Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moqensen skrev:Kunne du ikke skrive det i din logbog i stedet for at oprette et emne omkring det

Moqensen skrev:Kunne du ikke skrive det i din logbog i stedet for at oprette et emne omkring det

Omerta skrev:Moqensen skrev:Kunne du ikke skrive det i din logbog i stedet for at oprette et emne omkring det
Jeg tror det var et diskussionsoplæg(selv på trods af sidste linje)
@ TS: Der vil altid være nogle idioter eller bare nogle med forskellige holdninger - hvis du ikke kan leve med det, er et offentligt forum nok ikke noget for dig.

Niels1 skrev:Så skal man ikke melde sig ind i et anti-doping team

Har heller ikke et problem med folks holdninger de røre mig generelt ikke. Synes bare at beskyldningerne tager overhånd engang imellem. Jeg har det sådan at hvis der er nogen der doper sig er det personens eget problem at han har valgt at gøre det.

Hippo skrev:Har heller ikke et problem med folks holdninger de røre mig generelt ikke. Synes bare at beskyldningerne tager overhånd engang imellem. Jeg har det sådan at hvis der er nogen der doper sig er det personens eget problem at han har valgt at gøre det.
nemlig ja, bare lad stå til, og så vender vi alle sammen ryggen til når
folk stiller op i en given sportsgren, hvor alle andre formodes at være clean,
og sætter nogle rekorder på ulige vilkår.

Billy Sastard skrev:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
...hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

Billy Sastard skrev:Undskyld Nick.![]()
Havde glemt at det er serious shit det her!!!
Kunne bare ikke lade være at more mig over folks naivitet.

Nick_91 skrev:Billy Sastard skrev:Undskyld Nick.![]()
Alt forladt![]()
It's the internet, you know.

Billy Sastard skrev:Nick_91 skrev:Billy Sastard skrev:Undskyld Nick.![]()
Alt forladt![]()
It's the internet, you know.
Intet er mere alvorligt end internettet !!!

lassah skrev:Det kan da aldrig forsvares at krudtede atleter, er medlem af et team som eftersigende er 100% dopingfrit. Medlemskabet involvere sponsorat osv. Det må du da ærlig talt kunne forstå?
Niels1 skrev:Så skal man ikke melde sig ind i et anti-doping team

NicolaiN skrev:Herefter udtalte Bay, at han nu var overbevist om, at de havde et clean eliteteam.

NicolaiN skrev:lassah skrev:Det kan da aldrig forsvares at krudtede atleter, er medlem af et team som eftersigende er 100% dopingfrit. Medlemskabet involvere sponsorat osv. Det må du da ærlig talt kunne forstå?Niels1 skrev:Så skal man ikke melde sig ind i et anti-doping team
Er 100% enig i begge udsagn. At man bliver smidt af Eliteteamet har jo ikke bare noget at gøre med, at man bliver anklaget for det, men at der på en eller anden måde, faktisk må være noget om snakken. Det var epic, da Essensen lagde kortene på bordet, og Odysseus blev busted. Derefter var der en eller to, som selv ønskede at hoppe fra, og senere hen blev Brutalis og smidt af teamet, også pga. tidligere brug af steroider. Herefter udtalte Bay, at han nu var overbevist om, at de havde et clean eliteteam, og der har, så vidt jeg ved, ikke været noget siden. Det er da klart, at folk der doper sig, ikke skal være på et eliteteam, som bestræber sig på, at være 100% clean.
At andre på boardet så tager doping, det lader jeg egentlig være op til dem selv. Det er et individuelt ønske, og vi kan ikke gøre andet, end at have vores personlige meninger omkring det.

NicolaiN skrev:lassah skrev:Det kan da aldrig forsvares at krudtede atleter, er medlem af et team som eftersigende er 100% dopingfrit. Medlemskabet involvere sponsorat osv. Det må du da ærlig talt kunne forstå?Niels1 skrev:Så skal man ikke melde sig ind i et anti-doping team
Er 100% enig i begge udsagn. At man bliver smidt af Eliteteamet har jo ikke bare noget at gøre med, at man bliver anklaget for det, men at der på en eller anden måde, faktisk må være noget om snakken. Det var epic, da Essensen lagde kortene på bordet, og Odysseus blev busted. Derefter var der en eller to, som selv ønskede at hoppe fra, og senere hen blev Brutalis og smidt af teamet, også pga. tidligere brug af steroider. Herefter udtalte Bay, at han nu var overbevist om, at de havde et clean eliteteam, og der har, så vidt jeg ved, ikke været noget siden. Det er da klart, at folk der doper sig, ikke skal være på et eliteteam, som bestræber sig på, at være 100% clean.
At andre på boardet så tager doping, det lader jeg egentlig være op til dem selv. Det er et individuelt ønske, og vi kan ikke gøre andet, end at have vores personlige meninger omkring det.

GainX skrev:NicolaiN skrev:lassah skrev:Det kan da aldrig forsvares at krudtede atleter, er medlem af et team som eftersigende er 100% dopingfrit. Medlemskabet involvere sponsorat osv. Det må du da ærlig talt kunne forstå?Niels1 skrev:Så skal man ikke melde sig ind i et anti-doping team
Har Essensen været i krudttønden?

GainX skrev:NicolaiN skrev:lassah skrev:Det kan da aldrig forsvares at krudtede atleter, er medlem af et team som eftersigende er 100% dopingfrit. Medlemskabet involvere sponsorat osv. Det må du da ærlig talt kunne forstå?Niels1 skrev:Så skal man ikke melde sig ind i et anti-doping team

essensen skrev:GainX skrev:NicolaiN skrev:lassah skrev:Det kan da aldrig forsvares at krudtede atleter, er medlem af et team som eftersigende er 100% dopingfrit. Medlemskabet involvere sponsorat osv. Det må du da ærlig talt kunne forstå?Niels1 skrev:Så skal man ikke melde sig ind i et anti-doping team
Lol, ja .. mine 65 massive kg er resultatet af krudt

Moqensen skrev:essensen skrev:GainX skrev:Har Essensen været i krudttønden?
Lol, ja .. mine 65 massive kg er resultatet af krudt
godt nok har du/Morgen fine gunx
men det ville virkelig komme bag på hvis din form var pga krudt 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster