Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MFL skrev:Jeg har arbejdet som vagt, og der kræves altid ren straffeattest.
Jeg har dog arbejdet i fritiden, men syntes at et vagtjob er noget af det mest r..syge man kan finde.
Martin

WILD-ZYC skrev:MC, Okay... hvis der nu var en 3 der kunne fortælle mig at der kræver ren straffeatest så ville jeg være sikker.....
Mit spørgsmål var mere om der var nogle herinde der arbejdede som vagt, hvor de måske ikke gik så meget op i det !?.
jeg fik nok bare ikke formuleret mig ordentlig.
men kan sgu godt være der ikke er det :S.

WILD-ZYC skrev:Milky, min renses deværre ikke efter 5år.
Ja det har du ret i, det får da også en til at fortryde rigtig meget..
Men det at fortryde hjælper dog ikke særlig meget iforhold til job.
men det gør da helt sikkert at man tænker sig rigtig godt om i nogle situationer !.
Om det er det mest præventive midel syntes jeg dog ikke.
hårdt straffede kan jo næsten ikke andet end at fortsætte i den kriminelle verden da de ikke har en chance for at få et job..
og på den måde fortsætter kriminaliteten desværre.

p0peye skrev:ikke for at snage, men hvad har du da lavet?

Mr.TopGear skrev:Selvom man skulle være på førtidspension har man paradoksalt nok lov til at arbejde "i et vist omfang" udover pensionen... Op til kr. 67.800 i 2011 har man lov at tjene udover de kr. 200.000 man får foræret af den allestedsnærværende fælleskasse.

Mr.TopGear skrev:Førtidspensionen er også blevet en målsætning for dele af samfundet, på lige fod med et almindeligt job. Eksempelvis er jeg frivillig i den lokale fodboldklub og oplevede i billetsalget en kvinde med hendes teenagedatter, hvor kvinden betalte pensionistpris og datteren voksenpris, da hun var 17 år og børnebillet gælder til 14 år. Det var moderen naturligvis træt af, men "heldigvis er det kun indtil næste år, for så får min datter også sin pension". Jeg vidste sgu ikke om jeg skulle grine eller græde.
Mr.TopGear skrev:Selvom man skulle være på førtidspension har man paradoksalt nok lov til at arbejde "i et vist omfang" udover pensionen... Op til kr. 67.800 i 2011 har man lov at tjene udover de kr. 200.000 man får foræret af den allestedsnærværende fælleskasse.
MFL skrev:Der sker ikke noget, og ser er ingen udfordringer i det daglige. Jeg kan godt lide at blive udfordret bare en lille smule når jeg skal på arbejde.
Da jeg gik vagt var der ingen problemer med at finde jobs, det største problem var nok at få en ordentlig løn.
Martin

androide skrev:Hm kommer det ikke an på hvor man er? Har hørt lønnen er fin nok, kender flere vagter der har pænt hus og flot bil...

androide skrev:MFL skrev:Der sker ikke noget, og ser er ingen udfordringer i det daglige. Jeg kan godt lide at blive udfordret bare en lille smule når jeg skal på arbejde.
Da jeg gik vagt var der ingen problemer med at finde jobs, det største problem var nok at få en ordentlig løn.
Martin
Hm kommer det ikke an på hvor man er? Har hørt lønnen er fin nok, kender flere vagter der har pænt hus og flot bil...

Dingo skrev:androide skrev:MFL skrev:Der sker ikke noget, og ser er ingen udfordringer i det daglige. Jeg kan godt lide at blive udfordret bare en lille smule når jeg skal på arbejde.
Martin
Hm kommer det ikke an på hvor man er? Har hørt lønnen er fin nok, kender flere vagter der har pænt hus og flot bil...
Mange vagter som jeg kender arbejde også en del sort som dørmæbd i weekenden. Det ku også give noget. Det ku også være de er belånt til over begge ører

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 74 gæster