Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lund88 skrev:Jeg hader virkelig at se sådan noget. Men der bliver sagt på et tidspunkt i filmen, "you jumped me with 20 people, you think its funny?" Ved du hvad der går forud for det her? Ikke at jeg prøver at retfærdigøre det, vil bare gerne vide det.

Asomugha skrev:Lund88 skrev:Jeg hader virkelig at se sådan noget. Men der bliver sagt på et tidspunkt i filmen, "you jumped me with 20 people, you think its funny?" Ved du hvad der går forud for det her? Ikke at jeg prøver at retfærdigøre det, vil bare gerne vide det.
Hvornår blev det sagt? Ved en 1:47 eller sådan noget, ikke? Det kunne jeg slet ikke høre.

Terkelsen skrev:Er der ikke nogle der kan smide videoen op i youtube format?
Jeg har nemlig ikke en youtube bruger hvilket den video kræver, og jeg plejer at kunne se dem, hvis de er i youtube format her på siden.

Franneren skrev:det pisse fejt at holde en i headlock mens ens homo venner tæverløs på den stakkels dreng. På den anden side, ved vi jo ikke om han har voldtaget deres 10årige lillesøster ellerligende.... For så syntes jeg det ok

Dengse skrev:Når folk reagerer så stærkt, så er der gerne en grund, jeg ved ikke hvad grunden er, men flere ting i verden kan udløse den slags vrede hos folk.

Muscle Shark skrev:Dengse skrev:Når folk reagerer så stærkt, så er der gerne en grund, jeg ved ikke hvad grunden er, men flere ting i verden kan udløse den slags vrede hos folk.
Og hva hvis der var? Retfærdiggøre på ingen måde deres handling.

Dengse skrev:Muscle Shark skrev:Dengse skrev:Når folk reagerer så stærkt, så er der gerne en grund, jeg ved ikke hvad grunden er, men flere ting i verden kan udløse den slags vrede hos folk.
Hvis man har voldtaget, overfaldet et barn, pedofili, tyveri osv så fortjæner han langt værre.

Dengse skrev:Når folk reagerer så stærkt, så er der gerne en grund, jeg ved ikke hvad grunden er, men flere ting i verden kan udløse den slags vrede hos folk.

the attack was not an isolated situation, though it appeared to be retaliation for an earlier incident where the victim, allegedly, participated in a separate attack where some 20 teens jumped on two others last fall.

Dengse skrev:Muscle Shark skrev:Dengse skrev:Når folk reagerer så stærkt, så er der gerne en grund, jeg ved ikke hvad grunden er, men flere ting i verden kan udløse den slags vrede hos folk.
Hvis man har voldtaget, overfaldet et barn, pedofili, tyveri osv så fortjæner han langt værre.

alllstar skrev:Sjovt at trådstarter selv linker til en avis som skriver, hvorfor at denne dreng bliver slået ned, og alligvel spørger samtlige, hvorfor han får tæsk...the attack was not an isolated situation, though it appeared to be retaliation for an earlier incident where the victim, allegedly, participated in a separate attack where some 20 teens jumped on two others last fall.

AndreasKnudsen skrev:Dengse skrev:Muscle Shark skrev:Dengse skrev:Når folk reagerer så stærkt, så er der gerne en grund, jeg ved ikke hvad grunden er, men flere ting i verden kan udløse den slags vrede hos folk.
Det er præcis personer som dig med denne mening der kunne finde på sådan noget her. Du sidder sikkert og more dig lidt over denne video?

androide skrev:AndreasKnudsen skrev:Dengse skrev:Muscle Shark skrev:Dengse skrev:Når folk reagerer så stærkt, så er der gerne en grund, jeg ved ikke hvad grunden er, men flere ting i verden kan udløse den slags vrede hos folk.
Det er præcis personer som dig med denne mening der kunne finde på sådan noget her. Du sidder sikkert og more dig lidt over denne video?
Han var vel selv uden om det så.. Hvis man slår på andre, skal man ikke pibe når man selv bliver slået på..

AndreasKnudsen skrev:Dengse skrev:Muscle Shark skrev:Dengse skrev:Når folk reagerer så stærkt, så er der gerne en grund, jeg ved ikke hvad grunden er, men flere ting i verden kan udløse den slags vrede hos folk.

Dengse skrev:AndreasKnudsen skrev:Dengse skrev:Muscle Shark skrev:Dengse skrev:Når folk reagerer så stærkt, så er der gerne en grund, jeg ved ikke hvad grunden er, men flere ting i verden kan udløse den slags vrede hos folk.
Yes!
Jeg strankulerer en muldvarp med læbestift på, med en nylon strømpe, imens jeg ser videoen med lyden helt oppe, når den dør skal den bo i min røv, så er den aldrig alene igen

AndreasKnudsen skrev:androide skrev:AndreasKnudsen skrev:Dengse skrev:Muscle Shark skrev:Dengse skrev:Når folk reagerer så stærkt, så er der gerne en grund, jeg ved ikke hvad grunden er, men flere ting i verden kan udløse den slags vrede hos folk.
Han var vel selv uden om det så.. Hvis man slår på andre, skal man ikke pibe når man selv bliver slået på..
Nej, Så bliver det jo bare ved og ved. Det kan være at ham asiaten tager et gun med i skole næste gang og pløkker dem alle ned. Ville det være retfærdigt?
Næsten alle har det sammen reaktion når de ser en blive overfaldet eller en video som denne. De har selv lyst til at smadre personerne og gøre det samme mod dem. Så kommer man bare ikke så meget længere.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster