Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

peter n skrev:Jeg vil tro, at jo mindre sportsgrenen er, jo nemmere vil det oftest være. Hvad med bowling? Ellers kan man jo blive en af dem der fejer i curling.

Almond skrev:Kommer jo fuldstændig an på din fysiske tilstand. Er du 2,2 meter høj ligger en sportsgren som volleyball måske lige til højrebenet, vejer du 150 kilo kan du formentlig ikke holde til håndbold osv.

jonasdw skrev:Danmark har vidst lige fået sin første polo-klub eller forening her for nyligt. Gode muligheder?

BigOzzy skrev:Måske australsk fodbold - jeg har en del venner der er på landsholdet - nogle bedre end andre og nogle har lagt langt mere i det end andre. Med viljen, almindelig flair for boldspil og en god fysik burde det være muligt
http://www.dafl.dk hvis du vil læse mere .)

Steendahl skrev:det burde være god mulighed for at finde en sport der en mindre kendt i danmark, hvorved du ville ha lettere ved at blive en af de "gode". Men vil du ud i verden forholder det sig nok desværre ikke lige sådan, det vil altid være et eller andet sted i verden hvor en hvilken som helst sport er meget populær
det kommer også, som nogle andre har nævnt, an på din størrelse samt erfaring fra tidligere sportsgrene.

jona8766 skrev:Dart?

salt skrev:Der er to muligheder. Er man typen der har talent til alt, så er det bare at komme igang med whatever. Er man ikke det, så er det at finde en sportsgren der kræver færrest skills og mest fysik og eller der hvor der bare kan trænes uendeligt. Kineserne er ret gode til at dominere sportsgrene, hvor øvelse gør mester og ikke nødvendigvis talent.

athclean skrev:Kajakpolo.
Ny sport, som er stærkt på vej frem, og som ligger til at blive OL sport i enten 2020, 2024 eller 2029. Jeg startede på sporten for 2 år siden, og er nu 18 år, og anfører for det danske u18 landshold, jeg spiller samtidig for en top 5 klub i senior rækken. Jeg har så også givet det alt hvad den kunne trække, og stort set alle andre som jeg spiller på u18 landsholdet med, har trænet dobbelt så lang tid som mig.
Sporten handler også rigtig meget om styrke og størrelse, og er derfor også voldsomt god at kombinere med bodybuilding.
Et klip fra en international turnering; sådan starter alle kampe, bolden bliver kastet ind på midten, og en sprinter fra hver hold går efter den.
Edit: Ellers så bare rosport i det hele taget. Den olympiske guldvinder i kapkajak begyndte som 21 årig.

MadsMagnus skrev:athclean skrev:Kajakpolo.
Ny sport, som er stærkt på vej frem, og som ligger til at blive OL sport i enten 2020, 2024 eller 2029. Jeg startede på sporten for 2 år siden, og er nu 18 år, og anfører for det danske u18 landshold, jeg spiller samtidig for en top 5 klub i senior rækken. Jeg har så også givet det alt hvad den kunne trække, og stort set alle andre som jeg spiller på u18 landsholdet med, har trænet dobbelt så lang tid som mig.
Sporten handler også rigtig meget om styrke og størrelse, og er derfor også voldsomt god at kombinere med bodybuilding.
Et klip fra en international turnering; sådan starter alle kampe, bolden bliver kastet ind på midten, og en sprinter fra hver hold går efter den.
Edit: Ellers så bare rosport i det hele taget. Den olympiske guldvinder i kapkajak begyndte som 21 årig.
Det ser virkelig rart ud at få sådan en kajak i face.

athclean skrev:Kajakpolo.

Ceneeh skrev:Steendahl skrev:det burde være god mulighed for at finde en sport der en mindre kendt i danmark, hvorved du ville ha lettere ved at blive en af de "gode". Men vil du ud i verden forholder det sig nok desværre ikke lige sådan, det vil altid være et eller andet sted i verden hvor en hvilken som helst sport er meget populær
det kommer også, som nogle andre har nævnt, an på din størrelse samt erfaring fra tidligere sportsgrene.
Ja, jeg kan godt se det, men jeg tager udgangspunkt i en gennemsnitlig person!
Har du et bud?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster