Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Men syntes sku hans løft mindede gevaldigt om ham jeg trænede med..

Bondi skrev:Havde set ham Bondi skrev på siden og så var jeg solgt

KMA- skrev:Tidligere bruger på FF, men efter en længere periode hvor det hele bare kørte løbsk, med en grotesk mangel på kontrol fra moderatorer og især én klaptorsk af rang, så kørte jeg bare træt i det.
Derudover - og det mener jeg seriøst - fulgte jeg i længere tid med i uge/måneds revyer herinde, hvilket lokkede mig herind, og til sidst er mundede ud i en kontinuert brug af bb.dk
Yderligere synes jeg, at niveauet er op til flere skridt over her ift. på FF.
Synes drengene bag siden fortjener et kæmpe

MC skrev:KMA- skrev:Tidligere bruger på FF, men efter en længere periode hvor det hele bare kørte løbsk, med en grotesk mangel på kontrol fra moderatorer og især én klaptorsk af rang, så kørte jeg bare træt i det.
Derudover - og det mener jeg seriøst - fulgte jeg i længere tid med i uge/måneds revyer herinde, hvilket lokkede mig herind, og til sidst er mundede ud i en kontinuert brug af bb.dk
Colemike

MC skrev:Jeg startede i sin tid inde på (link slettet), hvor jeg vist nok var en af de mest aktive brugere og en af "grundstammen" som holdte forum'et oppe dengang, sammen med folk som J-S-O, Dingo, Matt, S.K, Mikkel Leicht osv.
Stille og roligt begyndte folk at falde fra derinde og joine op her, men i starten ville jeg ikke skifte herover da jeg havde en logbog som var rimelig godt kørende, og ikke gad dobbeltposte. Men eftersom at grundstammen stille og roligt faldt fra hinande, og forum'et blev mindre og mindre aktivt besluttede jeg mig for at oprette en bruger herinde - og det har jeg aldrig fortrudt! Jeg skriver kun her nu, og det vil jeg blive ved mig (Så mig slipper i heller ikke af med foreløbig).
Og ehhmm... så selvfølgelig fordi Bondi var herinde :asslickingsmiley:

KMA- skrev:Tidligere bruger på FF, men efter en længere periode hvor det hele bare kørte løbsk, med en grotesk mangel på kontrol fra moderatorer og især én klaptorsk af rang, så kørte jeg bare træt i det.

PeterHejleJensen skrev:Overhovedet ingen der som undertegnede bare googlede bodybuilding?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster