Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fuck jeg er lam jeg ikke kan se det.
J.L.N. skrev:Tillad mig at spørge dumt, hvem af dem er Phil Heath?Fuck jeg er lam jeg ikke kan se det.

Omerta skrev:J.L.N. skrev:Tillad mig at spørge dumt, hvem af dem er Phil Heath?Fuck jeg er lam jeg ikke kan se det.
Den første Moqensen poster et billede af, dvs. ham med ringen

sjonas skrev:Ronnie er godt igang med at lave en ny Greg Kovacks, Trist.
Phil vinder Mr. olympia i år. Fy for helvede han er blevet massiv. Hans arme er jo for sindsyge i front poses, over proportioneret, men whatever..

Smeden skrev:Er jeg den eneste der ikke kan kende forskel på phil heath og victor martinez?

Moqensen skrev:Smeden skrev:Er jeg den eneste der ikke kan kende forskel på phil heath og victor martinez?
Victor er ikke med til det guest posing show.

essensen skrev:Moqensen skrev:Smeden skrev:Er jeg den eneste der ikke kan kende forskel på phil heath og victor martinez?
Derfor kan han jo stadig godt mene han ligner ham. Jeg synes i øvrigt sagtens jeg kan se forskel.
Men før folket dømmer Phil som ubestridt vinder skal i altså lige huske på han ser så meget bedre ud end de andre pga. en lavere fedtprocent. Intet af afgjort før gameday.

Moqensen skrev:essensen skrev:Moqensen skrev:Smeden skrev:Er jeg den eneste der ikke kan kende forskel på phil heath og victor martinez?
Derfor kan han jo stadig godt mene han ligner ham. Jeg synes i øvrigt sagtens jeg kan se forskel.
Men før folket dømmer Phil som ubestridt vinder skal i altså lige huske på han ser så meget bedre ud end de andre pga. en lavere fedtprocent. Intet af afgjort før gameday.
Ja okay, men forskellen er rimeligt tydelig på de to
Det er nemlig rigtigt. Kai tager titlen

Smeden skrev:Er jeg den eneste der ikke kan kende forskel på phil heath og victor martinez?

Moqensen skrev:Interview med Big Ron efter guest posing:
http://www.rxmuscle.com/videos/c-interviews/576-ronnie-coleman-after-guest-posing-at-the-2009-npc-dexter-jackson-classic.html
Han er nu en herlig fyr.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster