Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Teichmann1990 skrev:Med perfekt træning og perfekt kost og perfekte gener!, en 3-4 år, men så skal alt også bare spille 100 !

Mindpump skrev:come on.
ja han var krudtet der, og ?
han har jo nærmest ingen masse ?
hvorfor er så lidt masse ikke mulig ?

A Menace To Chicken skrev:Mindpump skrev:come on.
Du glemmer belejligt hvor høj Zyzz var, han vejer omkring 100kg. fordelt over 188cm. med en BF% under 10, på de billeder der.
.. og jo, formen er opnåelig clean. Hvis du lever som en munk, squat-eat-sleep-repeat, og giver det små otte år. Eller bare har virkelig fordelagtige gener.

Mindpump skrev:A Menace To Chicken skrev:Mindpump skrev:come on.
Du glemmer belejligt hvor høj Zyzz var, han vejer omkring 100kg. fordelt over 188cm. med en BF% under 10, på de billeder der.
.. og jo, formen er opnåelig clean. Hvis du lever som en munk, squat-eat-sleep-repeat, og giver det små otte år. Eller bare har virkelig fordelagtige gener.
brah.
til sine bedste tider vejede han omkring 95 kg, der vejer han bestemt ikke i nærheden af 100 kilo.
det måske mere eller mindre gæt men hans gunz på billeder er satme ikke meget over 40 cm.
hvorfor er fuldkommen ripped 40 cm gunz ikke naturlig mulig ?
+ zyzz var en del højere

Bone-14 skrev:Han prioterer også at fæzte højere end sin træning og lade sit massive krudtmisbrug tage arbejdet.

Mindpump skrev:Teichmann1990 skrev:Med perfekt træning og perfekt kost og perfekte gener!, en 3-4 år, men så skal alt også bare spille 100 !
kender jeg dig jeg kommer osse fra i nærheden af varde ?

Søren pedersen skrev:Jeg havde sgu over 40cm arme som 14årig, jeg havde aldrig hørt om doping dengang, min fedt % var enda nok lidt lavere end hans, så det kan på ingen måde være umuligt, Jeg havde dog ikke hans tarvelige knoglebygning.
mvh

EWhite skrev:Søren pedersen skrev:Jeg havde sgu over 40cm arme som 14årig, jeg havde aldrig hørt om doping dengang, min fedt % var enda nok lidt lavere end hans, så det kan på ingen måde være umuligt, Jeg havde dog ikke hans tarvelige knoglebygning.
mvh
At du så havde 40 cm arme med så lav fedtprocent som 14-årig kan jeg slet ikke forholde mig til

Søren pedersen skrev:Jeg havde sgu over 40cm arme som 14årig, jeg havde aldrig hørt om doping dengang, min fedt % var enda nok lidt lavere end hans, så det kan på ingen måde være umuligt, Jeg havde dog ikke hans tarvelige knoglebygning.
mvh

Søren pedersen skrev:Jeg bliver vist snart nødt til at finde mine gamle billeder frem

JeppN skrev:Elsker de røvhistorier

Søren pedersen skrev:JeppN skrev:Elsker de røvhistorier
Hvis man ikke engang kan opnå latterlige 40cm, så træner man jo helt forkert.
mvh

mvh

mvh

Moose skrev:hej bb.dk
FORTÆL MIG AT JEG KAN KOMME TIL AT LIGNE ZYZZ, NU!

Søren pedersen skrev:Jeg trænede osse rigtigt ikke BB.dk style![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster