Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Capa skrev:Ladder til at der er mindre fedt omkring mave/hofter nu. Synes dog der mangler et glutes-shot for at kunne bedømme ordentligt.

Schoufit skrev:Capa skrev:Ladder til at der er mindre fedt omkring mave/hofter nu. Synes dog der mangler et glutes-shot for at kunne bedømme ordentligt.
glutes-shot? Hvad menes der med det?

Schoufit skrev:Capa skrev:Ladder til at der er mindre fedt omkring mave/hofter nu. Synes dog der mangler et glutes-shot for at kunne bedømme ordentligt.
glutes-shot? Hvad menes der med det?

Capa skrev:Ladder til at der er mindre fedt omkring mave/hofter nu. Synes dog der mangler et glutes-shot for at kunne bedømme ordentligt.

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

p0peye skrev:Capa skrev:Ladder til at der er mindre fedt omkring mave/hofter nu. Synes dog der mangler et glutes-shot for at kunne bedømme ordentligt.
![]()
Få så de hænder op ad bukserne!!

Thegame skrev:p0peye skrev:Capa skrev:Ladder til at der er mindre fedt omkring mave/hofter nu. Synes dog der mangler et glutes-shot for at kunne bedømme ordentligt.
![]()
Et sådant billede viser da meget godt formen af en pige

Capa skrev:Thegame skrev:p0peye skrev:Capa skrev:Ladder til at der er mindre fedt omkring mave/hofter nu. Synes dog der mangler et glutes-shot for at kunne bedømme ordentligt.
![]()
Eller en dreng

Schoufit skrev:Capa skrev:Thegame skrev:p0peye skrev:Capa skrev:Ladder til at der er mindre fedt omkring mave/hofter nu. Synes dog der mangler et glutes-shot for at kunne bedømme ordentligt.
![]()
Eller en dreng
Altså har du aldrig prøvet, at man ikke lige ved hvor man skal placere sine dejlige fingre??

Nders skrev:Jeg kan ærligtalt ikke se den store forskel. Måske det hjalp hvis du smed noget mere tøj.

kasperth0msen skrev:Jeg synes drengene er yderst barnlige...

parsnip skrev:Jeg tror måske du ønsker opmærksomhed fremfor egentlig kritik. Der sker ikke meget på 3 uger, hvilket også er tydeligt på de billeder du fremviser. Det hjælper heller ikke at nogle af billederne er i sort/hvid med dårlig belysning, der opstår en silhouette på halvdelen af din krop, hvilket gør det langt sværere at bedømme.
Kør hårdt på 1-2 måneder mere, og tag nogle billeder udenfor i solen, evt. i bikini, og benyt de 3 uger gamle billeder til at sammenligne de nye med.

Lyngbeck skrev:Schoufit skrev:Capa skrev:Thegame skrev:p0peye skrev:Capa skrev:Ladder til at der er mindre fedt omkring mave/hofter nu. Synes dog der mangler et glutes-shot for at kunne bedømme ordentligt.
![]()
Eller en dreng
Altså har du aldrig prøvet, at man ikke lige ved hvor man skal placere sine dejlige fingre??
Hvis du tror den er henvist til dig så er den det vidst ikke. Men nok mere til Capa.
)
tjr skrev:Fuck hvor er det fedt du har en vægtstang til at ligge oppe i sofaen.

Schoufit skrev:Jeg vejer mig ikke, men der er kommet flere muskler på og mindre fedt.. (synes jeg selv)

Har du arto? 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster