Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1483
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1480

Følg bodybuilding.dk på

Job som Vagt.

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej !.

Tænkte på om der er nogle herinde der er vagt..
sikkerheds vagt.

jeg kunne godt tænke mig at arbejde som sikkerheds vagt.
men på alle de steder jeg har kigget kræver de ren straffe atest.

men er der nogle herinde der har job som vagt ?

-hygge

Reputation point: 10

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har arbejdet som vagt, og der kræves altid ren straffeattest.
Jeg har dog arbejdet i fritiden, men syntes at et vagtjob er noget af det mest r..syge man kan finde.

Martin
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: State of Denmark

Træner her: Fitness World Køge

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Vis kostplan

Okay, på hvilken måde var du vagt ?.

Tjaa, men det kommer jo an på hvad du er til :).

Selvfølgelig kræver det ren straffeattest at arbejde som vagt.
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

Har kørt som hundevagt, rundt til byggepladser, lagerbygninger osv. Har også gået som centervagt, samt cinemaxx og lign.

Martin
Brugeravatar

hvor gammel skal man være ?

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

MC, Okay... hvis der nu var en 3 der kunne fortælle mig at der kræver ren straffeatest så ville jeg være sikker.....

Mit spørgsmål var mere om der var nogle herinde der arbejdede som vagt, hvor de måske ikke gik så meget op i det !?.
jeg fik nok bare ikke formuleret mig ordentlig :).

men kan sgu godt være der ikke er det :S.

Hvor længe siden er det da, at du fik en plet på din straffeattest? Den renses jo efter 5 år, medmindre det er en grovere forseelse, der er kommet på den.
Generelt er det vigtigt med en ren straffeattest i dagens Danmark - det er nok et af de bedste præventive midler, der findes mod kriminalitet.
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

MFL skrev:Jeg har arbejdet som vagt, og der kræves altid ren straffeattest.
Jeg har dog arbejdet i fritiden, men syntes at et vagtjob er noget af det mest r..syge man kan finde.

Martin

Har også tænkt på at tage kursus som vagt, hvorfor syntes du det er røvsygt?
Er det nemt at finde job?

Reputation point: 5

Der sker ikke noget, og ser er ingen udfordringer i det daglige. Jeg kan godt lide at blive udfordret bare en lille smule når jeg skal på arbejde.
Da jeg gik vagt var der ingen problemer med at finde jobs, det største problem var nok at få en ordentlig løn.

Martin
Brugeravatar

Milky, min renses deværre ikke efter 5år.
Ja det har du ret i, det får da også en til at fortryde rigtig meget..

Men det at fortryde hjælper dog ikke særlig meget iforhold til job.
men det gør da helt sikkert at man tænker sig rigtig godt om i nogle situationer !.

Om det er det mest præventive midel syntes jeg dog ikke.
hårdt straffede kan jo næsten ikke andet end at fortsætte i den kriminelle verden da de ikke har en chance for at få et job..
og på den måde fortsætter kriminaliteten desværre.

hvis vi nu havde dette liv og et andet efter dette, så ja så ville man da klart gøre tingene anderledes :).

Wrong thread..
Sidst rettet af The Little Kid 23. jul 2011, 19:06, rettet i alt 1 gang.
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

Den her tråd ender i lort.
så hvis der er nogle der kan hjælpe eller kender nogle steder så pm. :).

-hygge

WILD-ZYC skrev:MC, Okay... hvis der nu var en 3 der kunne fortælle mig at der kræver ren straffeatest så ville jeg være sikker.....

Mit spørgsmål var mere om der var nogle herinde der arbejdede som vagt, hvor de måske ikke gik så meget op i det !?.
jeg fik nok bare ikke formuleret mig ordentlig :).

men kan sgu godt være der ikke er det :S.

Øhhhhm - nu ligger dit spørgsmål jo rimelig meget op til om man kan få job med plettet straffeattest, hvilket jeg med ret stor garanti kan sige nej til. Det kan da godt være at der findes nogle små private firmaer som ikke går op i om deres medarbejdere er kriminelle, men jeg tvivler på det, da det nok er de færresten butikker, koncertarrangører mm. der vil være særlig interesseret i det.
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste

Ville du selv ansætte en til at passe på værdier?passe på ejendom eller folk hvis de ikke engang kan opfylde det kriterie at have ren straffe attest? Når du så ovenikøbet har begået særlig grov kriminalitet og er svært psykisk uligevægtig, kan du så fortælle mig hvad du selv tror et vagt firma vil tænke?
dedikation, motivation, inspiration.
Brugeravatar

Geografisk sted: viborg

Træner her: DIT Studie
Falkevejens Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 260.00

Galleri: Vis galleri (4)

WILD-ZYC skrev:Milky, min renses deværre ikke efter 5år.
Ja det har du ret i, det får da også en til at fortryde rigtig meget..

Men det at fortryde hjælper dog ikke særlig meget iforhold til job.
men det gør da helt sikkert at man tænker sig rigtig godt om i nogle situationer !.

Om det er det mest præventive midel syntes jeg dog ikke.
hårdt straffede kan jo næsten ikke andet end at fortsætte i den kriminelle verden da de ikke har en chance for at få et job..
og på den måde fortsætter kriminaliteten desværre.

Jeg er ked af at høre, at den ikke renses, da det sætter dig i en svær situation.

Du har ret i, at det kan være meget svært for kriminelle at komme ud af det, men præventiv betyder forebyggende, hvorfor der menes, at det har en stor forebyggende effekt - som du selv siger, skal der andre ting til, når det først er sket.

Held og lykke med at finde et job, som du bliver glad for :wink:
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

ikke for at snage, men hvad har du da lavet?
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Er du ikke på førtidspension? Hvis du kan passe et arbejde som vagt kan du også passe andre jobs. Det bringer en tilbage til dit grundlag for at være på førtidspension.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

p0peye skrev:ikke for at snage, men hvad har du da lavet?

Ha ha hvad er det så :)

Selvom man skulle være på førtidspension har man paradoksalt nok lov til at arbejde "i et vist omfang" udover pensionen... Op til kr. 67.800 i 2011 har man lov at tjene udover de kr. 200.000 man får foræret af den allestedsnærværende fælleskasse.

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fredericia

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 185.00

Mr.TopGear skrev:Selvom man skulle være på førtidspension har man paradoksalt nok lov til at arbejde "i et vist omfang" udover pensionen... Op til kr. 67.800 i 2011 har man lov at tjene udover de kr. 200.000 man får foræret af den allestedsnærværende fælleskasse.

Men SF har ret. Hvis du kan passe et job som vagt, kan du højest sandsynligt passe en hel del andre job i samme omgang.
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste

De definitioner omkring arbejdsduelighed der anvendes i socialforvaltningen er ikke entydigt klare, så et vagtjob betyder ikke nødvendigvis at du er i stand til at varetage en normal fuldtidsbeskæftigelse.

Eksempelvis har jeg en bekendt i tyverne, som er førtidspensionist, som underviser i Zumba og andre fitness hold dagligt, og det udgør slet ikke noget problem med hensyn til den tilkendte pension.

Er du først placeret på passiv forsørgelse fra kommunen, så kan du bide skeer på, at det er vanskeligt at blive sparket ud / få lov at genoptage en almindelig arbejdstilværelse.

Førtidspensionen er også blevet en målsætning for dele af samfundet, på lige fod med et almindeligt job. Eksempelvis er jeg frivillig i den lokale fodboldklub og oplevede i billetsalget en kvinde med hendes teenagedatter, hvor kvinden betalte pensionistpris og datteren voksenpris, da hun var 17 år og børnebillet gælder til 14 år. Det var moderen naturligvis træt af, men "heldigvis er det kun indtil næste år, for så får min datter også sin pension". Jeg vidste sgu ikke om jeg skulle grine eller græde.

Min oplevelse af førtidspensionssystemet er, at det i en årrække har været den nemmeste løsning at parkere unge utilpassede på pension, i stedet for at det offentlige har hjulpet personerne videre i tilværelsen gennem andre tilbud. Dermed naturligvis ikke sagt alle tilkendte ikke har behov for ydelsen. Det er bare en skam, når så mange unge køres ud på et sidespor, for langt de fleste får ikke så indholdsrig en tilværelse som W.Z. Desværre.

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fredericia

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 185.00

Men selvom du måske kan komme ind som vagt, tror du så det er det rigtige? Jeg kan læse i et par tidligere indlæg i din log, at du har en meget kort lunte og hurtigt tyr til vold. Hvis du er vagt et random sted og smækker en gut ned for en bagatel, så ender du nok bag tremmer, og så bliver der ingen DM i bodybuilding. Tænk over det.
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

WILD-ZYC

Hvorfor vil du gerne være vagt?

Mr.TopGear skrev:Førtidspensionen er også blevet en målsætning for dele af samfundet, på lige fod med et almindeligt job. Eksempelvis er jeg frivillig i den lokale fodboldklub og oplevede i billetsalget en kvinde med hendes teenagedatter, hvor kvinden betalte pensionistpris og datteren voksenpris, da hun var 17 år og børnebillet gælder til 14 år. Det var moderen naturligvis træt af, men "heldigvis er det kun indtil næste år, for så får min datter også sin pension". Jeg vidste sgu ikke om jeg skulle grine eller græde.

Jesus fucking Christ :roll:

Mr.TopGear skrev:Selvom man skulle være på førtidspension har man paradoksalt nok lov til at arbejde "i et vist omfang" udover pensionen... Op til kr. 67.800 i 2011 har man lov at tjene udover de kr. 200.000 man får foræret af den allestedsnærværende fælleskasse.

Samtidig er der uhyre fordelagtige modregningsforhold! Du kan årligt tjene næsten 700.000, før du ikke får udbetalt nogen pension længere http://forsiden.3f.dk/article/20090611/ ... 62/NYHEDER
Brugeravatar

MFL skrev:Der sker ikke noget, og ser er ingen udfordringer i det daglige. Jeg kan godt lide at blive udfordret bare en lille smule når jeg skal på arbejde.
Da jeg gik vagt var der ingen problemer med at finde jobs, det største problem var nok at få en ordentlig løn.

Martin

Hm kommer det ikke an på hvor man er? Har hørt lønnen er fin nok, kender flere vagter der har pænt hus og flot bil...

androide skrev:Hm kommer det ikke an på hvor man er? Har hørt lønnen er fin nok, kender flere vagter der har pænt hus og flot bil...

Jeg kender arbejdsløse med store huse og flotte biler. Hvad kan vi så konkludere?
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

Jeg kender en top advokat med sit eget firma der køre rundt i en gammel skoda fra 89' og bor i en grim lejlighed på omkring 100 kvadratmeter. Men hvor vil du hen med disse historier?
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)

androide skrev:
MFL skrev:Der sker ikke noget, og ser er ingen udfordringer i det daglige. Jeg kan godt lide at blive udfordret bare en lille smule når jeg skal på arbejde.

Martin

Hm kommer det ikke an på hvor man er? Har hørt lønnen er fin nok, kender flere vagter der har pænt hus og flot bil...

Mange vagter som jeg kender arbejde også en del sort som dørmæbd i weekenden. Det ku også give noget. Det ku også være de er belånt til over begge ører
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:
androide skrev:

Martin

Mange vagter som jeg kender arbejde også en del sort som dørmæbd i weekenden. Det ku også give noget. Det ku også være de er belånt til over begge ører

Ja det er selvfølgelig en god ide, og ja man kan ikke udelukke det, men i dagens Danmark er mit indtryk at man skal have en god indkomst i dag for at låne penge, eller tager jeg fejl? Eller er min sydbank bare nærige? :)

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 74 gæster