Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hr.Kokholm skrev:er jeg den eneste der synes Helle Thorning er lidt af en MILF?

Hr.Kokholm skrev:er jeg den eneste der synes Helle Thorning er lidt af en MILF?

8800 skrev:Hun er da så mega slidt. Presset der følger med at være partiformand har ikke været nådig med hende. Og så får man jo kvalme når hun udtaler sig

8800 skrev:Hr.Kokholm skrev:er jeg den eneste der synes Helle Thorning er lidt af en MILF?
Hun er da så mega slidt. Presset der følger med at være partiformand har ikke været nådig med hende. Og så får man jo kvalme når hun udtaler sig

8800 skrev:Det har skam ikke noget med politik at gøre, hvor tåbelig den end måtte være. Jeg bryder mig ganske enkelt ikke om hendes stemme

Jeg forholder mig sjældent til om andre kvinder er møglækre.. der er jo ikke så mange yngre mørkhårede damer i venstre så et gær vil være (bl.a)forebyggelsesordfører Sophie Løhde. Måske Louise Schack (hun er på barsel). Ingen af dem er nu helt nye.madein89 skrev:I øvrigt: venstre har fået en eller anden relativ ny brunette, der er møglækker? Jeg ved ikke, hvad hun er ordfører for, men jeg tror det er noget med forbud, men er ikke sikker? Anyone?

mind_body_soul skrev:Jeg forholder mig sjældent til om andre kvinder er møglækre.. der er jo ikke så mange yngre mørkhårede damer i venstre så et gær vil være (bl.a)forebyggelsesordfører Sophie Løhde. Måske Louise Schack (hun er på barsel). Ingen af dem er nu helt nye.madein89 skrev:I øvrigt: venstre har fået en eller anden relativ ny brunette, der er møglækker? Jeg ved ikke, hvad hun er ordfører for, men jeg tror det er noget med forbud, men er ikke sikker? Anyone?

A Menace To Chicken skrev:mind_body_soul skrev:Jeg forholder mig sjældent til om andre kvinder er møglækre.. der er jo ikke så mange yngre mørkhårede damer i venstre så et gær vil være (bl.a)forebyggelsesordfører Sophie Løhde. Måske Louise Schack (hun er på barsel). Ingen af dem er nu helt nye.madein89 skrev:I øvrigt: venstre har fået en eller anden relativ ny brunette, der er møglækker? Jeg ved ikke, hvad hun er ordfører for, men jeg tror det er noget med forbud, men er ikke sikker? Anyone?
Hvorfor ikke ?!?
.. jeg udtaler mig da med glæde, i øst og vest, om hvilke fyre jeg finder lækre. Man behøver hverken være bi -eller homoseksuel, for at værdsætte skønhed. Det kræver blot en æstetisk sans.
Btw.
Sean Connery er den smukkeste mand, der nogensinde har gået på Guds grønne jord, der kan Legend godt pakke sig.

[/img]

Dingo skrev:
Men hvorfor skal det lige være en politiker?
Giv mig sisse søbye!

Dingo skrev:Sidste gang der var valg hang der valgplakater i Hvidovre med en sød tøs på omkring de 25 tror jeg. Shit hun var lækker.
Giv mig sisse søbye!

JannikB skrev:Dingo skrev:Sidste gang der var valg hang der valgplakater i Hvidovre med en sød tøs på omkring de 25 tror jeg. Shit hun var lækker.
Giv mig sisse søbye!
Hvad laver hende Sisse der? Jeg kender hende ikke lige, men jo hun ser godt ud!

Lyngbeck skrev:JannikB skrev:Dingo skrev:Sidste gang der var valg hang der valgplakater i Hvidovre med en sød tøs på omkring de 25 tror jeg. Shit hun var lækker.
Giv mig sisse søbye!
Hvad laver hende Sisse der? Jeg kender hende ikke lige, men jo hun ser godt ud!
En meget køn og uskyldig pige fra MGP for nogle år siden.
Sisse Marie Søby (født 21. november 1985 i Aalborg), bedre kendt som Sisse Marie, er en dansk model, tv-vært og sangerinde.
Sisse Marie vandt i 2001 som 15-årig MGP med sangen "Du har brug for mig". Siden da har Sisse Marie arbejdet som model i Sydeuropa og har bl.a. poseret for det danske mandeblad M!. I 2006 begyndte hun som vært på den danske udgave af MTV.
Den 22. august 2005 udgav hun singlen "Boom" på Remees pladeselskab Boom! Records. Sangen var også med på soundtracket til filmen Nynne. Den 25. oktober 2010 udgav hun i samarbejde med Morten Breum singlen "Every Time (You Look At Me)", der gik direkte ind som #1 på iTunes.

mind_body_soul skrev:Jeg forholder mig sjældent til om andre kvinder er møglækre.. der er jo ikke så mange yngre mørkhårede damer i venstre så et gær vil være (bl.a)forebyggelsesordfører Sophie Løhde. Måske Louise Schack (hun er på barsel). Ingen af dem er nu helt nye.madein89 skrev:I øvrigt: venstre har fået en eller anden relativ ny brunette, der er møglækker? Jeg ved ikke, hvad hun er ordfører for, men jeg tror det er noget med forbud, men er ikke sikker? Anyone?

madein89 skrev:mind_body_soul skrev:Jeg forholder mig sjældent til om andre kvinder er møglækre.. der er jo ikke så mange yngre mørkhårede damer i venstre så et gær vil være (bl.a)forebyggelsesordfører Sophie Løhde. Måske Louise Schack (hun er på barsel). Ingen af dem er nu helt nye.madein89 skrev:I øvrigt: venstre har fået en eller anden relativ ny brunette, der er møglækker? Jeg ved ikke, hvad hun er ordfører for, men jeg tror det er noget med forbud, men er ikke sikker? Anyone?
Tak.. Nu ved jeg hvem det er..
We have a winner:

8800 skrev:madein89 skrev:mind_body_soul skrev:Jeg forholder mig sjældent til om andre kvinder er møglækre.. der er jo ikke så mange yngre mørkhårede damer i venstre så et gær vil være (bl.a)forebyggelsesordfører Sophie Løhde. Måske Louise Schack (hun er på barsel). Ingen af dem er nu helt nye.madein89 skrev:I øvrigt: venstre har fået en eller anden relativ ny brunette, der er møglækker? Jeg ved ikke, hvad hun er ordfører for, men jeg tror det er noget med forbud, men er ikke sikker? Anyone?
Tak.. Nu ved jeg hvem det er..
We have a winner:
Det er da Denice Klarskov, der sidder til Venstre![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster