Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moody skrev:Med al respekt, så skal der mindre til vedligeholdelse af den mængde muskelmasse du har end man umiddelbart skulle tro. Variablen du bør skrue på er kosten, træner du mere ineffektivt ud fra et hypertrofi-perspektiv, vil resultatet ikke være ligeså æstetisk tilfredsstillende.

Astono skrev:Moody skrev:Med al respekt, så skal der mindre til vedligeholdelse af den mængde muskelmasse du har end man umiddelbart skulle tro. Variablen du bør skrue på er kosten, træner du mere ineffektivt ud fra et hypertrofi-perspektiv, vil resultatet ikke være ligeså æstetisk tilfredsstillende.
Så hvis du skulle give dit konkrete forslag til selve træningsmetoderne (tobias sørensen fysikken i mente), hvad ville du så gøre?

Astono skrev:Moody skrev:Med al respekt, så skal der mindre til vedligeholdelse af den mængde muskelmasse du har end man umiddelbart skulle tro. Variablen du bør skrue på er kosten, træner du mere ineffektivt ud fra et hypertrofi-perspektiv, vil resultatet ikke være ligeså æstetisk tilfredsstillende.
Så hvis du skulle give dit konkrete forslag til selve træningsmetoderne (tobias sørensen fysikken i mente), hvad ville du så gøre?

Liverpool skrev:Astono skrev:Moody skrev:Med al respekt, så skal der mindre til vedligeholdelse af den mængde muskelmasse du har end man umiddelbart skulle tro. Variablen du bør skrue på er kosten, træner du mere ineffektivt ud fra et hypertrofi-perspektiv, vil resultatet ikke være ligeså æstetisk tilfredsstillende.
76 kg ??? Tvivler på du er stor. Smid billeder op. Vil du veje mindre, bliver du jo tyndere end de fleste piger.
vil da være sørgeligt. ?

The Juice skrev:Hvis du alligevel vil være mindre, så synes jeg, at det er lidt fjollet ikke også at kigge på, hvordan du træner. At træne hypertrofi-orienteret harmonerer temmelig dårligt med at ville af med sin muskelmasse.
Mao: skift til crossfit.

The Juice skrev:Jo, det er bestemt også en mulighed - men at dømme efter TS' indlæg, så tyder det ikke rigtig på, at han går nævneværdigt op i at være stærk.

Astono skrev: Hvis jeg smider vægtene og ligger mere fokus på cardio. Både HITT og LISS. Kan jeg så bevare lav fedtprocent, samtidig med at mine muskler (forhåbentlig) bliver mindre, eller vil jeg blive slasket? Har i forslag til hvordan jeg kan gøre det. Et kropsideal for mig er danske Tobias Sørensen.

Astono skrev:Hej BB'ere,
Pt. står jeg et sted hvor jeg gerne vil være mindre

ThomasNielsen skrev:En tråd om at mindske sin muskelmasse på et BB-forum? For stor? Blasfemi! Hvorfor er tråden ikke blevet flyttet til skraldespanden endnu? Som jeg ser det er der tre muligheder her:
1. Der må være et veganerforum et sted hvor sådanne tråde kan postes.
2. En konsultation hos en ekspert for et tjek af hovedet.
3. Kontakt til DRs programansvarlige. Jeg er sikker på at de gerne vil filme og dokumentere din åbenbare transformation fra mand til kvinde.

darkthrone skrev: Kunne man ikke også have fordel af at træne med så lave gentagelser, at der er et meget ringe hypertrofi potentiale, og dermed måske øge sin styrke samtidig med at man bliver mindre?

SoS skrev:Dine stats peger ikke i retning af at du er for stor - overhovedet. Vær sikker på at det ikke er din selvopfattelse der er hel skæv. Det burde være ligegyldigt hvad dine venner mener. Du kan altid lægge et par fotos op her for at få ordentlig feedback.

SoS skrev:
Med al respekt for dit mål må du ikke undervurdere den glæde du finder i styrketræning. Hvad er vigtigst for dig? Ligne en voksen Justin Bieber (no offence TC), eller gøre noget du holder af og som gør gode ting for din krop.

The Juice skrev:SoS skrev:Dine stats peger ikke i retning af at du er for stor - overhovedet. Vær sikker på at det ikke er din selvopfattelse der er hel skæv. Det burde være ligegyldigt hvad dine venner mener. Du kan altid lægge et par fotos op her for at få ordentlig feedback.
Ja mand, fuck dog hvad ens omgivelser mener, så længe man kan blive bekræftet af en flok socialt akavede enspændere på internettet.

SoS skrev:Lad dog manden træne i fred

Astono skrev:ThomasNielsen skrev:En tråd om at mindske sin muskelmasse på et BB-forum? For stor? Blasfemi! Hvorfor er tråden ikke blevet flyttet til skraldespanden endnu? Som jeg ser det er der tre muligheder her:
1. Der må være et veganerforum et sted hvor sådanne tråde kan postes.
2. En konsultation hos en ekspert for et tjek af hovedet.
3. Kontakt til DRs programansvarlige. Jeg er sikker på at de gerne vil filme og dokumentere din åbenbare transformation fra mand til kvinde.
Jeg tænker lige over hvad jeg skal svare til det her.... Okay, jeg er klar... Først og fremmest: Hvorfor kommenterer du overhovedet på det, hvis ikke du kan hjælpe? Dernæst: Hvis jeg skal have tjekket hovedet, så skal du også. Den er tydeligvis gal med selvværdet, hvis du har brug for at kommentere som du gør, for på den måde at fremstå som en "rigtig" mand.
Derudover er det fede ved bodybuilding jo, at man kan forme sin krop som man har lyst, eller har jeg misforstået konceptet fuldstændig.

The Juice skrev:SoS skrev:Lad dog manden træne i fred
Det er ikke mig, der har travlt med at fortælle folk, at de har skæv selvopfattelse

Astono skrev:Jeg søgte egentlig bare noget hjælp herinde. Det er ikke alle som har være lige slemme, men BB miljøet, og dette forum specielt, er tydeligvis ikke klar til at hjælpe andre end folk der vil være så store som muligt.
http://www.bodybuilding.dk har følgende slogan: "shape your body". Måske man skulle revurdere det....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster