Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

?
Lyngbeck skrev:Du skal se følgende film: Twillight 2, Fightclub og Transporter/Crank.
Og så skal du spille meget fodbold.

Dannow skrev:Lyngbeck skrev:Du skal se følgende film: Twillight 2, Fightclub og Transporter/Crank.
Du glemte Transformers

Shelbaya skrev:Hej allesammen,
Jeg vil først starte med at fortæle hvordan jeg træner nu. Jeg kører et to dags split program med 3 til 4 sæt og 6 gentagelser.
Første dag: Ryg, Biceps, Ben.
Ryg: Pull Down to neck, Pull down to cheast, High pullies.
Biceps: Seated bicep curl, Preacher curl, wide grip berbel curl.
Ben: Legpress, lunges, squat.
Anden dag: Bryst, triceps, skuldre.
Bryst: bench press, incline dumbbell press, decline tower, plyers.
Skuldre: Arnold press, lateral raise, bend over raise.
Mave og læn, core øvelser køres om morgen og aften på mætten der hjemme.
Mit spørgsmål til jer er således: Jeg er 170cm høj og vejer 69kg og det gør at jeg hurtig kommer til at se stor ud, en lille pitbull :-) Jeg er samtidig vielsignet med at jeg vokser fantastisk hurtigt. Men jeg vil gerne være veltrænnet og ikke for stor hvordan skal jeg træne. Råd og programmer tak.
Tak på forhånd

Lyngbeck skrev:Dannow skrev:Lyngbeck skrev:Du skal se følgende film: Twillight 2, Fightclub og Transporter/Crank.
Du glemte Transformers
my bad Optimus Prime er mega swole![]()
til TS tilføj Transformers til listen

essensen skrev:De her topics er god lolzorz! Jeg gad godt være en af dem der simpelthen vokser så hurtigt at man ganske simpelt er i overhængende fare for at vågne op og ligne Coleman hvis man har trænet lidt for hårdt.

essensen skrev:De her topics er god lolzorz! Jeg gad godt være en af dem der simpelthen vokser så hurtigt at man ganske simpelt er i overhængende fare for at vågne op og ligne Coleman hvis man har trænet lidt for hårdt.

SørenDP skrev:Du vejer 69 kg. Det er dårligt nok halvdelen af de store bodybuildere. Så jeg tror ikke du behøver at frygte noget.
Episk tråd

Lyngbeck skrev:SørenDP skrev:Du vejer 69 kg. Det er dårligt nok halvdelen af de store bodybuildere. Så jeg tror ikke du behøver at frygte noget.
Episk tråd
Men han er jo en lille pitbull?
De er altså buff!

Shelbaya skrev:Hej allesammen,
Jeg vil først starte med at fortæle hvordan jeg træner nu. Jeg kører et to dags split program med 3 til 4 sæt og 6 gentagelser.
Mit spørgsmål til jer er således: Jeg er 170cm høj og vejer 69kg og det gør at jeg hurtig kommer til at se stor ud, en lille pitbull :-) Jeg er samtidig vielsignet med at jeg vokser fantastisk hurtigt. Men jeg vil gerne være veltrænnet og ikke for stor hvordan skal jeg træne. Råd og programmer tak.
Tak på forhånd
, og det jeg gør for at undgå at få store grimme bøffelagtige muskler
. Det gør jeg så i alle mine øvelser. Dette er med til at gøre musklerne længere, mere markerede og mere smidige
Derudover skal du passe på med at chokke dine muskler for meget
, da det får musklerne til at vokse helt vildt hos folk som os, så lad være med at skifte for meget ud i dine øvelser.
. Det jeg selv gør, er at indtage ca. 10.000 kalorier en gang om ugen,

TheCzech skrev:Shelbaya skrev:Hej allesammen,
Tak på forhånd
Hej Shelbaya
Du skal ikke lytte til de fjolser.
Jeg har samme problem som dig, og det jeg gør for at undgå at få store grimme bøffelagtige muskler
, det er at jeg hver anden gang træner med høje gentagelser. Det vil sige 25 gentagelser og herover
. Det gør jeg så i alle mine øvelser. Dette er med til at gøre musklerne længere, mere markerede og mere smidige
. Hvis du kører for mange sæt med få gentagelser, så er det man lige pludselig vokser alt for hurtigt.
, da det får musklerne til at vokse helt vildt hos folk som os, så lad være med at skifte for meget ud i dine øvelser.
![]()
Dog er det en god ide at chokke kroppen, når det gælder kosten. Det jeg selv gør, er at indtage ca. 10.000 kalorier en gang om ugen,
da det giver kroppen et helt vildt chok,
der får den til at vokse lidt,
men da man samtidigt træner med mange gentagelser, og ikke spiser så meget de andre dage, gør det at musklerne kun vokser ganske lidt, og det er kun markerede, stærke og smidige muskler, der vokser ud. Det er en god metode til at få mange flotte muskler.
![]()
![]()
![]()
Håber det hjalp dig, ellers må du spørge igen
Mvh
TheCzech![]()
![]()
![]()

SørenDP skrev:Så for satan gutter, jeg tror sgu ikke vi skal regne med flere indlæg fra Shelbaya her på bb.dk. I hvert fald ikke under samme brugernavn.

Dingo skrev:TheCzech skrev:Shelbaya skrev:Hej allesammen,
Tak på forhånd
Hej Shelbaya
Du skal ikke lytte til de fjolser.
Jeg har samme problem som dig, og det jeg gør for at undgå at få store grimme bøffelagtige muskler
, det er at jeg hver anden gang træner med høje gentagelser. Det vil sige 25 gentagelser og herover
. Hvis du kører for mange sæt med få gentagelser, så er det man lige pludselig vokser alt for hurtigt.
![]()
Dog er det en god ide at chokke kroppen, når det gælder kosten. Det jeg selv gør, er at indtage ca. 10.000 kalorier en gang om ugen,
da det giver kroppen et helt vildt chok,
der får den til at vokse lidt,
men da man samtidigt træner med mange gentagelser, og ikke spiser så meget de andre dage, gør det at musklerne kun vokser ganske lidt, og det er kun markerede, stærke og smidige muskler, der vokser ud. Det er en god metode til at få mange flotte muskler.
![]()
![]()
![]()
Håber det hjalp dig, ellers må du spørge igen
Mvh
TheCzech![]()
![]()
![]()
Og for de nye der ikke kan skelne mellem facts og fiction, så er dette indlæg altså dybt ironisk og intet af det passer...

Dingo skrev:SørenDP skrev:Så for satan gutter, jeg tror sgu ikke vi skal regne med flere indlæg fra Shelbaya her på bb.dk. I hvert fald ikke under samme brugernavn.
Men det er godt vi kan latterliggøre folk fuldstændig og tvære dem helt ud i vores fryd over et spørgsmål vi synes er sjovt/dumt.
Jovist er det ret sjovt, men folk fik da godt nok fundet haglgeværet frem og trykket et par gange på aftrækkeren

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster