Nogen der kan hjælpe?
Tak!
PS: ikke til mig btw

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Friche skrev:Antabus?

Mr Statue skrev:Friche skrev:Antabus?
Nej antabus gør at man brækker sig ved indtagelse af alkohol og derfor hjælper en alkoholiker til ikke at kunne indtage alkohol når han/hun har antabus i kroppen.
De alkoholikere der ryster voldsomt får en pille der virker som alkohol men ikke giver den berusende effekt.

saskia skrev:Mr Statue skrev:Friche skrev:Antabus?
Nej antabus gør at man brækker sig ved indtagelse af alkohol og derfor hjælper en alkoholiker til ikke at kunne indtage alkohol når han/hun har antabus i kroppen.
De alkoholikere der ryster voldsomt får en pille der virker som alkohol men ikke giver den berusende effekt.
nej du behøver ikke at brække dig du får det bare meget dårligt og utilpas
Btw hvis du indtager alkohol imens du er på antabus får du MEGET røde kinder som kan gøre du bliver indlagt...

Garik skrev:Men hvis du så indtager anti-histaminer (Benaday, Benadryl (høfeber/allergi-medicin) og så videre), mens du tager antabus, skulle (bi)virkningerne udeblive

Garik skrev:Men hvis du så indtager anti-histaminer (Benaday, Benadryl (høfeber/allergi-medicin) og så videre), mens du tager antabus, skulle (bi)virkningerne udeblive

Er det Fenemal du tænker på ?Mr Statue skrev:Hej jeg har brug for at finde ud af hvad de piller der bruges for behandling af alkoholisme hvor den behandlede får piller der tager abstinenserne fra ikke at drikke.
Nogen der kan hjælpe?

Capa skrev:Garik skrev:Men hvis du så indtager anti-histaminer (Benaday, Benadryl (høfeber/allergi-medicin) og så videre), mens du tager antabus, skulle (bi)virkningerne udeblive
Taler du af erfaring?![]()
OT: Antabus forhindrer nedbrydningen af alkohol i kroppen, og danner derved acetaldehyd som giver tømmermænds lignende symptomer

Capa skrev:Garik skrev:Men hvis du så indtager anti-histaminer (Benaday, Benadryl (høfeber/allergi-medicin) og så videre), mens du tager antabus, skulle (bi)virkningerne udeblive
OT: Antabus forhindrer nedbrydningen af alkohol i kroppen, og danner derved acetaldehyd som giver tømmermænds lignende symptomer
Dingo skrev:Der bliver dannet acetaldehyd uanset hvad.
Acetaldehyd er det der gør der pisse dårlig og blandt andet giver dig tømmermænd. Man kan populært sige at antabus spærrer for omdannelsen af acetaldehyd til acetat og derved ophober det sig ekstremt hurtigt og du får det derfor af helvedes til og kan direkte dø af det.. det er acetaldehyd der er det giftige snask (selve alkoholen er self. heller ikke uden skyld)

Mr Statue skrev:Hej jeg har brug for at finde ud af hvad de piller der bruges for behandling af alkoholisme hvor den behandlede får piller der tager abstinenserne fra ikke at drikke.
Nogen der kan hjælpe?
Tak!![]()

Pind skrev:Er det Fenemal du tænker på ?Mr Statue skrev:Hej jeg har brug for at finde ud af hvad de piller der bruges for behandling af alkoholisme hvor den behandlede får piller der tager abstinenserne fra ikke at drikke.
Nogen der kan hjælpe?

Garik skrev:Kan du så sige mig, hvorfor alkoholikere fylder sig med anti-histaminer og drikker alligevel? (Ikke anklagende spørgsmål. Spørger af ren nysgerrighed)

Dingo skrev:Garik skrev:Kan du så sige mig, hvorfor alkoholikere fylder sig med anti-histaminer og drikker alligevel? (Ikke anklagende spørgsmål. Spørger af ren nysgerrighed)
Se det kan jeg ikke lige sige på stående fod, så jeg svansede lige forbi pro.medicin.dk
Ved kraftig alkohol/dilsufiramreaktion forekommer besvimelse, stærkt blodtryksfald og kollaps, i sjældne tilfælde hjertestop. Behandling af kraftig reaktion er lejring med hovedet lavt. I tilfælde af truende kredsløbskollaps, blodtryksfald m.v. gives tillige dopamin i.v. Lettere reaktioner afsvækkes af antihistaminika.
A Menace To Chicken skrev:Capa skrev:Garik skrev:Men hvis du så indtager anti-histaminer (Benaday, Benadryl (høfeber/allergi-medicin) og så videre), mens du tager antabus, skulle (bi)virkningerne udeblive
Jeg ved ikke om Lyngbeck gør, men det gør jeg og han har ret.

Shady95 skrev:Måske de der kaktus piller?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

RippedInFourWeeks skrev:Shady95 skrev:Måske de der kaktus piller?
er de piller ikke til efter man har været på druk, for at mindske tømmermænd? Ser ud som om at TS leder efter piller som gør at de holder sig væk fra alchohol. Eller tager jeg fejl?

Lyngbeck skrev:A Menace To Chicken skrev:Capa skrev:Garik skrev:Men hvis du så indtager anti-histaminer (Benaday, Benadryl (høfeber/allergi-medicin) og så videre), mens du tager antabus, skulle (bi)virkningerne udeblive
Jeg ved ikke om Lyngbeck gør, men det gør jeg og han har ret.
Jeg har bare observeret det. Har aldrig måtte tage bussen hjem fra druk.

Mr Statue skrev:Hej jeg har brug for at finde ud af hvad de piller der bruges for behandling af alkoholisme hvor den behandlede får piller der tager abstinenserne fra ikke at drikke.
Nogen der kan hjælpe?
Tak!![]()

Shady95 skrev:Måske de der kaktus piller?
United skrev:Risolid måske.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 74 gæster