hvilke øvelser er efter jeres mening de bedste øvelser for bryst træning??

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Teddy skrev:hvad med Push-ups???

8800-Christian skrev:Jeg mener at Dorian Yates siger, at decline bænkpres er den bedste bryst øvelse

ckp2906 skrev:8800-Christian skrev:Jeg mener at Dorian Yates siger, at decline bænkpres er den bedste bryst øvelse
Thomas jagd skrev lidt om det engang . Forskellen på flad og decline skulle være meget meget lille . Man kan bare variere mellem de to .. og så adde fx incline for lidt skulder tæsk

8800-Christian skrev:ckp2906 skrev:8800-Christian skrev:Jeg mener at Dorian Yates siger, at decline bænkpres er den bedste bryst øvelse
Thomas jagd skrev lidt om det engang . Forskellen på flad og decline skulle være meget meget lille . Man kan bare variere mellem de to .. og så adde fx incline for lidt skulder tæsk
Hvad for en hælte forskellen til?
Og var forskellen hvor det ramte brystet, eller var det hvilken der udviklede mest masse? Yates siger i Bloods & Guts, at decline bænkpres ikke går i det nedre bryst, men derimod i hele brystet og den bane som den øvelse køre i, er den som musklen er indrettet efter.
Husker det ihvertfald som om det er noget i den retning han siger.

markn skrev:Teddy skrev:hvad med Push-ups???
hvis du har 100kg på ryggen så kan det nok hjælpe lidt ;) ellers er der ikke meget guf i den øvelse hvis vi taler hypotrofi.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster