Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Curlbro skrev:Evt. Cardio, hvis du absolut skal træne

motty154 skrev:Curlbro skrev:Evt. Cardio, hvis du absolut skal træne
Bruges cardio ikke kun til Cut? Eller kan man sammetidig med at msn bulker dyrke cardio?
Kan du anbefale et godt program eller noget?![]()

Buchiee skrev:motty154 skrev:Curlbro skrev:Evt. Cardio, hvis du absolut skal træne
Bruges cardio ikke kun til Cut? Eller kan man sammetidig med at msn bulker dyrke cardio?
Kroppen har godt af at dyrke cardio, men det betyder selvfølgelig, at du skal spise det ekstra, hvis du bulker.

motty154 skrev:Buchiee skrev:motty154 skrev:Curlbro skrev:Evt. Cardio, hvis du absolut skal træne
Kroppen har godt af at dyrke cardio, men det betyder selvfølgelig, at du skal spise det ekstra, hvis du bulker.
Det var det jeg tænkte, hvordan ved jeg hvor meget mere jeg skal spise, hvis jeg dyrker cardio ?
Nogle gode programmet eller andet til cardio?

MakeMeMonster skrev:Bare start forfra på splittet og kør det uendeligt. Det kan du også gøre hvis du gerne vil træne hver dag

motty154 skrev:MakeMeMonster skrev:Bare start forfra på splittet og kør det uendeligt. Det kan du også gøre hvis du gerne vil træne hver dag
Kunne være én mulighed, men virker lidt kedeligt, eller upræcist

MakeMeMonster skrev:motty154 skrev:MakeMeMonster skrev:Bare start forfra på splittet og kør det uendeligt. Det kan du også gøre hvis du gerne vil træne hver dag
Hvordan upræcist?

motty154 skrev:Curlbro skrev:Evt. Cardio, hvis du absolut skal træne

Curlbro skrev:motty154 skrev:Curlbro skrev:Evt. Cardio, hvis du absolut skal træne
At øge forbrændingen er jo kun en konsekvens af at dyrke cardio. Du kan altid forbedre din kondition, hvilket sikkert også vil kunne gavne din styrketræning. F.eks. ved bentræning der er utrolig hård![]()
Jeg har aldrig selv dyrket cardio efter et program, men har kun hørt gode ting om HIT træning, som de andre også nævner.

peter n skrev:Curlbro skrev:motty154 skrev:Curlbro skrev:Evt. Cardio, hvis du absolut skal træne
At øge forbrændingen er jo kun en konsekvens af at dyrke cardio. Du kan altid forbedre din kondition, hvilket sikkert også vil kunne gavne din styrketræning. F.eks. ved bentræning der er utrolig hård![]()
Jeg har aldrig selv dyrket cardio efter et program, men har kun hørt gode ting om HIT træning, som de andre også nævner.
Der er stor forskel på HIT og HIIT.

MadzP92 skrev:noget jeg har hørt fra en personlig træner(ved ikke hvad han er uddannet som) herude på højskolen som siger at ens restitutions evne forbedres med en god kondi. Ved ikke om det er sandt.

motty154 skrev:MakeMeMonster skrev:motty154 skrev:MakeMeMonster skrev:Bare start forfra på splittet og kør det uendeligt. Det kan du også gøre hvis du gerne vil træne hver dag
Hvordan upræcist?
Det bliver lidt random. Never mind

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster