flamingopikken skrev:MØJ skrev:Ja, jeg kunne ikke blive mere enig, men jeg har bare fået at vide, at jeg er begyndt at ligne en som bøjer sig en smule forover når man ser mig bagfra.
Tror du ikke bare det er pga. rundet skuldre (= dårlig holdning), ligesom manden til venstre: (Nedenstående er et lidt overdrevet eksempel, for at illustrere min pointe)
- For at være helt ærlig, tvivler jeg stærkt på du har en overdimensioneret ryg, når man tager din styrkeliste i betragtning.
1. Jo, det kunne godt være, men jeg går med ret ryg og skuldrene tilbage og så fik jeg at vide at det stadigvæk lignede, at jeg bøjede mig let forover.
2. Jeg pointerer lige igen, at jeg ikke har beskrevet min ryg som overdimensioneret, men lidt for meget. Jeg ved godt, at jeg ikke er i den gode ende af hvad der er

at løfte, men det skal lige
siges, at ingen af de løft der står på min styrke liste er 1RM. Det er også et stykke tid siden jeg oprettede min profil så de er ikke opdateret. Så jeg kunne nok godt smide 5 ekstra på dødløft og køre 105 i 5x5.
ABS = Anabolic Blocking System. I kid you not.