Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

LOREM skrev:Der er et par grunde til jeg træner..
jeg er konkurrence menneske.
Kan godt lide at kunne se en udvikling i noget. Det kan man især ved træning, forhold til fodbold fx![]()
-Så er det jo også bare rart og ha en flååååt krop

Maskinen skrev:Træner for at blive større og mere frygtindgydende i gamle dames øjne.
Kommer jeg ikke ned og træner bliver jeg rastløs og irriteret.
Har som sådan ikke noget endeligt billede af hvor stor jeg vil være, men er begyndt at overveje det meget.

Thegame skrev:Før jeg begyndte at træne forstod jeg ikke noget, men siden jeg er begyndt at træne, har jeg fundet ud af mange ting, blandt andet, at livet ikke har nogen mening. Og det eneste der giver mening for mig, er at løfte tunge ting uden grund. Og jeg føler mig som lort hvis jeg ikke træner i 2 dage eller noget.
Mit mål med træningen er, at blive fucking SW0LE, og jeg ser op til Martin Berkhan, skaberen af Leangains, og en af de eneste personer jeg ved noget om, der ikke en med broscience
DDDD

airidukas skrev:LOREM skrev:Der er et par grunde til jeg træner..
Kan godt lide at kunne se en udvikling i noget. Det kan man især ved træning, forhold til fodbold fx![]()
Det der med fodbold vil jeg ikke give dig ret i, hvis du bare går til træning hver tirsdag og torsdag også lige kamp om lørdagen så er der måske ikke den store udvikling, men hvis du bliver par timer efter træningen og træner alene alle med kammerater altså bare giver den ekstra end de andre, så vil du meeeget hurtigt se udvikling.
-Men tilbage til emnet. Men ligger der ikk en fed historie bag, siden du begyndte at træne?
Jeg har foreksempel altid været inspirreret at muskler siden jeg var helt lille. Fik min første bodybuilder blad da jeg var 7 år og kan huske jeg bare bladre den igennem gange. Men det der gjorde mest indtryk var nok min pumpet onkel

airidukas skrev:LOREM skrev:Der er et par grunde til jeg træner..
Det der med fodbold vil jeg ikke give dig ret i, hvis du bare går til træning hver tirsdag og torsdag også lige kamp om lørdagen så er der måske ikke den store udvikling, men hvis du bliver par timer efter træningen og træner alene alle med kammerater altså bare giver den ekstra end de andre, så vil du meeeget hurtigt se udvikling.
-Men tilbage til emnet. Men ligger der ikk en fed historie bag, siden du begyndte at træne?
Jeg har foreksempel altid været inspirreret at muskler siden jeg var helt lille. Fik min første bodybuilder blad da jeg var 7 år og kan huske jeg bare bladre den igennem gange. Men det der gjorde mest indtryk var nok min pumpet onkel

Flaban skrev:For at blive stærkere og vedligeholde styrken så jeg selv kan bære mine indkøbsposer, når jeg bliver en gammel mand.

Iron Hand skrev:Jeg træner for at, og lad mig citere vor alles Mr. Arnold Schwarzenegger, "Føle pumpet!".

Magic-MJ-Music skrev:Iron Hand skrev:Jeg træner for at, og lad mig citere vor alles Mr. Arnold Schwarzenegger, "Føle pumpet!".
Du må ikke glemme den mest populære....
"It's like cumming "

airidukas skrev:Kigger man på de moderne bodybuilders, så finder jeg ikke en som kunne motivere mig, synes alle ser pisse arrogante ud.
Men efter have set Pumping Iron, så er jeg blevet en kæmpe fan af Arnold, mest pga hans personlighed og disciplin og selvfølgelig fordi han er nået så langt.

airidukas skrev: 1)Hvorfor I træner? 2) Hvad jeres mål er med træningen? 3) Hvad der motiverer jer til at tage flere gange om ugen ud træningscentre og knonkle? 4) Hvilke atleter som inspirerer jer? 5) Hvornår regner I med at fuldføre jeres mål?

Overload skrev:airidukas skrev:Kigger man på de moderne bodybuilders, så finder jeg ikke en som kunne motivere mig, synes alle ser pisse arrogante ud.
Men efter have set Pumping Iron, så er jeg blevet en kæmpe fan af Arnold, mest pga hans personlighed og disciplin og selvfølgelig fordi han er nået så langt.
Du syntes ikke at Arnold er arrogant i Pumping Iron?

Dingo skrev:Magic-MJ-Music skrev:Iron Hand skrev:Jeg træner for at, og lad mig citere vor alles Mr. Arnold Schwarzenegger, "Føle pumpet!".
Du må ikke glemme den mest populære....
"It's like cumming "
Den udtalelse var jo bare spil for kameraet så den er ik så epic mere...

Legend skrev:Tror ikke du skal tænke så meget over brugen af "arrogant" her. Læg mærke til at de "ser arrogante ud", de er ikke arrogante. At "se arrogant ud" har i høj grad noget med ansigtet og mimikken at gøre, hvorfor det er lidt komisk at bruge det som en fællesnævner for bodybuildere.
Det er i øvrigt sjovt at fremhæve Arnolds disciplin og hvor langt han er nået. Sidst jeg tjekkede har Ronnie vundet et sammenligneligt antal Mr. O og mon ikke han ved hvad disciplin er også?

flamingopikken skrev:airidukas skrev: 1)Hvorfor I træner? 2) Hvad jeres mål er med træningen? 3) Hvad der motiverer jer til at tage flere gange om ugen ud træningscentre og knonkle? 4) Hvilke atleter som inspirerer jer? 5) Hvornår regner I med at fuldføre jeres mål?
1) Det startede med at jeg ville smide et par kg, efter et par års pause fra lidt blandet holdsport (fodbold, håndbold og badminton). Jeg har egentlig altid dyrket sport, på trods af at jeg altid har været lidt småchubby. Det var på tide at gøre noget ved sidstnævnte.
2) Jeg har ikke nogle specifikke mål, men en form der minder om en AF-atlet, er bestemt ikke skudt ved siden af.
3) I starten var det ønsket om at ændre mit udseende, der drev værket. Efterhånden er det blevet til min hobby - en vane og rutine i min dagligdag. Det er noget jeg ikke vil være foruden, da jeg nyder at smutte ned i centeret til en gang træning. Desuden har jeg fået en del bekendtskaber via træningen. Og så er det selvfølgelig stadig ønsket om at ændre mit udseende der til dels driver værket.
4) Jeg ved ikke lige om jeg har nogle direkte inspirationskilder.
5) Der går mange år endnu. Der er selvfølgelig en masse løse delmål som jeg undervejs opnår, men en AF-lignende form er mindst 2 år ude i fremtiden, hvis jeg skal være realistisk.

Flaban skrev:flamingopikken skrev:airidukas skrev: 1)Hvorfor I træner? 2) Hvad jeres mål er med træningen? 3) Hvad der motiverer jer til at tage flere gange om ugen ud træningscentre og knonkle? 4) Hvilke atleter som inspirerer jer? 5) Hvornår regner I med at fuldføre jeres mål?
1) Det startede med at jeg ville smide et par kg, efter et par års pause fra lidt blandet holdsport (fodbold, håndbold og badminton). Jeg har egentlig altid dyrket sport, på trods af at jeg altid har været lidt småchubby. Det var på tide at gøre noget ved sidstnævnte.
2) Jeg har ikke nogle specifikke mål, men en form der minder om en AF-atlet, er bestemt ikke skudt ved siden af.
3) I starten var det ønsket om at ændre mit udseende, der drev værket. Efterhånden er det blevet til min hobby - en vane og rutine i min dagligdag. Det er noget jeg ikke vil være foruden, da jeg nyder at smutte ned i centeret til en gang træning. Desuden har jeg fået en del bekendtskaber via træningen. Og så er det selvfølgelig stadig ønsket om at ændre mit udseende der til dels driver værket.
4) Jeg ved ikke lige om jeg har nogle direkte inspirationskilder.
5) Der går mange år endnu. Der er selvfølgelig en masse løse delmål som jeg undervejs opnår, men en AF-lignende form er mindst 2 år ude i fremtiden, hvis jeg skal være realistisk.
Hvad er en AF-atlet?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster