Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1450
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1448

Følg bodybuilding.dk på

Kærestesorg! HELP!!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Uden at gå for meget i detaljer, har jeg lige afsluttet et 19 måneders forhold med en fantastisk pige som jeg stadig elsker... Vi går hvert til sit primært pga af anderledes fremtidsplaner osv..
Er det sådan at I kunne opmuntre en ret så ked af fyr? :verysad: kom med historie i selv har oplevet osv. Gode film :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Saml nogle gode venner og lav noget sjovt.

Drik hjernen ud, skydive, tag' på tur, anything.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

SpotBuddy skrev:Saml nogle gode venner og lav noget sjovt.

Drik hjernen ud, skydive, tag' på tur, anything.

Alkoholen er god på aftenen med dagen efter ligger man og tænker endnu mere med tømmermænd...

Du skal downloade og se Haggard. Den film er fucking genial til kærestesorg. Det lyder dumt fordi det er en latterlig komedie med Bam Margera og jackass-drengene, men det er den bedste kærestesorgfilm ever.
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar

Reputation point: 924

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Lad være med at stalk hendes facebook profil etc.
dummeste i hele verden.
Ay yo dawg, I aint even mad.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Hornslet 8543

Træner her: Hornslet Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (1)

Jeg vil anbefale dig at tage alene i biografen og se Sharknado.

Brugeravatar

Reputation point: 490

Træner her: Ultimate Gym

Min kæreste slog op med mig her for 1 måned siden eller sådan noget. Det her virkede for mig.

1. Købte en Roskilde Festivals billet (Ikke en mulighed for dig, men hold dig igang med aktiviteter med venner! F.eks. byture og stranden! Det er super vigtigt at være social og ikke isolere sig selv! Det hjalp mig ihvertfald)

2. Ring til nogen veninder med de tanker du har om det og snak om det. Så holder du ikke dine følelser inde, og de kommer ud. Det har virkelig været det mest nyttige for mig!

3. Train like a motherfucker

4. Eat like a motherfucker

5. Lav aktiviteter som du gjorde da du var single. Jeg er lige blevet student og single, så jeg er på vej tilbage til gamingen for alvor. Det hjælper med at få tiden til at gå og man hygger sig med venner! Læs nogle bøger eller noget i den stil - bare noget du kan lide.

6. Slet billeder, unfollow hende på facebook, slet mobil nummer og alle memory trickers - eller blocker hende midlertidigt fra facebook mens du prøver at komme videre og forklar at du ansøger hende igen når du er klar, hvis du vil det. Jeg har dog beholdt billeder fra mit sidste galla med min daværende kæreste fordi det er en speciel event, og det er meget få gange jeg ser på dem. Det er bare rart at have minderne fra den aften.

7. Giv dig tid til at være klar til en ny kæreste og ikke springe ud i et nyt forhold.

8. Jeg har slet ikke skrevet eller noget til hende siden hun slog op. Der var ingen årsag til det eftersom at jeg ikke ville få noget ud af det. Overvej om du får noget ud af det. Hvis ikke så skal du ikke kommunikere med hende.

Håber det hjælper :)

Angående fremtidsplaner så må det vel være noget drastisk som at flytte til et andet land? eller Jylland? :lol:
Jeg håber, at du har tænkt det grundigt igennem og ved at det er det rigtige!

Reputation point: 25

Den bedste måde at komme over en pige er ved at komme under en ny, tror jeg nok den går.

Smæk løvernes konge på, hvis du lige trænger til at få tømt tårekanalerne. Og så ellers en god workout, hvis ud har lidt skjult vrede, som du kunne udnytte i centret.

Geografisk sted: Århus

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 30.00
- Squat: 30.00
- Dødløft: 30.00

I stedet for at sidde hjemme og gå i sort med tankerne, vil jeg nok foreslå at ses med nogle gode gutter. De får som regel en helt anden betydning, når man er single. Oplev noget med dem, fest, træning.. Kom på andre tanker! Ellers tænk tilbage på forholdet med et smil. Og ja, som Kasperkirk siger, lad være med at stalke hende på facebook eller andet, det gør nok ikke noget bedre.. Afsluttede selv et to år langt forhold sidste år, vennerne og en masse hård træning var vejen frem! :D
- Tøsetips I ringer bare
Jeg bliver set som en freak, fordi jeg er pige og styrketræner. Jeg ser dem som freaks, fordi de smadrer deres krop med sprut, smøger og junkfood og klager over tømmermænd.
Brugeravatar

kasperkirk skrev:Lad være med at stalk hendes facebook profil etc.
dummeste i hele verden.

+1
Ja det er blot selvpineri og det behøver du ikke lige nu (hvis ever). Jeg har det egentlig personligt bedst ved at slette alle "spor" når et forhold er slut. Det synes jeg at gør det nemmere at komme over, når man ikke hele tiden skal mindes om det hele tiden. Men det er bare en personlig perferance. Evt. slet hende på facebook, men husk lige at forklare hende hvorfor, så hun ikk tror at det er fordi at du er pist.
Brugeravatar

Reputation point: 90

Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 202.50
- Dødløft: 227.50

louisehillestrøm skrev:I stedet for at sidde hjemme og gå i sort med tankerne, vil jeg nok foreslå at ses med nogle gode gutter. De får som regel en helt anden betydning, når man er single. Oplev noget med dem, fest, træning.. Kom på andre tanker! Ellers tænk tilbage på forholdet med et smil. Og ja, som Kasperkirk siger, lad være med at stalke hende på facebook eller andet, det gør nok ikke noget bedre.. Afsluttede selv et to år langt forhold sidste år, vennerne og en masse hård træning var vejen frem! :D
- Tøsetips I ringer bare

Gode råd :) men det er lidt svært når alle en drenge har dame på.. og nu skal man til at sidde der som one and only...

Hey makker!

selvom det er svært, så prøv at glemme hende, slet beskeder og alt der minder om hende, prøv lad være med at kontakte hende - slet hende fra facebook (kommer an på hvordan jeres forhold er - er i venner nu eller hvordan)

også for guds skyld ikke sid alene men være aktiv, ikke byen og drikkelse men mere med dine homeboys :) ren hygge, det er vejen frem.. kom ud og mød nogle nye damer, uden at der skal være noget i det men bare rent snak og hygge...

Geografisk sted: Aarhus N

gerulis skrev:Gode råd :) men det er lidt svært når alle en drenge har dame på.. og nu skal man til at sidde der som one and only...

Arh, jeg er altså sikker på, at de vil forstå, hvis du foreslår at I mødes uden damer for at få noget mandehørm :)

kamildk skrev:Hey makker!

selvom det er svært, så prøv at glemme hende, slet beskeder og alt der minder om hende, prøv lad være med at kontakte hende - slet hende fra facebook (kommer an på hvordan jeres forhold er - er i venner nu eller hvordan)

også for guds skyld ikke sid alene men være aktiv, ikke byen og drikkelse men mere med dine homeboys :) ren hygge, det er vejen frem.. kom ud og mød nogle nye damer, uden at der skal være noget i det men bare rent snak og hygge...

Tak skal du have! Pæne ord fra dig :) Dem tager jeg til mig. Tror nemlig heller ikke at alkoholen er vejen frem :) Men tager dine ord til mig :)

Du kommer over det, tro mig :) Du skal nok blive ligeså forelsket mange gange i dit liv :)

Reputation point: 10

Geografisk sted: Fredericia

Træner her: Fitness World Lyongade
Fitness World

gerulis skrev:Gode råd :) men det er lidt svært når alle en drenge har dame på.. og nu skal man til at sidde der som one and only...

Jeg er 38 og været turen igennem nogle gange. Også fornyligt. :mrgreen: Tro mig, du får ikke lov at svælge i din egen elendighed, hvis du først har accepteret, at du ikke får hende tilbage. Du kommer videre.

En hjælp til at komme over hende er (foruden de allerede nævnte gode råd) at flytte fokus fra de positive ting ved din ekskæreste og oplevelserne med hende til nogle negative, du forbinder med hende. Hun er næppe "perfekt" over hele linien - selvom du sikkert vil modsige mig lige nu og her.

/ Martin
Brugeravatar

Reputation point: 695

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00

Shit will heal, man kommer heldigvis videre også er der masser andre piger der bare er det bedre man så kan få fat i ! (;

Styrkeliste
- Bænkpres: 300.00
- Squat: 300.00
- Dødløft: 300.00

gerulis skrev:

Tak skal du have! Pæne ord fra dig :) Dem tager jeg til mig. Tror nemlig heller ikke at alkoholen er vejen frem :) Men tager dine ord til mig :)

Så lidt makker, men tro mig, tror de fleste herinde har været turen igennem og vi lever endnu og har det godt :) hehe.. men det handler bare om at "glemme" hende og ja komme videre, hvis det er fordi man ikke skal være sammen pga. man ikke skal samme vej jamen så er det hellere ikke ment to be :) remember that ...

En fed serie er altid god til at flytte tankerne hen til et andet sted, hvis man er trist. Jeg kan anbefale Breaking Bad.

Og husk på: der er andre fisk i suppen.
"The only way to make your dreams come true, is to wake up"
Brugeravatar

kamildk skrev:
gerulis skrev:

Så lidt makker, men tro mig, tror de fleste herinde har været turen igennem og vi lever endnu og har det godt :) hehe.. men det handler bare om at "glemme" hende og ja komme videre, hvis det er fordi man ikke skal være sammen pga. man ikke skal samme vej jamen så er det hellere ikke ment to be :) remember that ...

Du har så meget ret makker!

Thegame skrev:En fed serie er altid god til at flytte tankerne hen til et andet sted, hvis man er trist. Jeg kan anbefale Breaking Bad.

Breaking Bad er set! Venter på nye afsnit ;)

gerulis skrev:
Thegame skrev:En fed serie er altid god til at flytte tankerne hen til et andet sted, hvis man er trist. Jeg kan anbefale Breaking Bad.

spiller du fifa ? :P haha

Hvis dine venner er ægte, gode venner. Og du siger i lige skal lave noget mandehørm uden kvinder. Så tropper de op! :drink:
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 65

Geografisk sted: Sydsjælland

Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Knep en masse lady's

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 145.00

gerulis skrev:

Sæson 5 er lige kommet på Netflix! :)

Hannibal for king! skrev:
gerulis skrev:

Sæson 5 er lige kommet på Netflix! :)

Og den er god! :D

Styrkeliste
- Bænkpres: 72.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

ballsofsteel skrev:Knep en masse lady's

Ladies ik?

topic: Der er intet i vejen med at tænke over tingene, efter 19 måneder så forsvinder det jo ikke bare efter en måned eller to
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar

Reputation point: 62

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00

Her giver Tony Soprano i hverfald gode råd til kærestesorg :D

Call of Duty :)
Beefcake.
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: Brabrand, Aarhus

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 192.50

Find nogen nemme single piger, og knep som en kanin.

Skid være med om de er klamme og grimme, bare knep løs.

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster