Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

FullHorizon skrev:http://www.bodylab.dk/shop/elite-wrist-wraps-231p.html
Dem er jeg blevet rigtig glad for, fjerner alle de problemer jeg har haft med håndleddene

8800 skrev:Dit håndled skal selvfølgelig være ret når du presser. Tænk over det, træn det eller køb et par solide wristwraps.

Muscle Shark skrev:Hvis du har korrekt teknik, burde der ikke være noget problem med dine håndled. Ellers prøv wristbands som andre forslår, de koster hvis ikke mere end 20 kr.

Mini-Arnold skrev:Jeg har personligt selv en nerve der sætter sig en gang i mellem når jeg bænker, smider bare stangen og holder et par minutters pause mens jeg roterer håndledet og masserer det.
Bruger personligt selv Wrist Wraps - er rigtig glad for mine fra Gasp.
Men en stor fordel er Suicide-grip når du bænker, det låser håndleddet meget mere så du ikke kan roterer håndledet mens du bænkpresser.
Prøv noget af det

synzk skrev:Mini-Arnold skrev:Jeg har personligt selv en nerve der sætter sig en gang i mellem når jeg bænker, smider bare stangen og holder et par minutters pause mens jeg roterer håndledet og masserer det.
Bruger personligt selv Wrist Wraps - er rigtig glad for mine fra Gasp.
Men en stor fordel er Suicide-grip når du bænker, det låser håndleddet meget mere så du ikke kan roterer håndledet mens du bænkpresser.
Prøv noget af det
Kan prøve med suicide-grip, men føler at jeg ikke har et sikkert håndtag om stangen :s

dornerd skrev:Du skal ikke køre suicide grip for guds skyld...
Jeg vil anbefale dig at læse bogen ''Starting strength'', helt specifikt kapitlet om bænkpres, hvis du har læst og forstået den er det umuligt at være i tvivl..
Du kan prøve at kigge på din hånd fra siden som om du holdt om en barbell. Stangen skal ligge i direkte forlængelse af din underarm så du opnår den optimale kraftoverførsel. Altså find punktet i din hånd hvor baren hviler, og sørg for at det punkt er lige over din underarm, når du holden din underarm lodret..

Mini-Arnold skrev:dornerd skrev:Du skal ikke køre suicide grip for guds skyld...
Jeg vil anbefale dig at læse bogen ''Starting strength'', helt specifikt kapitlet om bænkpres, hvis du har læst og forstået den er det umuligt at være i tvivl..
Du kan prøve at kigge på din hånd fra siden som om du holdt om en barbell. Stangen skal ligge i direkte forlængelse af din underarm så du opnår den optimale kraftoverførsel. Altså find punktet i din hånd hvor baren hviler, og sørg for at det punkt er lige over din underarm, når du holden din underarm lodret..
Hvad er der nu galt med suicide grip?

dornerd skrev:Mini-Arnold skrev:dornerd skrev:Du skal ikke køre suicide grip for guds skyld...
Hvad er der nu galt med suicide grip?
Der er ingen fordel ved suicide grip, tværtimod, kraftoverførslen svækkes. Og så er der risikoen for at tabe baren ned over sig selv hvilket potentielt kan slå dig ihjel, ingen spotter kan nå at gribe baren, slet ikke hvis der er godt med vægt på.

Animal skrev:Ved brug af suicide-grip følger spotteren selvfølgelig stangen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster