Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TRRP skrev:Det sjove ville ligge i at det endte med at IQ'en herinde var enten lavere end gennemsnits 100, eller højere. Det falder sandsynligvis sådan ud at der er nogle over, nogle under og en del omkring de 100.
Derudover er det at være klog og intelligent to vidt forskellige ting. Der er visse ting jeg er kloge indenfor, hvor jeg er helt blank hvad angår fisks skæl, ret blank hvad angår isens farver afhængig af vandsammensætning og lignende eksempler.
Min IQ er 157. Mensas standard test vil give nogle konsekvent maks point - mener det er 140 og derfor ved jeg ikke hvor meget den reelt kan bruges til.
Men husk det er et intelligens estimat der måles og ikke hvor klog du er.

jensagv skrev:Helt uvidenskabeligt, så mener jeg, at jeg har set rigtig mange forholdsvist lavt begavede mennesker i de centre jeg har trænet i. Dog tror jeg man må se på hvordan folk de træner:
Dem der træner meget seriøs bodybuilding, bruger store mængder steroider, er sjældent de mest intelligente.
Dem der træner mere afslappet, aldrig kunne drømme om at anvende ulovlige medikamenter og som mest gør det for sundhedens skyld, er ofte middel/lidt over middel - som jeg ser det.

jensagv skrev:Helt uvidenskabeligt, så mener jeg, at jeg har set rigtig mange forholdsvist lavt begavede mennesker i de centre jeg har trænet i. Dog tror jeg man må se på hvordan folk de træner:
Dem der træner meget seriøs bodybuilding, bruger store mængder steroider, er sjældent de mest intelligente.
Dem der træner mere afslappet, aldrig kunne drømme om at anvende ulovlige medikamenter og som mest gør det for sundhedens skyld, er ofte middel/lidt over middel - som jeg ser det.

androide skrev:min score var ikke så god

Jenslyn87 skrev:androide skrev:min score var ikke så god
Fix'd

androide skrev:man kan jo intet bruge det der til, hvis man er meget kreativ er man sikkert pisse god til den opgave, hvis man er meget økonomisk anlagt er man sikkert dårlig til opgaven, da det ikke har en skid med den givende opgave at gøre, den her test er mere en logisk test.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster