//Mathi

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mathiDK skrev:Ja som sagt i titlen, har jeg svært ved at ramme mine daglige kcal under bulk. Troede jeg spiste nok, men fandt ud af jeg kun spiste mit ligevægtsindtag, som var ret skuffende. Skal lige siges jeg er 15, og styrer ikke aftensmaden herhjemme. Skal op på 3300 kalorier om dagen. Nogen tips?
//Mathi

jon pall skrev:mathiDK skrev:Ja som sagt i titlen, har jeg svært ved at ramme mine daglige kcal under bulk. Troede jeg spiste nok, men fandt ud af jeg kun spiste mit ligevægtsindtag, som var ret skuffende. Skal lige siges jeg er 15, og styrer ikke aftensmaden herhjemme. Skal op på 3300 kalorier om dagen. Nogen tips?
//Mathi
Må du ikke tage mere mad i løbet af dagen? hvis du må er mit råd at spise noget mere mad.

mathiDK skrev:Så jeg skal drikke 1L sødmælk om dagen?:)

thaden skrev:1 liter kakao er også lækkert

Garik skrev:Eller spis 100 gram peanutbutter, økologisk, dagligt.

Moose skrev:du kan også bare tage alt hvad du spiser og putte ristet løg på, hvis du virkelig ikke kan få mere ned.
100g=610kcal

Legend skrev:Moose skrev:du kan også bare tage alt hvad du spiser og putte ristet løg på, hvis du virkelig ikke kan få mere ned.
100g=610kcal
Dagens dårligste tip.

dgaa1991 skrev:jeg er begyndt nu her at blende 150 g finvalsede havregryn 2x banan 1/2 liter koldskål. det drikker jeg 2 gange om dagen og er yderst effektivt under bulk vil jeg mene,.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster