Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

pumpfmaster skrev:Gå til din læge? de kan henvise dig, da vis det er noget du er født med skal du jo ikke selv betale´.. Men er det pga roids så må du selv punge ud, ellers er der privat hospitalet hc andersen i odense, kender nogle stykker fra hovedstaden der har taget turen derover og det har helt klart været penge værd...

Skinkelyn94 skrev:Jeg døjer selv med de satans nipples, og tænkte lige om det har nogen betydning for brysttræningen, efter operationen altså?

SienZ skrev:Skinkelyn94 skrev:Jeg døjer selv med de satans nipples, og tænkte lige om det har nogen betydning for brysttræningen, efter operationen altså?
3 uger med en stram vest og minimal bevægelse af brystet. Dvs. ingen brysttræning i minimum 3 uger.

Skinkelyn94 skrev:SienZ skrev:Skinkelyn94 skrev:Jeg døjer selv med de satans nipples, og tænkte lige om det har nogen betydning for brysttræningen, efter operationen altså?
3 uger med en stram vest og minimal bevægelse af brystet. Dvs. ingen brysttræning i minimum 3 uger.
Hmm, og hvad så med bagefter? Kan man der træne brystet normalt igen?

pumpfmaster skrev:Gå til din læge? de kan henvise dig, da vis det er noget du er født med skal du jo ikke selv betale´.. Men er det pga roids så må du selv punge ud, ellers er der privat hospitalet hc andersen i odense, kender nogle stykker fra hovedstaden der har taget turen derover og det har helt klart været penge værd...

Mikkelmaj skrev:Sienz tror ikke du har helt ret der. Døjer lidt med det selv, har været i kontakt med min læge. Da det ikke er i så stor grad, og jeg stadig er i puberteten skal jeg selv punge ud. Men den vil få et 'hak' ind i dit bryst når du træner.
Men er dog ikke sikker her, snak med din læge om det.

SienZ skrev:Mikkelmaj skrev:Sienz tror ikke du har helt ret der. Døjer lidt med det selv, har været i kontakt med min læge. Da det ikke er i så stor grad, og jeg stadig er i puberteten skal jeg selv punge ud. Men den vil få et 'hak' ind i dit bryst når du træner.
Men er dog ikke sikker her, snak med din læge om det.
Ja, du får det ikke fjernet pga. alderen. Det går væk for de fleste i løbet, eller når de kommer ud af puberteten, og derfor opereres der ikke så ofte på teenagere.
- et hak ind i brystet? Den må du længere ud på landet med. De fjerner jo ikke noget af din muskel eller andet. Min storebror fik det fjernet som 18-årig, og han har intet hak ind i musklen, og du kan ikke efterfølgende se det. - i hvert fald ikke medmindre du ved det.
Det kan ikke ses på afstand.

Daviid0z skrev:Hey,
Jeg vil gerne have lavet en gyno opearation, da jeg er blevet træt af at ha de oppustede nipples! Ser så grimt ud !!
Nogle der har haft erfaring med det og kan anbefalde nogen læger i Nordsjælland/kbh området!

kennethvjensen skrev:hej alle. er ny herinde, faldt bare lige over jeres samtale her, har lige fået den operation igår i snakker om, så hvis jeg kan hjælpe med noget vil jeg gerne give svar hvis jeg kan

jep fik det laver offenligt, men var igennem en del for det gik igennem, har nok snakket med 5 forskellige læger, fået taget 7 blodprøver og først sagt nej til de ikke ville opererer, da de ikke syntes det var nødvendigt, men fik dem overbevist om at det havde gået mig på i flere år, så han sagde sgu ja den sidste læge jeg snakkede med, og så fik jeg en tid. 

!

ved afaktisk ikke om jeg stadig har de før billeder jeg tog og hvor gode de er, men ser jeg lige på om et par uger.
så 2 tjek ved egen læge uden resultalt, 3 gang var lykkens gang, blodprøve hos egen læge, tjek på sygehus uden svar, yderligere 2 tjek der hvoraf det sidset gav pote, og her for 3 dage siden var operetionen overstået
Laaaaaaang proces
det bedste råd jeg kan give, HOLD fast i det går dig på/er ømt/en belastning på arbejde, og de SKAL gøre noget ved det. 

?

bornbuilder93 skrev:hej helt ny her inde men faldt lige over dette emne jeg døjer selv med det og fylder 22 nu her.har også kraftigt overvejet at gå til lægen men hvordan ser det ud bagefter og har det nogen indvirke på en bryst anatomi altså udseende relateret da jeg går meget op i træning og overvejr at stille op en dag ... så håber da det kommer til at se "normalt ud bagefter ??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster