Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thomas Jagd skrev:Det skal dog siges, at der er også er folk med ringe styrke og muskelmasse som er nået langt indenfor bodybuilding og styrkesport. Det som ofte gør sig gældende for disse personer, er ekstremt hurtig fremgang i styrke og muskelmasse. Ens fremgang har nemlig også meget at sige. Hvis man træner nogenlunde fornuftigt, og knap nok kan bænke 100 kg efter et par års træning, så skal man nok ikke satse på at blive et mass monster eller verdens stærkeste mand for den sags skyld.

Anker skrev:Thomas Jagd skrev:Det skal dog siges, at der er også er folk med ringe styrke og muskelmasse som er nået langt indenfor bodybuilding og styrkesport. Det som ofte gør sig gældende for disse personer, er ekstremt hurtig fremgang i styrke og muskelmasse. Ens fremgang har nemlig også meget at sige. Hvis man træner nogenlunde fornuftigt, og knap nok kan bænke 100 kg efter et par års træning, så skal man nok ikke satse på at blive et mass monster eller verdens stærkeste mand for den sags skyld.
Et godt eksempel på dette er Kevin Levrone, som før træningen ikke havde meget muskel på kroppen.

rharbo skrev:et godt eks. ? .. lol, det der er ikke kommet clean

Anker skrev:rharbo skrev:et godt eks. ? .. lol, det der er ikke kommet clean
Det er naivt, at tro at man ved at pumpe sig med steroider kommer til at ligne billedet til venstre fra den ene dag til den anden.

rharbo skrev:Anker skrev:Thomas Jagd skrev:Det skal dog siges, at der er også er folk med ringe styrke og muskelmasse som er nået langt indenfor bodybuilding og styrkesport. Det som ofte gør sig gældende for disse personer, er ekstremt hurtig fremgang i styrke og muskelmasse. Ens fremgang har nemlig også meget at sige. Hvis man træner nogenlunde fornuftigt, og knap nok kan bænke 100 kg efter et par års træning, så skal man nok ikke satse på at blive et mass monster eller verdens stærkeste mand for den sags skyld.
Et godt eksempel på dette er Kevin Levrone, som før træningen ikke havde meget muskel på kroppen.
et godt eks. ? .. lol, det der er ikke kommet clean

rharbo skrev:ikke fra den ene dag til den anden.. der er jo kæmpe aldersforskel.. men du skal da ikke kigge mere end 1 sek på ham, for at vide det ikke er clean.

Anker skrev:rharbo skrev:ikke fra den ene dag til den anden.. der er jo kæmpe aldersforskel.. men du skal da ikke kigge mere end 1 sek på ham, for at vide det ikke er clean.
Det har du fuldstændigt ret i. Men det gør ikke hans gener dårlige.

Peter_Olsen skrev:Dengse skrev:For at nævne om folk bliver ved med at udvikle sig, nogen har super fremgang de første par år, og når at presse 200kg, og så stopper det pludselig, det er der jeg ser folks gode gener, eller mangel på det samme.
Jeg vil enda gå så langt at påstå at alle normale mennesker, kunne blive nogen som imponerer flertallet af bænk-pressere med rigtig guide i træning og ernærring, folk som aldrig selv havde regnet med det, det har jeg set flere gange i vores gym, hvor folk som har kæmpet med at presse i håb om at nå 100kg press med deres spæde krop, som efter få år hos os presser 200kg i deres sæt, og pludselig får de en masse kommentarer om at de må have specielle gode gener.
Gode gener, NEJ.
Rigtig træning osv, JA.
Det er langt mere simpelt, Gør du som alle andre, så må du nøjes med hvad alle andre får.
Hvilke træningshemmeligheder ligger bag at flytte en gennemsnitlig gifted 100 kgs bænkpresser til 200 kg på et par år ?
Vi har max 3-5 stykker som kan lave 200 raw på den danske styrkeløft-scene og de er alle begavede med over gennemsnitlige gener for pres.... en masse af de alm. mennesker må træne uhyrligt ineffektivt siden de ikke også kan nappe 200 og så i sæt indenfor et par år
Er det noget du vil løfte sløret for ?

Peter_Olsen skrev:Dengse skrev:Peter_Olsen skrev:Dengse skrev:For at nævne om folk bliver ved med at udvikle sig, nogen har super fremgang de første par år, og når at presse 200kg, og så stopper det pludselig, det er der jeg ser folks gode gener, eller mangel på det samme.
Jeg vil enda gå så langt at påstå at alle normale mennesker, kunne blive nogen som imponerer flertallet af bænk-pressere med rigtig guide i træning og ernærring, folk som aldrig selv havde regnet med det, det har jeg set flere gange i vores gym, hvor folk som har kæmpet med at presse i håb om at nå 100kg press med deres spæde krop, som efter få år hos os presser 200kg i deres sæt, og pludselig får de en masse kommentarer om at de må have specielle gode gener.
Gode gener, NEJ.
Rigtig træning osv, JA.
Det er langt mere simpelt, Gør du som alle andre, så må du nøjes med hvad alle andre får.
Hvilke træningshemmeligheder ligger bag at flytte en gennemsnitlig gifted 100 kgs bænkpresser til 200 kg på et par år ?
Vi har max 3-5 stykker som kan lave 200 raw på den danske styrkeløft-scene og de er alle begavede med over gennemsnitlige gener for pres.... en masse af de alm. mennesker må træne uhyrligt ineffektivt siden de ikke også kan nappe 200 og så i sæt indenfor et par år
Er det noget du vil løfte sløret for ?
Nej, og at kunne bænkpresse 100ke er ikke at være gifted overhovedet.
Vi har ca 50% af vores medlemmer som presser over 200kg i sæt, ingen presser under 170kg pt.
Nej netop. At bænke 100 er netop ikke særlig godt ift et par års træning - det undrer mig bare hvordan du/I kan flytte en sådan løfter fra 100 kg i bænk til 200 på et par år, når ingen af dem der faktisk konkurrerer i løftet kan.

Dengse skrev:Peter_Olsen skrev:Dengse skrev:Peter_Olsen skrev:Dengse skrev:.Vi træner ikke bodybuilding, så vi bruger helt andre teknikker, man ville blive flamet herinde over vores trænings teknikker, her sidder jo diverse genier som retter bodybuildere som Kim kold, og retter styrkeløftere med verdens rekorter, så jeg tror bare jeg holder mig til den såkaldte Konformations tale stil herinde.
man ville blive flamet herinde over vores trænings teknikker

Body636 skrev:Dengse
Vi har ca 50% af vores medlemmer som presser over 200kg i sæt, ingen presser under 170kg pt.
Hvad er det for et fantasi center du snakker om ?......jeg er selv fra et styrkecenter og 200 kg i sæt raw er da ekstremt sjældent at se....

Thomas Jagd skrev:Body636 skrev:Dengse
Hvad er det for et fantasi center du snakker om ?......jeg er selv fra et styrkecenter og 200 kg i sæt raw er da ekstremt sjældent at se....
Jeg tror måske han snakker om det center han trænede i inden han kom til Danmark. Så vidt jeg husker er han fra et eller andet øst-europæisk land (sorry hvis jeg tager fejl), og der er det ganske givet mere normalt at se folk kører med 200 kg i deres worksets.
Men endnu engang. Jeg synes da helt bestemt du skal fortælle mere om jeres træning

ntp9 skrev:Jeg bumper lige. Det ville jo være synd, hvis Dengse skulle glemme at svare, bare fordi han ikke kan finde tråden igen.

Dengse skrev:ntp9 skrev:Jeg bumper lige. Det ville jo være synd, hvis Dengse skulle glemme at svare, bare fordi han ikke kan finde tråden igen.
Jeg har set den, men jeg står fast ved mit tidligere svar.

Dengse skrev:ntp9 skrev:Jeg bumper lige. Det ville jo være synd, hvis Dengse skulle glemme at svare, bare fordi han ikke kan finde tråden igen.
Jeg har set den, men jeg står fast ved mit tidligere svar.

Dengse skrev:Reglerne er lidt underlige i kommicielle centre, bla derfor jeg har mit eget privat center, der træner flere som doper sig, ca 80%. (...)
Dengse skrev:Jeg har valgt at være annonym herinde pga jeg førhen har taget HGH og ved det kan få konsekvenser stadig, så mit navn og billeder af mig holder jeg for mig selv, da det kan skade mig stadig.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster