Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1461
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1458

Følg bodybuilding.dk på

Hvilken fatburner er bedst

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Nu vil jeg prøve en tror jeg. Har styr på min diæt og min cardio, så der dryger ca. 500g pr. uge.
Er der en der kan anbefales?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

copper skrev:Nu vil jeg prøve en tror jeg. Har styr på min diæt og min cardio, så der dryger ca. 500g pr. uge.

Så ser det jo ud til at køre på skinner?
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Ja, men tænkte jeg måske kunne oppe mit kalorieindtag lidt, hvis jeg supplerede med noget fatburner. På den måde kunne jeg spise lidt mere i hverdagen.

copper skrev:Ja, men tænkte jeg måske kunne oppe mit kalorieindtag lidt, hvis jeg supplerede med noget fatburner. På den måde kunne jeg spise lidt mere i hverdagen.

Not sure if cerial?
Tears will get you sympathy,
Sweat will get you results
Brugeravatar

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 150.00

Dope dig selv for at spise McDonalds hver dag? xD
Hardcore...
Brugeravatar

noget t3 er fint hvis du vil smide de overflødige kilo.

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT.

copper skrev:Nu vil jeg prøve en tror jeg. Har styr på min diæt og min cardio, så der dryger ca. 500g pr. uge.

Alt med synefrin i. Alternativt efedrin hvis du kan få fat på det. Det er langt det mest effektive.

Du virker som et fornuftigt menneske.
"i skal spise ornligt"
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 121.00
- Dødløft: 175.00

Selv bruger jeg verdens bedste fatburner. Den hedder motion, og man kan få den på en lang række forskellige måder!

SÆT I GANG!

Kalorieunderskud. Den kan købes i Netto. Tror faktisk den er på tilbud lige nu!
Mvh Anders J, fysioterapeut.
LOG:
HAM DER BOR I NORGE
“Talent is God given. Be humble. Fame is man-given. Be grateful. Conceit is self-given. Be careful.”
Brugeravatar

Reputation point: 87

Geografisk sted: Skien, Norge

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

Så har han vist fattet det, drenge ;-)

Men ja... fedtforbrændere er overflødige, og et kritisk kig på kosten er og bliver den bedste måde at maksimere udbyttet af éns cut på - og så er det helt gratis :dance:
Brugeravatar

Køb grøn the nede i Kvickly og drik 3 liter om dagen..
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 205

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Træner her: OBBC

Der er ingen fatburner der virker!! :?

cdp skrev:Der er ingen fatburner der virker!! :?

Det er lidt for unuanceret at skrive den slags:
http://www.bodylab.dk/effektive-slankemidler.asp

Men nej, der findes ingen lovlige slankepiller, i form af kosttilskud på det danske marked der reelt virker.
It's time to kick ass and chew bubblegum - but I'm all out of bubblegum!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 135.00

Galleri: Vis galleri (3)

But why? Kan du ikke 'nøjes' med 500 gram?
It's time to kick ass and chew bubblegum - but I'm all out of bubblegum!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 135.00

Galleri: Vis galleri (3)

Jenslyn87 skrev:Så har han vist fattet det, drenge ;-)

Men ja... fedtforbrændere er overflødige, og et kritisk kig på kosten er og bliver den bedste måde at maksimere udbyttet af éns cut på - og så er det helt gratis :dance:

Nu kan han da ikke være itvivl mere :wink:

Mvh august

Geografisk sted: københavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 170.00

Gud, hvor kan det dog være trættende at folk ikke læser og forstår HELE tråden, inden de kommer med dumme bemærkninger!

I må ha for meget tid i overskud. Den ku i jo passende bruge i træningscentret :rocketwhore:

Kort opsummering : Jeg cutter fint, har fuldstændig styr på diæt/cardio. Jeg spurgte ej heller om, hvorvidt i syntes det var passende/upassende. Blot, hvilken der evt. havde bedst effekt.

For h..... jeg går i seng med hovedpine nu!

copper skrev:Gud, hvor kan det dog være trættende at folk ikke læser og forstår HELE tråden, inden de kommer med dumme bemærkninger!

I må ha for meget tid i overskud. Den ku i jo passende bruge i træningscentret :rocketwhore:

Kort opsummering : Jeg cutter fint, har fuldstændig styr på diæt/cardio. Jeg spurgte ej heller om, hvorvidt i syntes det var passende/upassende. Blot, hvilken der evt. havde bedst effekt.

haha :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: 9530 Støvring

Træner her: Fitness World Aalborg
SPH GYM

cayenne og grøn the hæver stofskiftet
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

copper skrev:Gud, hvor kan det dog være trættende at folk ikke læser og forstår HELE tråden, inden de kommer med dumme bemærkninger!

Moralen bag alle disse dumme indlæg er: HOLD DIG VÆK FRA "FATBURNERE" FOR DE VIRKER IKKE!!!!!

Og hvis du har helt styr på både kost og diæt, så burde det slet ikke være nødvendigt at tænke på fatburnere [-X
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Storfod skrev:

Moralen bag alle disse dumme indlæg er: HOLD DIG VÆK FRA "FATBURNERE" FOR DE VIRKER IKKE!!!!!

Og hvis du har helt styr på både kost og diæt, så burde det slet ikke være nødvendigt at tænke på fatburnere [-X

Påstår du, at der er absolut ingen fatburners, der virker? man kan sige, at de er ligegyldige og at der er ting, der er langt vigtigere. Det er dog noget helt andet at sige, at de ikke virker og ikke har nogen effekt
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

Purple in the morning, blue in the afternoon, orange in the evening. There's my three meals, Mr. Smartypants. And green at night. Just like that. One, two, three, four.
Jeg træner fordi jeg er the ladies man
Brugeravatar

:)
Sidst rettet af MaMmE 19. feb 2018, 22:38, rettet i alt 1 gang.

MaMmE skrev:Der bliver godt nok skrevet meget blablabla herinde :( men hva', det er jo et åbent forum

TS, jeg har haft gode erfaringer med Stacker 4, men man skal dog ikke tage mere end anbefaldet. Ellers er effedrin rigtig effektivt, men som nævnt(?) ikke lovligt..

Flot karl åge, så ryger der 2 baner coke og en joint og diverse ned i weekenden os? Det er jeg 100% sikker på der gør.

Jeg kan anbefaler noget der hedder: Anabolic muscle powder cream 3000 muzcle mass drew fat burner.

Det virker UTROLig godt, det er helt fantastisk, på 2 måneder gik jeg 60 kg ned i vægt (vejede 150 kg) og så fik jeg den vildeste muskelmasse over det hele, det var helt fantastisk hvor gode resultater det giver, fordi den laver fedtforbrændingsprocessen - sin helt egen. Som er helt uafhængig af hvad du spiser, så du kan få store guns og tabe fedt ved at spise 6000 carbs - 0 Carbs, den får hjernen til at tro at alle værdier er lige meget værd. Jeg kan hente det hjem hvis det skulle være, det koster normalt 120 euro grundet den høje kvalitet for cirka 100 piller, men jeg får den billigt fordi jeg har en ven der kender en der har en far der ejer firmaet og derved kan jeg måske skaffe det for dig en anelse billigere hvis du lyster. Du kan self også købe max pris selv.

Held og lykke, og det virker bare. Jeg ved godt folk siger alt muligt andet, men hold kæft hvor det virker godt, det er bare så fantastisk og man bliver aldrig træt af det pulver, når man får så gode resltater vil bare have mere tænker man. dag er jeg stærk som en okse fordii jeg har taget det, jeg har ikke mærket nogen biviirkninger udover at jeg har fået meget større selvtillid, er meget stærkere og har fået mange flere damer omkriing mig, alle de sociale problemer der før var er der ikke længere og fordi jeg var stiik narkoman 9 gange om dagen var jeg på sprøjten, betyder det at jeg nu kan leve miit liv som jeg har haft lyst til i så mange år, det er fantastik.

Det er sateme et sjældent syn med en stiknarkoman på 150 kg., som først taber så når der kommer fatburners indenbords :D
Hellere krudt i pistolen end krudt i røven!

Geografisk sted: København S

Træner her: Fitness World Lyongade
Fitness World Brøndby
Fitness World Frederiksberg
fitness world Englandsvej

Venomancer skrev:
MaMmE skrev:Der bliver godt nok skrevet meget blablabla herinde :( men hva', det er jo et åbent forum

TS, jeg har haft gode erfaringer med Stacker 4, men man skal dog ikke tage mere end anbefaldet. Ellers er effedrin rigtig effektivt, men som nævnt(?) ikke lovligt..

Flot karl åge, så ryger der 2 baner coke og en joint og diverse ned i weekenden os? Det er jeg 100% sikker på der gør.

Jeg kan anbefaler noget der hedder: Anabolic muscle powder cream 3000 muzcle mass drew fat burner.

Det virker UTROLig godt, det er helt fantastisk, på 2 måneder gik jeg 60 kg ned i vægt (vejede 150 kg) og så fik jeg den vildeste muskelmasse over det hele, det var helt fantastisk hvor gode resultater det giver, fordi den laver fedtforbrændingsprocessen - sin helt egen. Som er helt uafhængig af hvad du spiser, så du kan få store guns og tabe fedt ved at spise 6000 carbs - 0 Carbs, den får hjernen til at tro at alle værdier er lige meget værd. Jeg kan hente det hjem hvis det skulle være, det koster normalt 120 euro grundet den høje kvalitet for cirka 100 piller, men jeg får den billigt fordi jeg har en ven der kender en der har en far der ejer firmaet og derved kan jeg måske skaffe det for dig en anelse billigere hvis du lyster. Du kan self også købe max pris selv.

Held og lykke, og det virker bare. Jeg ved godt folk siger alt muligt andet, men hold kæft hvor det virker godt, det er bare så fantastisk og man bliver aldrig træt af det pulver, når man får så gode resltater vil bare have mere tænker man. dag er jeg stærk som en okse fordii jeg har taget det, jeg har ikke mærket nogen biviirkninger udover at jeg har fået meget større selvtillid, er meget stærkere og har fået mange flere damer omkriing mig, alle de sociale problemer der før var er der ikke længere og fordi jeg var stiik narkoman 9 gange om dagen var jeg på sprøjten, betyder det at jeg nu kan leve miit liv som jeg har haft lyst til i så mange år, det er fantastik.

Billede
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: Hobro, nordjylland

Træner her: Hobro Helse Sport
Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00

clen FTW

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Ioxer skrev:
Storfod skrev:

Påstår du, at der er absolut ingen fatburners, der virker? man kan sige, at de er ligegyldige og at der er ting, der er langt vigtigere. Det er dog noget helt andet at sige, at de ikke virker og ikke har nogen effekt

Der er da nok noget som virker lidt, men langt fra nok i forhold til hvad du betaler for det..
Medmindre det er ulovligt self..
Brugeravatar

:)
Sidst rettet af MaMmE 19. feb 2018, 22:38, rettet i alt 1 gang.

MaMmE skrev:Mit svar gik vist bare på hvad TS gerne vil høre...

ZinK_ skrev:clen FTW

uuuuha, det er sager! så står man sku som et suttet bolche efter en omgang af det..

:| aaaarh

er vi snart ude i en :delete: .. eller er det bare standarden herinde, at der troll'es igennem :-s

Er du sej fordi du bruger fatburnezoozeore??Eor03+?? Nej du er ej, du er bare en taber der ikke vil en skid med din træning udover at tabe lidt fedt, så cappen passer og du kan være i din 'ill fuck your mother' jersey.

Ioxer skrev:cayenne og grøn the hæver stofskiftet

hvor meget hæver grøn the stofskiftet?
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste