Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1653
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1650

Følg bodybuilding.dk på

hvor seriøs er du?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej BB.dk :D

Hvor seriøse er i med jeres træning?
Er i afslappede og tager en øl eller en druktur når i bliver spurgt eller tager en tur på grillbar for i har ikke planer om at blive pro bodybuildere, eller er i meget seriøse og har håb om at komme på scenen og undlader at tage på druk eller ikke spise junkfood fordi det er dårlig for jeres træning.

nu er jeg selv lidt afslappet, tager med på druk/grillbar når jeg bliver spurgt og så træner jeg endnu hårdere end jeg plejer næste dag.
Succes builds on failure Citat: Derek Poundstone
Brugeravatar

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

75 % seriøs.

Træner så meget jeg kan, men hvis mine venner skal afsted på druk er jeg frisk :wink:
Tears will get you sympathy - Sweat will get you results!! ...
og i logland - viewtopic.php?p=876994
Brugeravatar

Reputation point: 124

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg kan godt lide min træning og ville slet ikke undvære den. Men jeg kunne sagtens have opnået mere hvis jeg havde lagt mere i det. Har jeg lyst til en burger, så får jeg en burger. Har jeg lyst til at drikke, så drikker jeg. Osv osv...

Hvis jeg er hos nogle venner og det er 3 timer siden jeg har spist, så går jeg ikke helt i grethe og skal for alt i verden have noget mad. Jeg går så meget op i det som min hverdag tillader, men min hverdag er også til dels tilpasset efter træningen.

Er også nået til et punkt hvor jeg nu engang er tilfreds med de resultater jeg får i forhold til min seriøsitet. Jeg stiger ikke voldsomt i kg , netop pga. større afbræk som drukweekender og sådan.. så det er nok mere glæden ved træningen og så øger jeg kg når jeg nu engang kan.... :hihi:
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Meget
En dag uden træning, er en dag uden mening.

Interview med bodybuilding.dk viewtopic.php?p=658777#p658777
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Slagelse

Træner her: AK Atlas

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (8)

træner 4-5 gange om ugen men spiser og drikker fuldstændig som jeg har lyst, f.eks har jeg her henover sommeren fået en vane med at få en øl imens kødet steger på grillen, og det gør det hver aften :wink:
Stadig er min form hverken blevet dårligere eller bedre det sidste lange stykke tid, vejer og kan løfte det samme så det er super :)
dedikation, motivation, inspiration.
Brugeravatar

Geografisk sted: viborg

Træner her: DIT Studie
Falkevejens Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 260.00

Galleri: Vis galleri (4)

Nok alt for seriøs tror jeg.

Jeg har ikke spist pizza eller andet lign. i 1½ år :? Og har drukket 3 gange, men har været til en del fester uden at drikke. Gider også kun drikke for at være fuld.
Og hvis jeg ikke når i centreret, træner jeg hjemme.

Men det er jo rart at have noget at gå op i - det er jo en livsstil.

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Jeg ligger lige omkring 14 eller 15 på seriøsitetsskalaen.
KIG FORBI MIN LOG ELLER SE HOMEMADE TRAINING FOOTAGE !
Brugeravatar

Geografisk sted: Nyborg

Træner her: Nyborg Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

mikkel_baech skrev:træner 4-5 gange om ugen men spiser og drikker fuldstændig som jeg har lyst, f.eks har jeg her henover sommeren fået en vane med at få en øl imens kødet steger på grillen, og det gør det hver aften :wink:
Stadig er min form hverken blevet dårligere eller bedre det sidste lange stykke tid, vejer og kan løfte det samme så det er super :)

Vi har en meget ens tilgang mikkel.. spiser og drikker som jeg har lyst, men følger nok en lidt mere "bb" præget mad stil end andre..
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Jeg hygger mig med min træning, men ikke mere end dét. Dog tænker jeg tit over, hvordan jeg tager mig ud i den og den påklædning.
Brugeravatar

Dingo skrev:
mikkel_baech skrev:træner 4-5 gange om ugen men spiser og drikker fuldstændig som jeg har lyst, f.eks har jeg her henover sommeren fået en vane med at få en øl imens kødet steger på grillen, og det gør det hver aften :wink:

Vi har en meget ens tilgang mikkel.. spiser og drikker som jeg har lyst, men følger nok en lidt mere "bb" præget mad stil end andre..

jeg tror også uden at vi uden at ligge mærke til det spiser anderledes kontra en der ikke træner, det er ikke usædvanligt at jeg kører 700g kylling ned og så tilbehør til. Det er ikke fordi jeg tænker over det men nok mere fordi at jeg har spist sådan de sidste 10 år. men jeg er slet ikke så fanatisk som da jeg var yngre og jeg går mere op i at jeg har det godt med mig selv end at dunke mig selv i hovedet hvis jeg træder ved siden af.
Brugeravatar

Styrkeliste

Så meget som man nu kan i min alder "17" :D
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

Min log - Birkkjær will find a way, kun 19 år

Birkkjærs hardcore billedelog
Brugeravatar

Geografisk sted: Tisvildeleje

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 220.00

Må nok sande at det af og til tager overhånd, men egentlig mod min vilje.
Jeg går klart ind for at man skal nyde sin ungdom og hvad der ellers høre til af diverse drukturer.

Alligevel tager jeg mig selv gang på gang, i at sidde på mit arbejde ( helt almindeligt studiejob ) og tænke " shit! Nu er det snart 4 timer siden jeg sidst har spist, hvordan kan jeg snige en lille pause ind og komme ud og få et stort måltid!? "

Et andet eksempel, hvor jeg er i byen med mine kammerater og der er dømt druk, hvor jeg står på et vildt diskotek og tænker "Fuuuck man! - Jeg har drukket 15 bajere og spist én kebab over de sidste 8 timer. Lad mig komme ud på toilettet og drikke vand resten af aftenen "

Dette sker dog meget i perioder. Nogle gange eksploderer det lidt, hvor en kombination af min egen selvopfattelse og alt det her mediehalløj omkring megaraksi tager over. Det medfører at jeg bevidst prøver at fortrænge min seriøsitet, og dermed næsten stopper træningen i perioder.

Jeg er lige fået fra at veje 89-85 kg fordi jeg blev nødt til at skubbe træningen lidt til sidde.

Tit stiller jeg os mig selv spørgsmålet " hvorfor træner du egentlig? " - denne uvished er også med til at gøre, at jeg føler det tager over nogle gange. Tit er det bare nemmere, hvis man har en grund til at gøre noget?

Men en ting er sikkert, den bedste følelse der findes er, når man er squattet helt i bund så røven rører jorden, og man skal op igen, og man bare kan mærke hvordan understellet ryster og hormonerne frigives i hele kroppen!

Det var så min historie, nu vil jeg smutte ud og få en stor portion havregryn efterfulgt af en proteinshake! =D>

Styrkeliste
- Squat: 150.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Ingen logbog

kaspeeer skrev:Må nok sande at det af og til tager overhånd, men egentlig mod min vilje.
Jeg går klart ind for at man skal nyde sin ungdom og hvad der ellers høre til af diverse drukturer.

Alligevel tager jeg mig selv gang på gang, i at sidde på mit arbejde ( helt almindeligt studiejob ) og tænke " shit! Nu er det snart 4 timer siden jeg sidst har spist, hvordan kan jeg snige en lille pause ind og komme ud og få et stort måltid!? "

Et andet eksempel, hvor jeg er i byen med mine kammerater og der er dømt druk, hvor jeg står på et vildt diskotek og tænker "Fuuuck man! - Jeg har drukket 15 bajere og spist én kebab over de sidste 8 timer. Lad mig komme ud på toilettet og drikke vand resten af aftenen "

Dette sker dog meget i perioder. Nogle gange eksploderer det lidt, hvor en kombination af min egen selvopfattelse og alt det her mediehalløj omkring megaraksi tager over. Det medfører at jeg bevidst prøver at fortrænge min seriøsitet, og dermed næsten stopper træningen i perioder.

Jeg er lige fået fra at veje 89-85 kg fordi jeg blev nødt til at skubbe træningen lidt til sidde.

Tit stiller jeg os mig selv spørgsmålet " hvorfor træner du egentlig? " - denne uvished er også med til at gøre, at jeg føler det tager over nogle gange. Tit er det bare nemmere, hvis man har en grund til at gøre noget?

Men en ting er sikkert, den bedste følelse der findes er, når man er squattet helt i bund så røven rører jorden, og man skal op igen, og man bare kan mærke hvordan understellet ryster og hormonerne frigives i hele kroppen!

Det var så min historie, nu vil jeg smutte ud og få en stor portion havregryn efterfulgt af en proteinshake! =D>

ville godt se dig få nummi på gulvet med 150 på nakken :wink:
håber du mente det for sjov for ellers er du så smidig at jeg vil date dig :D
Brugeravatar

Styrkeliste

mikkel_baech skrev:
kaspeeer skrev:Må nok sande at det af og til tager overhånd, men egentlig mod min vilje.

ville godt se dig få nummi på gulvet med 150 på nakken :wink:
håber du mente det for sjov for ellers er du så smidig at jeg vil date dig :D

haha, det var fuldt ud for sjov :D

Styrkeliste
- Squat: 150.00
- Dødløft: 160.00

Hvad træningen angår er jeg så seriøs som kroppen kan holde til. Nogen gange lidt for meget med skader til følge desværre.
Hvad kost angår halter det desværre noget efter. Er familiefar, og det er nu engang ikke altid lige nemt at få madbudgettet og resten af familien til at køre i BB mode.
Desuden er jeg lidt for glad for søde sager [-X
Stærk er den som kan overvinde andre
Mægtig er den som kan overvinde sig selv
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 140.00

Lige pt. er jeg nok ''for seriøs'' omkring min cykling. Det betyder træning 2 gange om dagen. Meget søvn, dog ikke lige i aften :wink: , og at jeg ikke har drukket siden april.
På madsiden betyder det selvfølgelig også en del, og fredags slik m.m er helt væk nu.
Lige pt. styrketræner jeg ikke, da jeg har et MEGET vigtig cykelløb lige rundt om hjørnet.
Bare kald mig sindsyg, men grunden til jeg ofrer alt det her. er at jeg vil være en af dem der sidder med nede i touren. Ikke bare en af dem der kommer derned, og må udgå pga. de lange distancer, men en af dem de andre ser op til! En af dem de andre holder øje med pga. hans farlige angreb.

Hvad har det betydet for mine venskaber, og ''dame bekendtskaber'' ?
Lige pt. er der røget en del i svinget siden dengang jeg var ''normal'', og så sent som igår måtte jeg opgive at få et fast forhold med en ellers sød pige.
Er det det værd ?
JA!
Indtil videre har jeg ikke fortrudt det betydeligt. Selvfølgelig kommer der tidspunkter hvor man tænker '' er det virkelig alle pengene, al tiden osv. værd?'' men jeg kommer altid videre. Jeg ved at det kun kræver et opkald til min ''coach'' og så sidder jeg ude på cyklen med lungerne halvt ude af kæften.

-Rasmus, ham der vil/skal køre touren en dag, Hjarsø
Brugeravatar

hjarsoe skrev:Lige pt. er jeg nok ''for seriøs'' omkring min cykling. Det betyder træning 2 gange om dagen. Meget søvn, dog ikke lige i aften :wink: , og at jeg ikke har drukket siden april.
På madsiden betyder det selvfølgelig også en del, og fredags slik m.m er helt væk nu.
Lige pt. styrketræner jeg ikke, da jeg har et MEGET vigtig cykelløb lige rundt om hjørnet.
Bare kald mig sindsyg, men grunden til jeg ofrer alt det her. er at jeg vil være en af dem der sidder med nede i touren. Ikke bare en af dem der kommer derned, og må udgå pga. de lange distancer, men en af dem de andre ser op til! En af dem de andre holder øje med pga. hans farlige angreb.

Lige pt. er der røget en del i svinget siden dengang jeg var ''normal'', og så sent som igår måtte jeg opgive at få et fast forhold med en ellers sød pige.
Er det det værd ?
JA!
Indtil videre har jeg ikke fortrudt det betydeligt. Selvfølgelig kommer der tidspunkter hvor man tænker '' er det virkelig alle pengene, al tiden osv. værd?'' men jeg kommer altid videre. Jeg ved at det kun kræver et opkald til min ''coach'' og så sidder jeg ude på cyklen med lungerne halvt ude af kæften.

Flot må jeg sige, synes det er facinerende hvordan nogel mennesker dedikere sit liv til noget specielt.

Dog ville jeg aldrig selv undværer mine venner det sociale mht. druk, bytture møde piger osv.. får må ærlig indrømme at det er det fedeste. men ellers så træner jeg så meget jeg kan og spiser så seriøst som muligt..

Geografisk sted: Ishøj

Jeg drikker meget sjældent, men som styrkeløfter er det er nogenlunde ligegyldigt hvad jeg spiser, så der ryger alt hvad jeg har lyst ned.
Men med hensyn til træningen, så giver jeg den altid alt hvad jeg har i mig. :D
Min styrkeliste er all raw.

"There will always be a sore spot. If you wait till you feel good with no aches or pains to train, you will never be here." - John Broz
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Træner her: AK Frem

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 225.00

Ronnie Coleman gik på mc donlads og dennys og spiste pandekage rtil morgenmad. Offseason kan man godt tåle lidt junk.

Hvor seriøs er jeg? Ikke særligt seriøs længere. Det kan man også se på min mave.
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

72,6
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Det at tage ned i centeret og træne, er nærmest blevet noget jeg gør i stil med at jeg også altid børster tænder morgen/aften. Træner typisk 5-6 gange om ugen(2-split).

Kosten er mere eller mindre gået hen og blevet 100% clean, da lysten til søde sager og junk food helt er forsvundet, grundet tanken om at der er bedre alternativer, og dermed ingen grund til at spise det.
Jeg spiser og nyder altså mad med tanken om hvad det indeholder, og ikke hvad det smager af. Hvilket jeg også mener er det mest logiske at gøre, og en sund tilgang til mad.
Nogle vil måske mene at det er en kedelig tilvænning at gennemgå, men jeg har ihvertfald aldrig tænkt mig bevidst at indføre usunde spisevaner igen, og i stedet prøve at optimere dem jeg har nu.

Med det sagt, er det stadig de konkrete situationer jeg befinder mig i, i min hverdag, som styrer min seriøsitet angående kost. Dvs. tager jeg med til fest(på druk), jamen så drikker jeg også, men prøver at tilrettelægge min kost op til og efter en druk tur, så den gør mindst muligt skade på formen. Jeg sørger for inden jeg tager afsted at spise rigeligt med mad, og i sær indtage proteinrigt mad, hvis jeg ved den står på intet andet end sprut resten af aftenen. Og lige så snart jeg kommer hjem, spiser jeg igen et proteinrigt måltid inden jeg går i seng, hvor mange andre jo bare går direkte i seng eller nøjes med et glas vand.
En proteinbar eller to, kunne jeg også godt finde på at medbringe til fest, det er dog ikke noget jeg husker at købe på forhånd, da jeg sjældent tager til fest og ellers har proteinpulver stående.
Ofte overvejer jeg helt at lade være med at drikke, da det alligevel er sjældent jeg når at drikke mig fuld, med mindre jeg drikker større mængder end hvad der også er behageligt at drikke.

Jeg hverken træner eller spiser med henblik på at stille op i nogen form for konkurrence, da jeg i høj grad finder det sportslige i bodybuilding ligegyldigt, og heller aldrig har tænkt mig at røre ved nogen form for doping (jeg ved godt at der er konkurrencer som er opnålige at vinde uden, men det interesserer mig i det hele taget ikke).
Føler ikke at jeg på nogen måde er ekstrem med min træning og/eller kost, men er godt klar over at det i sammenligning med selv andre som går i et trænings/fitnesscenter kan se sådan ud. Det føles ikke som nogen særlig indsats fra min side af, da det nok er gået hen og blevet en livsstil at spise og træne med mål om at forbedre min fysik.

Geografisk sted: Herlev

85% seriøs.
Drikker ikke eller går i byen.
Men spiser is om sommeren, og lidt guf hvis jeg får lyst
http://www.frederikbahne.wordpress.com
- Strength has nothing to do with how much you can squat, but how much effort you put in it -
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50
- Squat: 60.00
- Dødløft: 65.00

Ikke nok seriøst, men hva satan :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Måske 65-70 procent med styrketræningen.

Med cykling er jeg måske oppe på 80, bl.a. fordi jeg godt kan finde på at tage en tur på kondicyklen sent om aftenen, hvis jeg ikke har fået overstået det før. Og så fordi jeg ofte `tvinger´ mig selv til at tage en cykeltur, selv om der var noget andet, jeg hellere ville.

Byture har jeg helt droppet, men drikker mine ganske få ugentlige genstande hjemme hos mig selv, i fred og ro.

Jeg skal bestemt ikke konkurrere i noget som helst. Kan ikke få en mere nådelsløs konkurrent end mig selv.

hjarsoe skrev:Lige pt. er jeg nok ''for seriøs'' omkring min cykling. Det betyder træning 2 gange om dagen. Meget søvn, dog ikke lige i aften :wink: , og at jeg ikke har drukket siden april.

Er det det værd ?
JA!

Hvorfor træner du 2 gange om dagen? Hvor lang tid træner du/km per gang?

Hvis du er 14, kører du ældste drenge, og så virker det lidt underligt med træning 2 gange om dagen. Jeg kan ikke finde noget om din træning på landevejene i din log.
Brugeravatar

Reputation point: 165

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 147.50
- Dødløft: 215.00

Fistandantilus skrev:

Er det det værd ?
JA!

Hvis du er 14, kører du ældste drenge, og så virker det lidt underligt med træning 2 gange om dagen. Jeg kan ikke finde noget om din træning på landevejene i din log.

fører ikke log her, jeg bruger traininpeaks for der er boksene til kcal. km/p h og så videre lavet.
For det meste er træningen landevej om formiddagen, for styrken og km. og mtb om eftermiddagen for det tekniske. Skal snart køre DM så derfor er der en del fokus på mtb'en.
Og nej, jeg bliver 15 senere iår, så jeg kører ungdom :)
Brugeravatar

Igennem det sidste halve års tid, er jeg blevet betydeligt mere seriøs. Jeg har ikke drukket mig i hegnet i et par månede (det var ofte hver weekend førhen), jeg spiser hver 3. time og mine tanker kredser meget om mit nuværende cut. Det passer mig egentlig fint, ikke at være i byen hver weekend, og drikke hjernen ud.

Det er ikke min plan at blive meget større end jeg er, dog vil jeg gerne være mere cut. Jeg vil nok altid fortsætte med at træne, da jeg holder af at presse mig selv og det giver også en form for personlig velvære, som jeg også påskønner.

I forhold til "alm" mennesker, er jeg nok ekstremt seriøs. Men dette gælder nok for størstedelen af brugerne på bb.dk, det er jo en livsstil, hvis man vil opnå ordentlige resultater.
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksberg

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00

Galleri: Vis galleri (1)

hjarsoe skrev:
Fistandantilus skrev:

Er det det værd ?
JA!

fører ikke log her, jeg bruger traininpeaks for der er boksene til kcal. km/p h og så videre lavet.
For det meste er træningen landevej om formiddagen, for styrken og km. og mtb om eftermiddagen for det tekniske. Skal snart køre DM så derfor er der en del fokus på mtb'en.
Og nej, jeg bliver 15 senere iår, så jeg kører ungdom :)

hvor god er du så sådan ca. i danmark?? held og lykke med DM
Brugeravatar

Geografisk sted: vejle

Hvis jeg sammenligner min seriøsitet med fx. dem jeg gik på årgang med i år, så er jeg meget seriøs.

Jeg behøver egentligt ikke rigtigt at finde motivation til at træne, det er efterhånden bare blev til en selvfølge at træne.

Mht. alkohol så drikker jeg ikke, med mindre jeg skal ud i hegnet eller, hvis det bare er vin til aftensmad, da jeg generelt ikke som sådan kan nyde en øl.

Og hvad mad angår, så æder jeg, hvad jeg føler for. Jeg sørger bare for at spise meget af det.
Ikke noget med at tælle kcal. og regulere hvad jeg spiser.
ABS = Anabolic Blocking System. I kid you not.

Træner her: Atletklubben Jyden

Mht. forhold, så kan det altså også hurtigt betyde enden på et forhold, hvis partneren er af den type, der ikke fatter bare det mindste af passionen for at træne. Hvis det er sådan fat, så skal begge parter være meget fleksible, for at få et forhold til at fungere.

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster