Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moose skrev:kan sagtens forstå dem. det er et kommercielt center, hvor de fleste folk kommer for at hyggetræne.
De gider sku da ikke at have kalk på hænderne og få mega tør hud, nogle får endda udslæt af at bruge kalk.
Straps eller underarme, når man træner i et kommercielt center.
Jeg ville også blive utilfreds hvis der f.eks. var kalk på en bænk, som jeg skulle ligge på.

-the gun- skrev:Lad være med at spørge dem, imo - du får med stor sandsynlighed et nej! Og som der tidligere blev skrevet, så sviner flydende magnesium minimalt. Jeg har god erfaring med det, det sviner langtfra ligeså meget som pulveret/blokken, og hvis du bruger det i små mængder, kan du godt undgå at det kan ses på vægtstangen efterfølgende. Jeg har købt den inde fra Bodyman, og den har jeg efterhånden haft i et par år - så de 70-80,- kr. er givet godt ud
Bliver dog nok nød til at spørge, da jeg ikke tør tage chancen, da jeg ikke gider at den store brian fyr får sig et flip igen.
hr_bjoern skrev:Moose skrev:kan sagtens forstå dem. det er et kommercielt center, hvor de fleste folk kommer for at hyggetræne.
De gider sku da ikke at have kalk på hænderne og få mega tør hud, nogle får endda udslæt af at bruge kalk.
Jeg ville også blive utilfreds hvis der f.eks. var kalk på en bænk, som jeg skulle ligge på.
I this for real?

p1player skrev:-the gun- skrev:Lad være med at spørge dem, imo - du får med stor sandsynlighed et nej! Og som der tidligere blev skrevet, så sviner flydende magnesium minimalt. Jeg har god erfaring med det, det sviner langtfra ligeså meget som pulveret/blokken, og hvis du bruger det i små mængder, kan du godt undgå at det kan ses på vægtstangen efterfølgende. Jeg har købt den inde fra Bodyman, og den har jeg efterhånden haft i et par år - så de 70-80,- kr. er givet godt ud
Jeg anskaffer mig under alle omstændigheder flydende kalk, det er helt sikkertBliver dog nok nød til at spørge, da jeg ikke tør tage chancen, da jeg ikke gider at den store brian fyr får sig et flip igen.

-the gun- skrev:p1player skrev:-the gun- skrev:Lad være med at spørge dem, imo - du får med stor sandsynlighed et nej! Og som der tidligere blev skrevet, så sviner flydende magnesium minimalt. Jeg har god erfaring med det, det sviner langtfra ligeså meget som pulveret/blokken, og hvis du bruger det i små mængder, kan du godt undgå at det kan ses på vægtstangen efterfølgende. Jeg har købt den inde fra Bodyman, og den har jeg efterhånden haft i et par år - så de 70-80,- kr. er givet godt ud
Jeg anskaffer mig under alle omstændigheder flydende kalk, det er helt sikkertBliver dog nok nød til at spørge, da jeg ikke tør tage chancen, da jeg ikke gider at den store brian fyr får sig et flip igen.
Ellers må du benytte harpiks - det har de jo ikke nævnt noget om?

ja, jeg gider da ikke blive unødig beskidt, fordi der er en der ikke gider bruge straps.
kalk tilhøre styrkeklubber og gamle jernhuler.

Moose skrev:hr_bjoern skrev:Moose skrev:kan sagtens forstå dem. det er et kommercielt center, hvor de fleste folk kommer for at hyggetræne.
I this for real?
ja, jeg gider da ikke blive unødig beskidt, fordi der er en der ikke gider bruge straps.
kalk tilhøre styrkeklubber og gamle jernhuler.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster