Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BodyBlom skrev:nu er det heller ikke hofte øvelser jeg skal lave men mave øvelser.Misterhamper skrev:Hvad med at lave nogen ordenlige maveøvelser?Jeg er sikker på du ikke kan lave 3x12 Dragon Flags, eller 3x10 Evil Wheels på én fod med én hånd.

BodyBlom skrev:nu er det heller ikke hofte øvelser jeg skal lave men mave øvelser.Misterhamper skrev:Hvad med at lave nogen ordenlige maveøvelser?Jeg er sikker på du ikke kan lave 3x12 Dragon Flags, eller 3x10 Evil Wheels på én fod med én hånd.

BodyBlom skrev:+Misterhamper skrev:BodyBlom skrev:nu er det heller ikke hofte øvelser jeg skal lave men mave øvelser.Misterhamper skrev:Hvad med at lave nogen ordenlige maveøvelser?Jeg er sikker på du ikke kan lave 3x12 Dragon Flags, eller 3x10 Evil Wheels på én fod med én hånd.
lol, nej - Dragon Flags og Evil Wheel er vel nogen af de bedste mavetrænere der findes
Jeg sætter dem altså ind under hofterøvelserKan mærke dem mere i min hofte end i maven..

BodyBlom skrev:Gider jeg ikke sidde og diskutere hvad end jeg gør dem forkert eller ej![]()
FOR at vende tilbage til mit egentlig spørgmåls, skriver jeg det lige igen /:
Kan man bruge 10x10 til mavetræning?!?!

Trabjerg skrev:Ja i har godt nok ikke givet ham meget svar, ikke noget usefull ihvertfald
Så nu skal jeg prøve
I stedet for maskine, så brug en normal mavebøjnings bænk, Smæk en 10 kg's over nakken og træn f.eks 4 x 8. Det gir ligeså godt som ved en hver anden muskel. Der kan vist ikke blive mere svar ud af dette. 10 x 10 vil jeg mene er for stressende så helle smække nogle kilo på brystet eller over nakken og gøre sådan

BodyBlom skrev:Jeg vil ikke ha dem ffs!
Har problemer med hofterne og det går ikke jeg spænder dem så meget som f. eks. i dragon flyes..
Prøv nu og forstå ikke

Jeg har tænkt på, om det måske er et overset fænomen.BodyBlom skrev:og dragon flyes er ikke mave bøjninger! du holder bare spænding på maven og så bevæger du hofterne/benene.. se dog på billedet

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster