Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1464
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1462

Følg bodybuilding.dk på

Iphone vs android

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg har altid haft android og har været glad for min seneste samsung galaxy s3.
Men nu har vi i firmaet besluttet, at det skal være lumia 930 eller iphone 5s.
Er der nogle som er gået fra en nyere android til iphone? Og hvad syntes I om det, hvad har I syntes var bedst?
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Nykøbing Falster

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Har haft alle tre styresystemer (Windows, Android, iOS) og det handler i høj grad, om hvilken type du er, og hvad du bruger din telefon til. Personligt kan jeg ikke have en telefon, eller et styresystem jeg synes er grimt. Udseendet er noget af det vigtigste, derefter kommer funktioner.

Hvis du er mere til funktioner, og bruger mange af dem som Android tilbyder, kan du undersøge om de understøttes på de andre enheder, tvivler dog meget.

Hvad skal du bruge den til? Skal du bare snakke med kunder, kollegaer og din chef, så vælg den du synes er pænest. Skal du bruge den i fritiden også, så vælg den der passer dine behov bedst. I sidste ende er det kun dig selv, der ved hvad der passer bedst til dig selv.

Kan ikke lige specifikationerne i hovedet, men sammenlign dem på et mobilsite. Igen, hvis du bare skal ringe og skrive mails, så vælg den du synes er pænest.
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

lumia 930 kører på windows eh?
Brugeravatar

Reputation point: 30

Det er hovedsagligt til ringe, sms, facebook, internet.
Har været meget glad for samsungs funktioner, så overvejer lidt om jeg bare skulle droppe dem begge og købe en galaxy s4

Men der er så mange tilhængere af iphone, så tænker at jeg måske bare skal vende mig til det.
Brugeravatar

Yilar skrev:lumia 930 kører på windows eh?

Ja, den er faktisk ikke i betragtning, da jeg ikke har hørt meget positivt om nokia
Brugeravatar

Vil lige knytte en kommentar til Lumia.

Har selv en 925 (tror jeg). Telefonen er rigtig god og den er især god til prisen.

Desværre mangler den apps. Der er stadigvæk alt for få brugere af Windows Phone til at firmaerne prioriterer dem og det gør sig især gældende på danske apps, men også mange store internationale apps mangler eller er ringere end på iPhone/android. Jeg er slet ikke en der bruger de nyeste apps eller for den sags skyld særligt mange, men Windows Phone er 2-3 år bagude på rigtig mange af dem.

Du skrev selv, at Lumia egentlig allerede var ude af billedet, men jeg ville lige byde ind med ovenstående, hvis nogen nu skulle prøve at overbevise dig :) Jeg er selv helt vild med styresystemet, men min næste telefon bliver formentlig en iPhone da jeg simpelthen ikke gider, ikke at være up to date.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Dødløft: 160.00

Kostplan: Ingen kostplan

Min første smartphone var en Iphone 4, og da den røg i toilettet :oops: købte jeg en Samsung Galaxy Ace,
så fik jeg en Sony "et eller andet", og nu har jeg en Samsung Galaxy S4 Mini, som er den bedste jeg har haft..
Jeg tror aldrig jeg vil få andet end Samsung igen fremover :)
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 205

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Træner her: OBBC

Logbog: Ingen logbog

Jeg mindes at Garik vandt... Android var ikke cutz nok. Jeg ved ikke hvor iPhone kommer ind i billedet...
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: På toppen af verden

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 165.00

iOS er imo slet ikke funktionelt nok. Jeg har altid haft iPhone men skiftede til android på HTC for snart et år siden, går aldrig tilbage. Sådan noget som at man kan få sin google calendar direkte på homeskærmen.... Det er priceless.
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar

Reputation point: 924

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Har haft IOS, Android og Windows mobiler.

Ranking:
1. Android
2. Windows
3. Nokia 3310
4. Telefonbokse
5. IOS.

Hvis du kan lide Android, så er windows klart at fortrække. Det mangler lidt apps, og jeg hælder lidt mere til android, men Iphones er et kæmpe skridt ned.

Reputation point: 35

Jeg har lige skiftet min Samsung galaxy 3 ud med iPhone 5s. iPhone er hurtig og kører som den skal, man kan dog ikke "lege" så meget med den som man kan man en Android enhed. Hvis du bare skal ringe og surfe mm. så synes jeg du skal vælge iPhone jeg oplever sjælendt problmer med den.

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Dødløft: 190.00

Skiftede fra IOS til Android på en s3, som var en kæmpe fejl. Utroligt at man kan lave noget, som fryser dagligt og generelt bare er proppet med små irritations punkter. Har liget købt en iPhone 6 og kan efter 2 uger konstatere, at jeg ikke skal skifte over til andet.
Brugeravatar

Reputation point: 33

Træner her: SPH GYM
Muscle House Gym

1. IOS / iPhone
2. Windows telefoner
3. BlackBerry OS
4. Firefox OS
5. Fastnet telefon
6. Bugdroid (aka. Android)

Nu er der så også lige dét med Iphone, at hvis du taber den, kan du være 100% sikker på at skærmen smadrer :P
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 205

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Derfor man investere i et cover til sin iphone :)

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Jeg er lige skiftet fra en HTC one X+ til en iPhone 6. Jeg var som sådan meget glad for min HTC, men enkeltheden i iPhone's styresystem fik mig til at skifte (jeg havde en iPhone 3g før HTC'en). Og jeg må sige, at skiftet, fra HTC til iPhone, er det bedste jeg har gjort længe!

Træner her: Alhedens Motion og Sundhed

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Dødløft: 150.00

Jeg fatter ikke man gider købe et cover til sin telefon til 5k, for 5k vil jeg squ opleve telefonen og ikke plastik cover til 30kr.

Reputation point: 5

Storfod skrev:Nu er der så også lige dét med Iphone, at hvis du taber den, kan du være 100% sikker på at skærmen smadrer :P

Hehe de bruger nu samme glas fra Corning (Gorilla Glass 3) som de andre producenter såsom HTC, Samsung, LG osv. så iPhone skærmen smadre skam ikke lettere end de andre nuværende top modeller på markedet :)

EffectMaster skrev:Jeg fatter ikke man gider købe et cover til sin telefon til 5k, for 5k vil jeg squ opleve telefonen og ikke plastik cover til 30kr.

Billede

Apropos emnet, har jeg også altid været imod iphone :-) Indtil jeg selv fik en! Dejlig telefon, som kunne langt mere end forventet :drink:

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Einhill og Wilson.

Er i overordnet godt tilfredse med jeres iphone 6? Overvejer selv at købe en her i januar.
Er batteriet godt? Holder den en hel dag uden opladning? Og hvordan er kameraet, både bagpå og foran? :)

Jeg har pt en iphone 5, og tænker om skiftet fra 5 til 6 er det værd. ;)
Sidst rettet af Active 21. dec 2014, 19:12, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00

M_S skrev:Det er hovedsagligt til ringe, sms, facebook, internet.
Har været meget glad for samsungs funktioner, så overvejer lidt om jeg bare skulle droppe dem begge og købe en galaxy s4

Men der er så mange tilhængere af iphone, så tænker at jeg måske bare skal vende mig til det.

Bare fordi andre er tilhængere af et bestemt mærke, skal du jo ikke per automatik være det ;)

Desuden så er der på verdensplan LANGT flere Android brugere end iOS. Nu ved jeg godt det ikke afspejler billedet i Danmark, men føler mig nu overbevidst om, at der er flere Android enheder herhjemme også.

Billede

http://www.idc.com/prodserv/smartphone- ... -share.jsp

Køb hvad du selv har lyst til. Prøv evt. telefonerne i butikken, prøv at holde dem, og se hvad du selv synes. 5S'eren er en god telefon, hvilket også er gældende for S4'eren. De er et år eller to gange gamle, men det gør dem ikke dårligere af den grund. Har selv haft en 5S'er, og jeg var rigtig glad for den. Du kan desuden købe et lædercover på apple's egen hjemmeside, til lige omkring 200 kr. De er ret lækre, og gør ikke telefonen grim.
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

DonKahle skrev:
M_S skrev:Det er hovedsagligt til ringe, sms, facebook, internet.

Bare fordi andre er tilhængere af et bestemt mærke, skal du jo ikke per automatik være det ;)

Desuden så er der på verdensplan LANGT flere Android brugere end iOS. Nu ved jeg godt det ikke afspejler billedet i Danmark, men føler mig nu overbevidst om, at der er flere Android enheder herhjemme også.

http://www.idc.com/prodserv/smartphone- ... -share.jsp

Køb hvad du selv har lyst til. Prøv evt. telefonerne i butikken, prøv at holde dem, og se hvad du selv synes. 5S'eren er en god telefon, hvilket også er gældende for S4'eren. De er et år eller to gange gamle, men det gør dem ikke dårligere af den grund. Har selv haft en 5S'er, og jeg var rigtig glad for den. Du kan desuden købe et lædercover på apple's egen hjemmeside, til lige omkring 200 kr. De er ret lækre, og gør ikke telefonen grim.

Her i Danmark er vi kæmpe Apple fans hver fjerde dansker har en iPhone.

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Dødløft: 190.00

Tak for alle jeres input.
iPhonen og lumiaen er gratis, da det er de 2 telefoner, som firmaet tilbyder. Hvis den går i stykker, bliver den lavet eller jeg får en ny.
Men hvis jeg skal have en galaxy s4, er det for egen regning.
Så tror jeg vælger iPhonen, og hvis ikke jeg kan affinde mig med den, så må jeg købe en galaxy s4
Brugeravatar

Active skrev:Einhill og Wilson.

Er i overordnet godt tilfredse med jeres iphone 6? Overvejer selv at købe en her i januar.
Er batteriet godt? Holder den en hel dag uden opladning? Og hvordan er kameraet, både bagpå og foran? :)

Jeg har pt en iphone 5, og tænker om skiftet fra 5 til 6 er det værd. ;)

Jeg er meget tilfreds med min iPhone 6. Den holder ca. strøm i 2 dage med det forbrug jeg har. Kameraet, både for og bag, er super godt!

Nu har jeg ikke haft en iPhone 5, så jeg ved ikke hvad forskellen er på de to modeller :)

Træner her: Alhedens Motion og Sundhed

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Dødløft: 150.00

TrexMode skrev:Sådan noget som at man kan få sin google calendar direkte på homeskærmen.... Det er priceless.

Det kan man også få til iPhone.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

M_S skrev:Hvis den går i stykker, bliver den lavet eller jeg får en ny.

Det ville for mig helt klar afgøre sagen, da Iphones største svaghed er at de er så dyre at få repareret, i forhold til hvor nemt de går i stykker. Men hvis firmaet alligevel betaler reparationer, så er den faktor jo ligegyldig.

Geografisk sted: Hobro

Træner her: Hobro Helse Sport

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

ZinK_ skrev:
EffectMaster skrev:Jeg fatter ikke man gider købe et cover til sin telefon til 5k, for 5k vil jeg squ opleve telefonen og ikke plastik cover til 30kr.

Apropos emnet, har jeg også altid været imod iphone :-) Indtil jeg selv fik en! Dejlig telefon, som kunne langt mere end forventet :drink:

Ok, here ya go:

Jeg fatter ikke man gider købe et cover til sin telefon til 5k, for 5k vil jeg squ opleve telefonen og ikke plastik cover til 30kr.

Reputation point: 5

EffectMaster skrev:
ZinK_ skrev:

Ok, here ya go:

Som det også blev nævnt i et tidligere indlæg, kan man eks. købe Apples eget lædercover. Det har jeg gjort, og det fungerer rigtig godt. Man behøver ikke købe et cover til 30 kr., som selvfølgelig har en kvalitet derefter.

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster