Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Casper.S skrev:Problemet løses ved ikke at træne i et eller andet idiotisk center.

Heyluke skrev:Har selv trænet et år nu, så syntes ikke selv jeg er rutineret nok til at gå og rakke ned på de "nye" men er ganske enig med TS.
Samtidig vil jeg vædde med at mindst halvdelen af de nye tosser er væk om en måned, så det er bare om at holde overbefolkningen i centret ud lidt endnu

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

SCHAAP skrev:Det der irriterer mig er mere den måde de hyper komercielle fitness centre vælger at prisdsikriminere og fuldstændig tage de gamle eksisterende kunder for giver. For helved! Jeg vil også have en sporstaske, drikkedunk, eller hvad det nu måtte være

Der plejer fandme være så stille at man frit kunne smide vægtene og brøle som en bjørn ! uden nogen skal lave onde skulder og kigge på en som om man var fra en anden planet ! 
Casper.S skrev:SCHAAP skrev:Det der irriterer mig er mere den måde de hyper komercielle fitness centre vælger at prisdsikriminere og fuldstændig tage de gamle eksisterende kunder for giver. For helved! Jeg vil også have en sporstaske, drikkedunk, eller hvad det nu måtte være
Ja, jeg vil sku også have en FITNESS WORLD taske!

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster