Jeg er lige flyttet til Aalborg fra 2 uger siden, og har selv stået i samme problemstilling som dig.. Så jeg gik her ind og læste nogle forum emner, om seriøse centre i Aalborg, og kom frem til at jeg ihvertfald skulle besøge PowerGym og AASK Aalborg styrkeløfterklub. Har nu været begge steder, og jeg synes helt klart at du skal besøge begge steder før du beslutter dig (prøvetimer er gratis begge steder)..
Inden du beslutter dig, så tænk lidt nærmere over om du er mest til Bodybuilding eller styrkeløft. Jeg har hovedsageligt bodybuildet indtil nu, men er nu meget godt tilfreds med min størrelse, og vil derfor gerne have mere styrke..
Begge steder er fede, her er hvad jeg kan sige om dem:
Powergym: Gennemsnitsstørrelsen på folk er kæmpe - hvilket sandsynligvis er meget tæt forbundet med at de her lader spørgsmålet om hvorvidt man vil bruge steroider være fuldstændigt op til én selv.. Faciliteterne er rigtig fine - masser af BB udstyr og tunge vægte - vandet i bruserne er koldt :b
AASK: Er netop flyttet i nye lokaler på skydebanevej (20 meter fra AK Jyden). Dette er både en seriøs styrkeløfterklub, som tar til stævner og holder fester for medlemmerne, og et godt allround træningscenter med masser af godt træningsudstyr (ikke ret meget fittness dog). Det er billigere en PowerGym - 825 pr halvår og 10% rabat til studerende..
Jeg har trænet i AASK de sidste 2 dage, og melder mig ind imorgen, hvor der i øvrigt er reception fra 13-16 (se forsiden af avisen fra igår) - så jeg synes helt klart bare du skal kigge derned