Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kårbø skrev:Hej,
Revisor kunne sagtens være en mulighed for dig, når nu du godt kan lide virksomhedsøkonomi.
Nogle finder det dog ret ensformet og lidt kedeligt.
Ift. andre alternativer kunne du evt. blive økonomielev, og derefter tage HD 1 og HD 2.
Så kan du fx. blive controller ,og derefter regnskabs/økonomichef hvis ambitionsniveauet ligger der.

)

anonymG skrev:Ifht til matematik er det noget jeg godt kan lide men det er mest sådan det basale og af den årsag at jeg godt kan lide der er slags facit.. Dog rækker mine evner ikke til længere end jeg kan mestre matematik c på gym.. Jeg mistede interessen på b niveau..
I forhold til lærer, jeg må indrømme jeg godt kan lide at lære fra mig men tror bare ikke det er det jeg vil blive fra start ville synes det kunne være enormt fedt at gøre karriere inden for et fag fx revisor og så blive finansierigs og vø lærer når jeg blev en 60 år)

Yilar skrev:anonymG skrev:Ifht til matematik er det noget jeg godt kan lide men det er mest sådan det basale og af den årsag at jeg godt kan lide der er slags facit.. Dog rækker mine evner ikke til længere end jeg kan mestre matematik c på gym.. Jeg mistede interessen på b niveau..
I forhold til lærer, jeg må indrømme jeg godt kan lide at lære fra mig men tror bare ikke det er det jeg vil blive fra start ville synes det kunne være enormt fedt at gøre karriere inden for et fag fx revisor og så blive finansierigs og vø lærer når jeg blev en 60 år)
Glem alt hvad der hedder økonomi, hvis du synes b niveau matematik er kedeligt. Det bliver kun kedeligere!
Tag et sabbat år. Og tag så en ordentlig uddannelse. Gerne mindst en bachelor. Og hvorfor så det? - Jo det er så få år det tager i det lange løb. Og job mulighederne og livslønnen bliver i de fleste tilfælde bedre hvis man gør det.
Du kan også satse på at være 100% din egen lykkes smed. Lav nogle firmaer, kæmp for det. Det er sådan man bliver rig.
Der er aldrig nogen der er blevet specielt velhavende af at få en løn seddel med posten hver mdr.
Men overvej hvor meget nemmere det er at lave nogle ordentlige firmaer og eller produkter når man først har læst noget økonomi eller er blevet ingeniør fx. Man er lige det foran på mange punkter.
God vind! ;)

sund skrev:Og tag så en ordentlig uddannelse. Gerne mindst en bachelor. Og hvorfor så det? - Jo det er så få år det tager i det lange løb. Og job mulighederne og livslønnen bliver i de fleste tilfælde bedre hvis man gør det.
anonymG skrev:Et eller andet sted vil jeg bare høre hvordan i har valgt jeres levevej? Hvordan besluttede i jer?

Benjamin Reilly skrev:Damer, selvsagt.

anonymG skrev:Jeg var sindsyg dygtig til at fag der hed Erhvervscase hvilket gik ud på at vi analyserede en virksomhed og kom med forbedringsforslag. Jeg var helt tosset med det fag.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster