere medmindre jeg virkeligt er syg så er det rart bare at kunne expande og bekrigeMen altså, hvis jeg tog mig tid til at sætte mig ind i alt diplmoatiet osv i de nye kunne det da tænkes at jeg skiftede mening
Hvad er din favorit?
100% 4eren.
2eren er god, og helt genialt i forhold til sin tid. Men simpelt. Og så er det umuligt at spille demokrati, når ens byer bliver sure.
4eren er enormt dybt, og derfor også rimelig svært at mestre. Men det har helt sikkert det bedste koncept på alle fronter.
3eren var ikke godt, da krigsførelse var omsonst.
5eren er rent crap.
Der er godt nok bare længe imellem jeg får spillet computer lige pt. Jeg tror vi snakker et par år siden sidste runde civ, og det er bare ikke godt nok jo. Jeg har endda 4 eren liggende. Det kribler allerede lidt i fingrene nu kan jeg mærke
Tak for inputs, det er værdsat!






Friche skrev:Fistandantilus skrev:Friche skrev:Fistandantilus skrev:Synes du 2eren er den bedste, eller den bedste i forhold til sin tid?
Vi snakker civ2 right? Jeg synes det er den bedste uanset dens tid. Sikkert hovedsageligt fordi jeg har spillet det mere end jeg har spillet de andre. De nye virker til at tage lang tid at sætte sig ind i, og når jeg næsten ikke spiller computer længere medmindre jeg virkeligt er syg så er det rart bare at kunne expande og bekrigeMen altså, hvis jeg tog mig tid til at sætte mig ind i alt diplmoatiet osv i de nye kunne det da tænkes at jeg skiftede mening
Hvad er din favorit?
100% 4eren.
2eren er god, og helt genialt i forhold til sin tid. Men simpelt. Og så er det umuligt at spille demokrati, når ens byer bliver sure.
4eren er enormt dybt, og derfor også rimelig svært at mestre. Men det har helt sikkert det bedste koncept på alle fronter.
3eren var ikke godt, da krigsførelse var omsonst.
5eren er rent crap.
Modtaget! Når jeg engang skal udvide min horisont lidt i den retning igen bliver det med 4'erenDer er godt nok bare længe imellem jeg får spillet computer lige pt. Jeg tror vi snakker et par år siden sidste runde civ, og det er bare ikke godt nok jo. Jeg har endda 4 eren liggende. Det kribler allerede lidt i fingrene nu kan jeg mærke
Tak for inputs, det er værdsat!








Friche skrev:Den glimrende proteinhest konkurrence slutter den 1 juni!

Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.




One Man Army skrev:Friche skrev:Den glimrende proteinhest konkurrence slutter den 1 juni!
Jeg slår den på torsdag



Friche skrev:Den glimrende proteinhest konkurrence slutter den 1 juni!





Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster