Er det sådan at I kunne opmuntre en ret så ked af fyr?
kom med historie i selv har oplevet osv. Gode film 

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
kom med historie i selv har oplevet osv. Gode film 

SpotBuddy skrev:Saml nogle gode venner og lav noget sjovt.
Drik hjernen ud, skydive, tag' på tur, anything.

kasperkirk skrev:Lad være med at stalk hendes facebook profil etc.
dummeste i hele verden.

louisehillestrøm skrev:I stedet for at sidde hjemme og gå i sort med tankerne, vil jeg nok foreslå at ses med nogle gode gutter. De får som regel en helt anden betydning, når man er single. Oplev noget med dem, fest, træning.. Kom på andre tanker! Ellers tænk tilbage på forholdet med et smil. Og ja, som Kasperkirk siger, lad være med at stalke hende på facebook eller andet, det gør nok ikke noget bedre.. Afsluttede selv et to år langt forhold sidste år, vennerne og en masse hård træning var vejen frem!![]()
- Tøsetips I ringer bare
men det er lidt svært når alle en drenge har dame på.. og nu skal man til at sidde der som one and only...
ren hygge, det er vejen frem.. kom ud og mød nogle nye damer, uden at der skal være noget i det men bare rent snak og hygge...
gerulis skrev:Gode rådmen det er lidt svært når alle en drenge har dame på.. og nu skal man til at sidde der som one and only...

kamildk skrev:Hey makker!
selvom det er svært, så prøv at glemme hende, slet beskeder og alt der minder om hende, prøv lad være med at kontakte hende - slet hende fra facebook (kommer an på hvordan jeres forhold er - er i venner nu eller hvordan)
også for guds skyld ikke sid alene men være aktiv, ikke byen og drikkelse men mere med dine homeboysren hygge, det er vejen frem.. kom ud og mød nogle nye damer, uden at der skal være noget i det men bare rent snak og hygge...
Dem tager jeg til mig. Tror nemlig heller ikke at alkoholen er vejen frem
Men tager dine ord til mig 

Du skal nok blive ligeså forelsket mange gange i dit liv 

gerulis skrev:Gode rådmen det er lidt svært når alle en drenge har dame på.. og nu skal man til at sidde der som one and only...

gerulis skrev:kamildk skrev:Hey makker!
selvom det er svært, så prøv at glemme hende, slet beskeder og alt der minder om hende, prøv lad være med at kontakte hende - slet hende fra facebook (kommer an på hvordan jeres forhold er - er i venner nu eller hvordan)
også for guds skyld ikke sid alene men være aktiv, ikke byen og drikkelse men mere med dine homeboysren hygge, det er vejen frem.. kom ud og mød nogle nye damer, uden at der skal være noget i det men bare rent snak og hygge...
Tak skal du have! Pæne ord fra digDem tager jeg til mig. Tror nemlig heller ikke at alkoholen er vejen frem
hehe.. men det handler bare om at "glemme" hende og ja komme videre, hvis det er fordi man ikke skal være sammen pga. man ikke skal samme vej jamen så er det hellere ikke ment to be
remember that ...

kamildk skrev:gerulis skrev:kamildk skrev:Hey makker!
Tak skal du have! Pæne ord fra digDem tager jeg til mig. Tror nemlig heller ikke at alkoholen er vejen frem
Så lidt makker, men tro mig, tror de fleste herinde har været turen igennem og vi lever endnu og har det godthehe.. men det handler bare om at "glemme" hende og ja komme videre, hvis det er fordi man ikke skal være sammen pga. man ikke skal samme vej jamen så er det hellere ikke ment to be
remember that ...

Thegame skrev:En fed serie er altid god til at flytte tankerne hen til et andet sted, hvis man er trist. Jeg kan anbefale Breaking Bad.
Og husk på: der er andre fisk i suppen.

gerulis skrev:Thegame skrev:En fed serie er altid god til at flytte tankerne hen til et andet sted, hvis man er trist. Jeg kan anbefale Breaking Bad.
Breaking Bad er set! Venter på nye afsnit ;)
haha

gerulis skrev:Thegame skrev:En fed serie er altid god til at flytte tankerne hen til et andet sted, hvis man er trist. Jeg kan anbefale Breaking Bad.

Hannibal for king! skrev:gerulis skrev:Thegame skrev:En fed serie er altid god til at flytte tankerne hen til et andet sted, hvis man er trist. Jeg kan anbefale Breaking Bad.
Sæson 5 er lige kommet på Netflix!

ballsofsteel skrev:Knep en masse lady's

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster