Sidder her ret tidligt og skal have strukket en ønskeseddel sammen til jul.
Men jeg er godt nok blank for ideer..
Derfor tænker jeg det kunne være spændende at høre, hvad der står højest på jeres liste ?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hr_bjoern skrev:Kig Apropos igennem fra omkring sidste december, der er 10 julegaver ønsker som du med fordel kan ønske dig.
Ellers underbukser, det kan man altid bruge. Sorte JBS er anbefalesesværdige.

Lyngsd59 skrev:hr_bjoern skrev:Kig Apropos igennem fra omkring sidste december, der er 10 julegaver ønsker som du med fordel kan ønske dig.
Ellers underbukser, det kan man altid bruge. Sorte JBS er anbefalesesværdige.
Jeg har siddet og kigget de 10 igennem, og fandt da også nogen ;) Tænkte bare det kunne være spændende at få input fra forskellige herinde.

Acid skrev:Hvad med sådan en fætter her? Synes selv den er ret cool
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=770429

hr_bjoern skrev:Acid skrev:Hvad med sådan en fætter her? Synes selv den er ret cool
Eller en Raspberry Pi, hvis man er nørd ^_^

Acid skrev:hr_bjoern skrev:Acid skrev:Hvad med sådan en fætter her? Synes selv den er ret cool
Eller en Raspberry Pi, hvis man er nørd ^_^
Har faktisk en kammerat der har anskaffet sig sådan en, men tror ikke helt de går efter samme målgruppe. Tænker at Android Mini PC'en er bedre som en slags smart tv udvidelse, hvor Raspberry'en er bedre som en mini pc. Ironisk nok

katouler skrev:Mr poxycat dvd

Brugernavn1 skrev:katouler skrev:Mr poxycat dvd
Den er jo ikke til at støve op den DVD, den er udgået alle steder?
Men hvis du ved hvor den er tilgængelig, så sig endelig til! IT'S A MUST HAVE..

katouler skrev:Brugernavn1 skrev:katouler skrev:Mr poxycat dvd
Den er jo ikke til at støve op den DVD, den er udgået alle steder?
Men hvis du ved hvor den er tilgængelig, så sig endelig til! IT'S A MUST HAVE..
Jeg har hørt det samme, jeg lader den dog stå på listen. Har den dog som dvd (pirat).

BloodJunkie skrev:En ny kaffe-maskine og Black Ops 2.

Chilli skrev:BloodJunkie skrev:En ny kaffe-maskine og Black Ops 2.
Uhhh.. Kaffemaskine. Noteret.

BloodJunkie skrev:Chilli skrev:BloodJunkie skrev:En ny kaffe-maskine og Black Ops 2.
Gad godt at have sådan en der maler bønnene selv, men de koster fandme kassen

BloodJunkie skrev:Chilli skrev:BloodJunkie skrev:En ny kaffe-maskine og Black Ops 2.

Chilli skrev:BloodJunkie skrev:Chilli skrev:BloodJunkie skrev:En ny kaffe-maskine og Black Ops 2.
Min gamle farmor har da sådan en seperat en til at male bønner med...... Sådan en kan da ikk være vildt dyr. Eller hvad?

BloodJunkie skrev:
Nej det tror jeg ikke, men så skulle jeg også købe sådan en espresso maskine, da jeg er den eneste der drikker kaffe derhjemmme og vil gerne have muligheden for at lave en kop ad gangen.(gider ikke kapsler, dyrt og smager ad helvedes til)
Det smager også bedre fra sådan en maskin der maler dem selv og har ordenligt tryk på vandet, og det er en dejlig nem kop kaffe

Chilli skrev:BloodJunkie skrev:
Nej det tror jeg ikke, men så skulle jeg også købe sådan en espresso maskine, da jeg er den eneste der drikker kaffe derhjemmme og vil gerne have muligheden for at lave en kop ad gangen.(gider ikke kapsler, dyrt og smager ad helvedes til)
Det smager også bedre fra sådan en maskin der maler dem selv og har ordenligt tryk på vandet, og det er en dejlig nem kop kaffe
Har set man kan få kaffemaskiner til både 1 og 2 kopper.. Og de er bare nuuuuuuuuuser

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster