Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

KayVee skrev:Jeg har prøvet at drikke espresso, laté og alt det der pis, men intet er som sort kaffeEn kop kaffe ½ time før træning er guld værd.

KayVee skrev:Jeg har prøvet at drikke espresso, laté og alt det der pis, men intet er som sort kaffeEn kop kaffe ½ time før træning er guld værd.

Friche skrev:Jeg drikker også kaffe med stor fornøjelse. Om morgenen, inden træning og efter aftensmaden. På en god aften i byen kan jeg snildt køre en hel kande, det resulterer i at jeg kommer helt op og køre og folk tror jeg er fuld![]()
Dog er jeg også ret glad for te, især inden sengetid. Nyder faktisk en kop lige nu

8800 skrev:Friche skrev:Jeg drikker også kaffe med stor fornøjelse. Om morgenen, inden træning og efter aftensmaden. På en god aften i byen kan jeg snildt køre en hel kande, det resulterer i at jeg kommer helt op og køre og folk tror jeg er fuld![]()
Dog er jeg også ret glad for te, især inden sengetid. Nyder faktisk en kop lige nu
Umiddelbart er det vel ikke smart at drikke hverken The eller kaffe inden sengetid?
Off-topic: Nogen, der kender en lækker tekande?

Skal ha' købt mig noget kvalitæt kaffe, da jeg er så træt af mine forældre netto kaffe
Især efter man har prøvet kvalitet 
Smeden skrev:Sneeky: La Minita? Hvor kommer den fra? Jeg har købt estate et par gange, og ja, det er ganske fint, men jeg syntes det mangler noget.

Damn det er noget der sætter gang i sagerne, der kl 7 en kold og mørk vinter morgen! Plus de smagte herre godt. 

Friche skrev:8800 skrev:Friche skrev:Jeg drikker også kaffe med stor fornøjelse. Om morgenen, inden træning og efter aftensmaden. På en god aften i byen kan jeg snildt køre en hel kande, det resulterer i at jeg kommer helt op og køre og folk tror jeg er fuld![]()
Umiddelbart er det vel ikke smart at drikke hverken The eller kaffe inden sengetid?
Det ved jeg faktisk ikke om det er ? Men tror jeg er så hærdet en te-drikker at jeg ikke får nogen opkvikkende effekt af det længere![]()
Mht te så stemmer jeg også for grøn te. Det skal som regel trække lidt længere end producenterne anbefaler.

triple skrev:Friche skrev:8800 skrev:Friche skrev:Jeg drikker også kaffe med stor fornøjelse. Om morgenen, inden træning og efter aftensmaden. På en god aften i byen kan jeg snildt køre en hel kande, det resulterer i at jeg kommer helt op og køre og folk tror jeg er fuld![]()
Det ved jeg faktisk ikke om det er ? Men tror jeg er så hærdet en te-drikker at jeg ikke får nogen opkvikkende effekt af det længere![]()
Mht te så stemmer jeg også for grøn te. Det skal som regel trække lidt længere end producenterne anbefaler.
Har læst i et blad (iform) at hvid te er bedre end grøn te. Kan ikke lige huske hvad der var bedre.![]()
Synes hvid te smager meget end grøn te. Prøv det.

I starten puttede jeg mælk i, men nu kan jeg sagtens nyde en kop ren kaffe. Smeden har dog en pointe i at friskbrygget kvalitetskaffe er en helt anden oplevelse end det man laver på kaffemaskinen (hvilket jeg med skam må indrømme jeg stort set altid gør).

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster