Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ruby1312 skrev:Hej tror jeg vi prøve at køre programmet hts nu her efter jule-ferien, men kan det passe at der kun skal køres 2 sæt i hver øvelse??? Og hvorfor plejer jo at skulle være 3 eller 4 sæt.
Er det ok at gå fra en fullbody program og over til hts, mit mål er masse altså vokse i muskler på overkroppen.....

WeirdMoos skrev:Fandt lige meningen med kun at have 1 eller 2 sæt i HST. "Forfatteren/opfinderen" af hst mener ikke at flere sæt gør andet end at forbrænde kcal. og er derfor ikke nødvendig for at øge massen. (han basere det på nogle beviser som han dog ikke kommer videre ind på)
Desuden forklare han at det lave antal sæt giver de samme antal sæt over en uge som andre træningsprogrammer. I stedet for at tage 6 sæt bænk i et 3-split tager man 6 sæt fordelt over 3 gange i hst, hvilket også giver det samme som i 3-split.
http://www.hypertrophy-specific.info/hst_II.html
Bare lige en forklaring på det
vil dog stadig holde på at S.K har ret i det med at smide flere sæt ind.

Niels1 skrev:Grunden til der kun er 2 sæt er det høje antal af reps som fremkommer i starten af programmet.
Når du kommer ned på 5-10 reps kan du sagtens tilføje et ekstra sæt eller to.
Husk at holde dekon før starten på dit HST.

TheNextArnold skrev:ja og tager det ikke pisse lang tid? hvis du har 10-12 øvelser med og skal køre 5 sæt i alle, så tager det vel omkring 2 timer?

Moqensen skrev:TheNextArnold skrev:ja og tager det ikke pisse lang tid? hvis du har 10-12 øvelser med og skal køre 5 sæt i alle, så tager det vel omkring 2 timer?
Tager ikke så lang tid
Superset, og korte pause.
Desuden dropper jeg gerne de små iso øvelser den sidste uge. Posterior deltoids, abs, osv.

WeirdMoos skrev:Moqensen skrev:TheNextArnold skrev:ja og tager det ikke pisse lang tid? hvis du har 10-12 øvelser med og skal køre 5 sæt i alle, så tager det vel omkring 2 timer?
Tager ikke så lang tid
Superset, og korte pause.
Desuden dropper jeg gerne de små iso øvelser den sidste uge. Posterior deltoids, abs, osv.
pyh. 5x5 med korte pauser når du kommer til de store kg. Du er GAL

Moqensen skrev:Jeg sætter flere sæt på over ugerne, for at opretholde en høj volume.
2x15
2x15
3x10
3x10
4x5
5x5

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster