Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

michaelwest skrev:Når den kommer i handlen sidst i Juli, ville jeg personlig vente til der kom nogle reviews af, hvordan den klarer sig rundt om i Danmark, før jeg ville købe den. Men det lader til at der er et problem med antennedesignet. Apple afholder en pressekonference i aften, der er spekulationer om, at det er angående problemerne med Iphone 4.

jeg er godt klar over de ikke bare kan trække alle telefoner tilbage, men det er fandme et flabet svar.

Dingo skrev:problemet skulle angiveligt være at hvis man sætter fingeren et bestemt sted i venstre hjørne af den så ryger signalet næsten helt. Apples svar på det er "Sæt fingeren et andet sted". Lorte service, lav dog jeres telefon ordentligt istedet for det der crapjeg er godt klar over de ikke bare kan trække alle telefoner tilbage, men det er fandme et flabet svar.

Dingo skrev:Helt ekstremt...!
Jeg har blandede følelser omkring Mac og iPhone. first of all så er jeg imod princippet i at du SKAL have iTunes hvis du har en iPod eller andet.. wtf..
Jeg er ikke computer ekspert på højere niveau end at jeg kan tænde min printer og trykke "ctrl + P", så de systemmæssige forskellige på en Mac og en PC skal jeg ikke udtale mig om. Jeg har bare erfaret at nogle programmer er svære at finde til Mac og så vidt jeg ku læse mig til så fungerer flash ikke på Mac computere?? Sker der med det..

Bundesball skrev:Dingo skrev:Helt ekstremt...!
Jeg har blandede følelser omkring Mac og iPhone. first of all så er jeg imod princippet i at du SKAL have iTunes hvis du har en iPod eller andet.. wtf..
Jeg er ikke computer ekspert på højere niveau end at jeg kan tænde min printer og trykke "ctrl + P", så de systemmæssige forskellige på en Mac og en PC skal jeg ikke udtale mig om. Jeg har bare erfaret at nogle programmer er svære at finde til Mac og så vidt jeg ku læse mig til så fungerer flash ikke på Mac computere?? Sker der med det..
Flash duer udemærket på mac computere, men ikke på iphones. Cs 5 er adobes programpakke for systemudviklere, og der i indgår bl.a. Flash Catalyst CS5, Flash Professional CS5 og Flash Builder 4. Så bliv ikke overrasket hvis det meste af det flash du ser, faktisk er lavet på en mac!

Dingo skrev:Bundesball skrev:Dingo skrev:Helt ekstremt...!
Flash duer udemærket på mac computere, men ikke på iphones. Cs 5 er adobes programpakke for systemudviklere, og der i indgår bl.a. Flash Catalyst CS5, Flash Professional CS5 og Flash Builder 4. Så bliv ikke overrasket hvis det meste af det flash du ser, faktisk er lavet på en mac!
Så var det i forbindelse med en artikel om iPad jeg læste...

Bundesball skrev: Alt er bare pænere på en mac, og ja, det er dyrt. Men tilgengæld får du samtidig noget pænt at se på. Men er man 1337 h@><0r, så giver det bedre mening at bruge sine lommepenge på en pc som du så kan tune på livet løs, og påføre lysdioder i hoved og røv

Dingo skrev:Bundesball skrev: Alt er bare pænere på en mac, og ja, det er dyrt. Men tilgengæld får du samtidig noget pænt at se på. Men er man 1337 h@><0r, så giver det bedre mening at bruge sine lommepenge på en pc som du så kan tune på livet løs, og påføre lysdioder i hoved og røv
at give 21'000 for en macbook fordi den er pæn at se på er også pænt overdrevet![]()
Det er egentlig sjovt du siger det med at den er pæn. Næsten alle jeg kender som har givet +12'000 kr for deres Macs, har haft "den er pæn" som hovedargument.. Ingen har kunne sige noget specifikt om den var bedre rent driftmæssigt end en billigere PC

Dingo skrev:Bundesball skrev: Alt er bare pænere på en mac, og ja, det er dyrt. Men tilgengæld får du samtidig noget pænt at se på. Men er man 1337 h@><0r, så giver det bedre mening at bruge sine lommepenge på en pc som du så kan tune på livet løs, og påføre lysdioder i hoved og røv
at give 21'000 for en macbook fordi den er pæn at se på er også pænt overdrevet![]()
Det er egentlig sjovt du siger det med at den er pæn. Næsten alle jeg kender som har givet +12'000 kr for deres Macs, har haft "den er pæn" som hovedargument.. Ingen har kunne sige noget specifikt om den var bedre rent driftmæssigt end en billigere PC

Dingo skrev:Det er egentlig sjovt du siger det med at den er pæn. Næsten alle jeg kender som har givet +12'000 kr for deres Macs, har haft "den er pæn" som hovedargument.. Ingen har kunne sige noget specifikt om den var bedre rent driftmæssigt end en billigere PC
Hvis du kigger isoleret på hardwaren, så er en Mac Pro dyrere end en tilsvarende PC, mens en iMac eller Mac Mini er på ca. samme prisniveau som en tilsvarende PC-løsning.
Kigger du på den samlede pakke, så kan en Mac i længden være billigere end en tilsvarende PC-løsning. Når du køber en Mac medfølger et præ-installeret styresystem og en lang række gratis softwareprogrammer og indbyggede funktionaliteter, som kræver både den største Windows pakke og separat indkøbt software med en PC-løsning.
Mac har grundet høj stabilitet og PC-virus immunitet gennemsnitligt få nede-timer, og kræver næsten ingen vedligeholdelse. Supportmæssigt er Mac almindeligvis billigere end PC, og produktiviteten er deraf højere, hvilket påvirker omkostningerne hvis man har et firm

bahne05 skrev:Do not buy the new Iphone 4!
Der skulle eftersigende kommende en Iphone 4 vol 2,0 eller hvad man nu siger inden for et 1.
En hvor de skulle havde ændret fejlene, bl.a fejlen i venstre side med signalet.

Foos skrev:Lykkes mig at smadre skærmen på min iphone 3g igår så har lige forudbestilt 4eren synes bare et år er længe at vente.. og ud fra den filosofi kan det jo aldrig svare sig at købe noget da der altid kommer noget der er nyere og bedre ;) men hvis i har nogle insigts vil jeg da også gerne høre dem

Foos skrev:Altså ham gutten i butikken sagde i slutningen af juli/ starten af august

Foos skrev:Ikke noget endnu har bare forudbestilt den så jeg er sikker på at kunne få en i første omgang ;)

bahne05 skrev:Do not buy the new Iphone 4!
bahne05 skrev:Der skulle eftersigende kommende en Iphone 4 vol 2,0 eller hvad man nu siger inden for et 1.
En hvor de skulle havde ændret fejlene, bl.a fejlen i venstre side med signalet.

Dingo skrev:problemet skulle angiveligt være at hvis man sætter fingeren et bestemt sted i venstre hjørne af den så ryger signalet næsten helt. Apples svar på det er "Sæt fingeren et andet sted". Lorte service, lav dog jeres telefon ordentligt istedet for det der crapjeg er godt klar over de ikke bare kan trække alle telefoner tilbage, men det er fandme et flabet svar.

Dobermann skrev:Dingo skrev:problemet skulle angiveligt være at hvis man sætter fingeren et bestemt sted i venstre hjørne af den så ryger signalet næsten helt. Apples svar på det er "Sæt fingeren et andet sted". Lorte service, lav dog jeres telefon ordentligt istedet for det der crapjeg er godt klar over de ikke bare kan trække alle telefoner tilbage, men det er fandme et flabet svar.
hårde ord når der overhovedet ikke findes en eneste electronisk ting i verdenen der er 100% i orden, ik ligefrem fordi apple har mange problemer og alle de nye touchscreen som alle andre nye fabrikanter laver er noget fucking møg i forhold til iphone,
Nick_BB skrev:Lad os lige tælle til ti.
Mange glemmer noget i forbindelse med antenneproblemet. Problemet er opdaget i USA, hvor antallet af telefonmaster på et givent område er lavere end i DK/EU. Der er efterhånden flere danskere, som har hentet en iPhone 4 i USA, som ingen problemer har med antennen - netop pga. dækningen er bedre herhjemme.
Selv i USA er nogle faktisk overrasket over antennen:
http://gizmodo.com/5587029/iphone-4-...eaders-confirmDingo skrev:Det er egentlig sjovt du siger det med at den er pæn. Næsten alle jeg kender som har givet +12'000 kr for deres Macs, har haft "den er pæn" som hovedargument.. Ingen har kunne sige noget specifikt om den var bedre rent driftmæssigt end en billigere PCHvis du kigger isoleret på hardwaren, så er en Mac Pro dyrere end en tilsvarende PC, mens en iMac eller Mac Mini er på ca. samme prisniveau som en tilsvarende PC-løsning.
Kigger du på den samlede pakke, så kan en Mac i længden være billigere end en tilsvarende PC-løsning. Når du køber en Mac medfølger et præ-installeret styresystem og en lang række gratis softwareprogrammer og indbyggede funktionaliteter, som kræver både den største Windows pakke og separat indkøbt software med en PC-løsning.
Mac har grundet høj stabilitet og PC-virus immunitet gennemsnitligt få nede-timer, og kræver næsten ingen vedligeholdelse. Supportmæssigt er Mac almindeligvis billigere end PC, og produktiviteten er deraf højere, hvilket påvirker omkostningerne hvis man har et firm
http://lydmaskinen.dk/viewtopic.php?f=44&t=14427
Enough said:

Bundesball skrev:Tja, det afhænger vel af hvem du taler med. Jeg kender op til flere, som arbejder med grafisk design og lignende, og de kunne aldrig drømme om at købe PC.

Begynderen skrev:Hey BB'er!
Jeg går og overvejer at købe den nye Iphone 4, men har hørt nogle rygter om at forbindelsen er rigtigt dårlig. VIl derfor lige høre hvad i synes om den nye Iphone 4 og hvad i synes angående de rygter der har været osv ;)
Fortsat god sommer!
- Begynderen (:

Nick_BB skrev:Folk er snart nødt til at forstå, at ingen produkter er fejlfrie. Antenneproblemet(som så alligevel ikke er noget problem, som jeg skrev tidligere...) bliver blæst virkeligt meget op, fordi det nu engang er Apple, det handler om.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster